2013-09-10, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skrudis
Alternativet är väl Johansson (?) i AZ som borde vara nära landslaget. Skulle ett ev. VM-slutspel vara för tidigt för honom att vara i startelvan? Bara läst om honom. Tycker hur dom helst att denna lösningen med Lustig duger tills vidare. I vart fall då man spelar med Ekdal och Svensson som stabila mittfältare (och något så när sansade mittbackar, i.e. inte Olsson/Granqvist).

Bara i Sverige det är "för tidigt" att ge fotbollsspelare chansen. Skojar du med mig eller? Är man tillräckligt bra ska man spela, oavsett hur gammal man är. På vilket sätt är det för tidigt att ge Mattias Johansson chansen nu? Då har han ju tid att spela in sig inför VM.

Citera
2013-09-10, 21:24
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Bara i Sverige det är "för tidigt" att ge fotbollsspelare chansen. Skojar du med mig eller? Är man tillräckligt bra ska man spela, oavsett hur gammal man är. På vilket sätt är det för tidigt att ge Mattias Johansson chansen nu? Då har han ju tid att spela in sig inför VM.

Kom inte med någon påklistrad attityd när jag reserverar mig genom att:

1. Till och med vara osäker på namnet;

2. Ställa frågan om det är för tidigt sett till att han inte ens spelat kvalmatch och sonika kastas in i "hetluften";

3. Avslutningsvis säger mig bara ha läst om honom varför jag inte är redo att uttala mig.

Men jag uppskattar din fömåga att bemöda dig att läsa så gott du kan och genom en trevlig ton summera dina tankar. Ett sant föredöme för alla.
Senast redigerad av skrudis 2013-09-10 kl. 21:30.
Citera
2013-09-10, 22:39
Medlem
Mellbergans avatar
Helvetes jävla skit också! Nu måste vi vinna mot Österrike eller så är vi i princip borta!

Citera
2013-09-10, 22:46
Medlem
ludwiqs avatar
Fattar inte som tidigare har nämnt vad Seb Larsson har gjort de senaste matcherna, tycker Durmaz har tagit för sig det han har fått spelat och sett pigg ut.
In med Durmaz, Larsson på bänken/högerback och förhoppningsvis en spelklar Rasmus Elm som ersätter Ekdal så ska detta nog gå vägen till en playoff plats.
Senast redigerad av ludwiq 2013-09-10 kl. 22:50.
Citera
2013-09-10, 22:55
Bannlyst
såklart får Alibaba in bollen mellan 7 Irländare + målvakt.
Aja upp till bevis nu Svedala.
Citera
2013-09-10, 23:07
Medlem
Mellbergans avatar
Kan även tyvärr meddela att Ekdal är borta med sin avstängning.
Citera
2013-09-10, 23:08
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Äh, vi krigar oavgjort mot både Österrike och Tyskland. Inga problem!
Citera
2013-09-10, 23:12
Bannlyst
Med tanke på hur svårt vi hade mot Österrike senast så är jag jävligt tveksam till att man tar 3 p.

I play-off får vi ändå Frankrike/Portugal.

Citera
2013-09-10, 23:25
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Med tanke på hur svårt vi hade mot Österrike senast så är jag jävligt tveksam till att man tar 3 p.

:/

Blir lika irriterad varje gång jag tänker på hur mycket enklare lag utanför Europa har att kvalificera sig.

Ja, jag tycker det är enklare för lag i t.ex. Asien och Nordamerika.
Senast redigerad av TrumanBurbank 2013-09-10 kl. 23:32.
Citera
2013-09-10, 23:36
Medlem
Spinnacers avatar
Vi kan fortfarande bli gruppetta om Irland vinner mot Tyskland och vi vinner våra sista 2 hemmamatcher
Citera
2013-09-11, 00:10
Bannlyst
Citat:

Frankrike eller Portugal? Är detta något säkert eller spekulationer?
Citera
2013-09-11, 00:12
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikeairmax
Frankrike eller Portugal? Är detta något säkert eller spekulationer?
Spekulationer. Det kan bli något av dessa lag men inte säkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in