Citat:
Ursprungligen postat av
Hagenbach
Varför höll Obducenten med om att han kunde ha "genomfört en röntgenundersökning", utan att ta av huvudet, då?
Citat:
Ursprungligen postat av
Hagenbach
Huvudet hade inga synbara skador (något som dr. Ormstad påpekade och ansåg att någon fördjupad undersökning därmed inte behövdes) och skador som fanns, dessa fanns kring halstrakten.
Grundin och Härm genomförde detta arbete, och vill du till äventyrs ge en korrekt bild av skeendet ska Grundins namn också nämnas. Detta var ingalunda Härms lilla privata spökprojekt
Du citerar nog din favorituppsats nu, och den har du misshandlat tidigare, du har felhänvisat och körde i diket som bara den minns jag, så citera nu, kopiera och visa var du läst det där, så ska jag bemöta det. Det är totalt orimligt att Teet Härm skulle sagt det du påstår, eftersom sjukhus är mkt fyrkantiga, man kan inte trolla, baxa lik hur man vill, och om Härm påstod det du skriver, så menade han alltså att han eller kollega skulle baxa AN:s uppskurna lik tvärsöver sjukhuset, in på röntgenavdelningen, trots de specifika hygienkraven, och röntga likets skalle, det låter extremt osannolikt. Och uppsatsförfattare som inte ens kan skriva rätt yrkestitel på sitt favoritmonster litar jag ju inte värst mkt på
Ja, Ormstad, hon är en slug jävel

När väl undersökningen var klar kunde angränsande kollegor se att skallen saknade relevanta skador, och det kan självklart användas mot Härm. Det framgår av Ormstads förhör att hon ingalunda var ngn dumskalle, och hon spelade spelet bra, ledd av Rajs.