2013-10-15, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
Det har nämnts tidigare i tråden (orkar inte leta bakåt) att den EVENTUELLE (vill inte hetsa upp jonnybee igen) Gm hade diagnosticerats med bl.a. Tourettes. Går han på behandling för dessa åkommor? Medicinering eller liknande?

Jag är inte upphetsad kära vän men du glömde nämna tics och adhd.

hoppas det var till hjälp mina vänner
Citera
2013-10-15, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybee
Jag är inte upphetsad kära vän men du glömde nämna tics och adhd.

hoppas det var till hjälp mina vänner
Intresserad bara på grund av vad som kan tänkas användas som ett EVENTUELLT försvar för gärningen om det skulle komma till rättegång någon gång
Citera
2013-10-15, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
Det har nämnts tidigare i tråden (orkar inte leta bakåt) att den EVENTUELLE (vill inte hetsa upp jonnybee igen) Gm hade diagnosticerats med bl.a. Tourettes. Går han på behandling för dessa åkommor? Medicinering eller liknande?

Tror inte det diskuterats om att han förtillfället behandlas för något vardera????? Han var o är väll missbrukare så medicinerar sig själv ganska friskt???

Någon som vet????
Citera
2013-10-15, 00:40
Medlem
Snook3ns avatar
Har inte läst hela denna tråd eftersom ja ansåg att den tappade fäste om vad den egentligen skulle handla om men ja har läst häktningsförhandlingarna och Fr****on häktas för att inte kunna försvåra utredning plus att han är skäligen misstäkt. ja ska försöka få fram förhandlingarna om dom inte finns tidigare i tråden så ska ni få läsa dom själva.
tycker ändå vi kan hålla tråden till aktuellt namn och kanske inte spekulera andra delar i familj o.s.v ja lider med Gabriels familj!
Citera
2013-10-15, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snook3n
Har inte läst hela denna tråd eftersom ja ansåg att den tappade fäste om vad den egentligen skulle handla om men ja har läst häktningsförhandlingarna och Fr****on häktas för att inte kunna försvåra utredning plus att han är skäligen misstäkt. ja ska försöka få fram förhandlingarna om dom inte finns tidigare i tråden så ska ni få läsa dom själva.
tycker ändå vi kan hålla tråden till aktuellt namn och kanske inte spekulera andra delar i familj o.s.v ja lider med Gabriels familj!

Båda 2 är väll på sannolikaskäl häktade och inte skäligen???
Citera
2013-10-15, 00:45
Medlem
Snook3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkentomte
Båda 2 är väll på sannolikaskäl häktade och inte skäligen???

Ber om ursäkt sannolikaskäl ska de vara, fel tid på dygnet just nu känner jag :P
Citera
2013-10-15, 00:46
Medlem
Citat:

ABSOLUT!! jag håller med till 110% , det tjatas om samma saker och människor som inte ska blandas in bara för att det ska tjatas, ser fram emot att läsa det om du får fram de vilket jag tror är svårt.
Citera
2013-10-15, 00:48
Medlem
Snook3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybee
ABSOLUT!! jag håller med till 110% , det tjatas om samma saker och människor som inte ska blandas in bara för att det ska tjatas, ser fram emot att läsa det om du får fram de vilket jag tror är svårt.

Jag trodde heller inte det skulle gå och få tag på, men har en vän som lagt upp dom i en sluten grupp på fb läste dom för bara 2 timmar sedan =) ska logga flickvännens fb eftersom hon är medlem i gruppen =)
Citera
2013-10-15, 01:01
Medlem
Citat:
Jag trodde heller inte det skulle gå och få tag på, men har en vän som lagt upp dom i en sluten grupp på fb läste dom för bara 2 timmar sedan =) ska logga flickvännens fb eftersom hon är medlem i gruppen =)

hittar du länken?
Citera
2013-10-15, 01:02
Medlem
Citat:

Du pratar om häktningsförhandlingarna???? Då finns dessa här i tråden någonstans både för H och F...

Edit : Felstavning
Senast redigerad av Sikkentomte 2013-10-15 kl. 01:06.
Citera
2013-10-15, 01:12
Medlem
Snook3ns avatar
håller på o löser detta just nu är rätt ny med flashback så går det ladda upp jpg filer ? :P
Citera
2013-10-15, 01:19
Medlem
Snook3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkentomte
Du pratar om häktningsförhandlingarna???? Då finns dessa här i tråden någonstans både för H och F...

Edit : Felstavning

jaha okej, titta igenom lite snabbt men hittade dom inte därför jag tänkte jag skulle lägga upp dom =)
men om det finns något annat jag kan svara på ang F som ja vet mest angåeende så står jag till ert förfogande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in