2014-02-13, 22:26
Bannlyst
Någon som vet hur jag ska lösa detta problem.

Min kompis loggade in på sin instagram från min mobil, sen när han var klar och loggade ut så loggade jag in på min som vanligt, och nu till problemet jag får den jävelns jobbiga hor händelser på min insta. VARFÖR!? Jag är inne på min och får båda våra händelser.
Dom kommer bara upp på skärmen och sedan på missade händelser, aldrig på händelser inne i själva instagram

Iaf någon som vet nått om detta jobbiga problem?
Citera
2014-02-14, 05:13
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aviciis
Någon som vet hur jag ska lösa detta problem.

Min kompis loggade in på sin instagram från min mobil, sen när han var klar och loggade ut så loggade jag in på min som vanligt, och nu till problemet jag får den jävelns jobbiga hor händelser på min insta. VARFÖR!? Jag är inne på min och får båda våra händelser.
Dom kommer bara upp på skärmen och sedan på missade händelser, aldrig på händelser inne i själva instagram

Iaf någon som vet nått om detta jobbiga problem?

Logga ut, tvinga stopp, rensa data, logga in, funkar det?
Citera
2014-02-14, 11:40
Medlem
Hej!

Hade tråkigt så tittade in mina följare, sen ser jag att i hela listan (efter att ha räknat) finns 140 st medans jag har 450 följare. Vad är problemet? Inte märkt det förrän nu! Exempelvis, min polare som jag vet följer mig (tittade i hans lista) finns inte med på min followerslist. Vad är grejen?
Citera
2014-02-14, 14:51
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugg1
Hej!

Hade tråkigt så tittade in mina följare, sen ser jag att i hela listan (efter att ha räknat) finns 140 st medans jag har 450 följare. Vad är problemet? Inte märkt det förrän nu! Exempelvis, min polare som jag vet följer mig (tittade i hans lista) finns inte med på min followerslist. Vad är grejen?

Oj, du har på något sätt fått i dig karbonpapper...? :O
Citera
2014-02-14, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Logga ut, tvinga stopp, rensa data, logga in, funkar det?

Tvinga stopp? Rensa data? Hur gör jag det här..
Citera
2014-02-14, 19:22
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Tvinga stopp? Rensa data? Hur gör jag det här..

Vet ju inte vad du har för telefon, men vanligtvis, programhanteraren, välj Instagram - tvinga stopp, rensa data, logga in på nytt
Citera
2014-02-15, 11:01
Medlem
Jag har fått ett problem.
Jag kan inte spela in video.
Jag får video o allt sånt, det är inte det, men när jag ska filma in o håller in knappen, så kommer den blåa linjen eller vad man nu säger, att den laddar.

Sen när jag är klar och trycker av, så blir det ingen video, det står bara håll in och tryck för video, men det är ju det som jag gjort.

Har en LG optimus F5
Citera
2014-02-15, 11:02
Medlem
Fortfarande ingen lösning på att man inte kan ladda upp filmer med senaste android? är ju helt jävla sjukt att dom inte fixar det!!
Citera
2014-02-15, 11:14
Medlem
Här verkar dom få det att funka igen genom att installera någonting. inte en aning om vad det är eller hur dom gör? Någon här som fattar?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2567777
Citera
2014-02-15, 17:17
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KUKMartin
Här verkar dom få det att funka igen genom att installera någonting. inte en aning om vad det är eller hur dom gör? Någon här som fattar?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2567777

Jag TROR att de menar att man ska roota... Men det kommer jag aldrig att göra med en telefon som har garanti kvar, plus att det ska man inte behöva göra, detta ska Insta fixa...! :/
Citera
2014-02-17, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Vet ju inte vad du har för telefon, men vanligtvis, programhanteraren, välj Instagram - tvinga stopp, rensa data, logga in på nytt

iPhone 5s, vet du hur man gör med iPhone ?
Citera
2014-02-18, 05:48
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
iPhone 5s, vet du hur man gör med iPhone ?

Köper inte min teknik i fruktdisken... Tyvärr inte en aning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in