Citat:
Ursprungligen postat av
Nic78
Iris och läder låter väldigt trevligt, men jag blir lite skeptisk när jag läser på Fragrantica att detta är Victoria Beckhams favoritparfym.

Den var faktiskt helt okej, oväntat rökig inledning. Mjuk och behaglig läderdoft med lätt blommig och frisk bakgrund. Ganska unisex, helt klart värd att prova. Känns som en riktigt schysst doft nu till vintern. Blir helt klart bara bättre och bättre ju längre jag bär den
Citat:
Ursprungligen postat av
Ritinkin
Ja, återkom gärna med en liten recension sedan av den och säg vad du anser ur ett manligt perspektiv, om den kan bäras som kille eller om den helt enkelt är för kvinnlig.
Testade lite snabbt och den skulle nog gå att använda som man. Den är absolut inte überfeminin, vissa unisex från Kilian känns nästan minst lika feminina. Den är ganska blommig, fruktig och söt så givetvis går den åt det feminina hållet men den är långt ifrån lika söt som t.ex TM's Angel.
Helt klart värd att testa för den luktade riktigt gott men jag tycker den passade på tjejen bättre än på mig.
Måste åter igen ge cred till Essenza Nobile för deras oerhört generösa prover som man får medskickade. Enda jag inte fick med som jag hade på min önskelista var Amouage - Beloved Man men fick istället tillverkarnas officiella samples av James Heeley - Esprit du Tigre, Creed - Original Vetiver och Frederic Malle - En Passant. Samt att jag råkade få med en extra Tom Ford - For Men Extreme.
Riktigt trevligt att beställa parfymer från. Återkommer med lite recensioner om de proverna jag fick när jag testat lite mer.