2013-10-15, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sven33
Skador och avstängningar. Finns väl inte en enda spelare som bytts ut av en annan anledning? Tur att det här händer i en såpass oviktig match.

Svensson?
Citera
2013-10-15, 12:25
Medlem
Shuyins avatar
Ett svenskt B-landslag ska stå emot Tyskland. Blir intressant att följa. Tur att Per K finns på bänken att kasta in när/om allt går åt helvete då.

Men det är ju skrämmande hur anfallssituationen ser ut bakom Elmander och Ibrahimovic. Toivionen har väl knappt spelat en match för PSV, Hysén går visserligen bra i Allsvenskan men har ju passerat bäst-före datumet. In kallas en dömd spelare i ett mediokert lag, i en medioker liga. Vår störste talang på anfallssidan har ej spelat på över ett år.

Sedan finns ju några hyfsade som Rosenberg, Berg och ynglingar i Ishak och Hrgota. Men ingen är ju redo.
Citera
2013-10-15, 12:26
Medlem
sven33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hextern
Svensson?

Förmodade att han var skadad men annars är han väl den enda.
Citera
2013-10-15, 12:26
Medlem
Busstations avatar
Hur kommer det sig att Wiland får stå istället för Isaksson när han gjorde en mycket stabil insats sist?
Citera
2013-10-15, 12:27
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Wiland

Bengtsson-Antonsson-Nilsson-Olsson

Larsson-Elm-Källström-Kačaniklić

Hysén-Toivonen

Tror ju inte tyskarna är speciellt oroliga för den här elvan.

Urk... Det blir till att köpa brännvin istället för bärs till matchen...
Citera
2013-10-15, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sven33
Förmodade att han var skadad men annars är han väl den enda.

Jo han är väl den enda. Men jag har inte hört om någon skada, om han är ok är kommer han kanske in?
Citera
2013-10-15, 12:45
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timjan256
Gerndt kommer nog få hoppa in om Toivonien gör bort sig, vilket är ganska troligt. Säga vad man vill om Gerndt men han tillhör framtiden i landslaget, så länge han levererar i YoungBoys, vilket han gjort under hela hösten.
Citat:
Gerndt lämnade i vintras Utrecht i Holland för spel med Young Boys i Scwheiz.

Han har i höst gjort tre mål på tio matcher i ligaspelet.
Det är väl inte så imponerande direkt.
Citera
2013-10-15, 12:47
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Helt sjukt att man bänkar Taco.

Seb "konstant 2 meter efter" Larsson som kapten...
Citera
2013-10-15, 12:56
Medlem
Ferry31s avatar
Är det inte dags att Larsson slutar med landslaget snart? Att han ens blir tillgiven kaptensbindeln skrämmer mig.
Citera
2013-10-15, 12:59
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Är det inte dags att Larsson slutar med landslaget snart? Att han ens blir tillgiven kaptensbindeln skrämmer mig.

Helt bedrövligt. Och här sitter man med sin "Taco - 8"-tröja nedpackad i väskan, ett tomt spelkonto efter att ha gått all-in på Tyskland och ett surt humör inför kvällens Friendsbesök.
Citera
2013-10-15, 13:01
Medlem
Timjan256s avatar
Att Rasmus Elm får starta skrämmer mig. Killen har fått mest chanser i landslaget genom tiderna och det har alltid blivit platt fall. Han blir helt enkelt för nervös när man tar på den svenska landslagströjan.
Citera
2013-10-15, 13:25
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Med tanke på hur Mr. Shining delar ut kaptensbindlar vanligtvis så ser jag inget skrämmande i detta..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in