2013-10-15, 22:18
Medlem
elektronikfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klobb
Vad snackar du om? Jag filmar ju direkt i Instagram-appen och då funkar ljudet. Men sen när jag har laddat upp klippet försvinner det. Ett klipp på 15 sekunder i halvkass kvalitet alltså.
Jag förstod inte bara grejen med att acceptera en filmsnutt i "halvkass kvalitet" när du med vilken kamera som helst för några tusenlappar kan få bildkvalitet i full Blu-Ray kvalitet dvs 1080p Full HD. Som blir perfekt kvalitet på din 60 tums plattTV. Eller tycker du att det är så häftigt att kolla på filmsnuttar i din mobiltelefon?
Citera
2013-10-19, 23:30
Medlem
Klobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elektronikfreak
Jag förstod inte bara grejen med att acceptera en filmsnutt i "halvkass kvalitet" när du med vilken kamera som helst för några tusenlappar kan få bildkvalitet i full Blu-Ray kvalitet dvs 1080p Full HD. Som blir perfekt kvalitet på din 60 tums plattTV. Eller tycker du att det är så häftigt att kolla på filmsnuttar i din mobiltelefon?

För att jag råkade ha på mig mobilen just då och filmade en kul grej. Tycker ju att det är dumt att Instagram tar bort ljudet från filmen så fort man lägger upp den. Undrar därför om någon mer känner till problemet och vet vad man gör åt det, varför jag postar här.
Citera
2013-10-21, 08:16
Bannlyst
Hej!
Nu är det så att min kompis fick låna min telefon och loggade in i instagram lite sen loggade ut igen. Nu när jag är inloggad och han laddar upp t.ex bild får jag notiser om att nån har gillat hans bilder och det är jobbigt. Undrar om man kan få väck det?
Citera
2013-10-22, 00:11
Medlem
Är det möjligt att komma åt någons bilder där kontot är privat utan att bli vän med dem?
Citera
2013-10-22, 13:35
Medlem
Någon som vet hur man kan blocka någon på samma sätt som på facebook så man slipper se själva personens kommentarer och dylikt? Därför jag blockade...
Citera
2013-10-25, 22:12
Medlem
m--v--hs avatar
Hur reggar man sig på Instagram?

Varför fungerar inte deras hashtaggar överallt?
Citera
2013-10-27, 10:59
Medlem
Här är ett av dom största svenska Insta-kontona.
http://na.se/nyheter/orebro/1.2253166-na-tv-instagram-stjarnan-sa-far-du-fler-foljare
Citera
2013-10-27, 11:38
Medlem
Skulle behöva få svar på följande ganska omgående:

Om jag följer A och B och vice versa men A och B inte följer varandra och båda två har privata konton, vilket även jag har, kan då B se vilka bilder jag gillar på A under "nyheter - följer"?
Citera
2013-10-29, 20:50
Medlem
0n0ffs avatar
Kan inte lägga upp hela bilden på instagram (ANDROID)

När jag ska lägga upp en bild så kommer jag till ställe där det står "beskär bilden" direkt... kan alltså inte lägga upp hela bilden.. Hur ska jag göra?
Senast redigerad av 0n0ff 2013-10-29 kl. 20:54.
Citera
2013-10-29, 21:08
Medlem
Instagram är bara till för småbilder.
Citera
2013-10-30, 04:17
Medlem
Hur lägga till offentliga platser i Instagram

Som rubriken lyder, hur lägger man upp offentliga platser som andra kan tagga sina bilder på i Instagram?
Hittar bara info om hur man lägger till egna privata platser.
Citera
2013-10-30, 19:23
Medlem
HIFJohans avatar
Kan inte få fram några sökresultat när jag söker på användare. Någon som vet vad jag gör för fel? Har ominstallerat instagram, dock utan resultat, på min Sony Xperia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in