Citat:
Ursprungligen postat av
Gullepha90
Fast min dotter är 4 år och de är över 4 år sen jag blev gravid och då kunde väl för i helvete inte jag veta vad fan som skulle ske i nuet eller???!!!! Och jag har inte sagt att det är synd om mig, jag skrev för att jag tycker det är jävligt dålig stil att hänga ut ett barn som råkar vara mitt barn!!!!! Ursäkta mig för att jag står upp för min dotter!! Och gällande Henriks föräldrar så har dom funnits där för mig och hans mamma mår jävligt dåligt över vad som hänt och stöttar inte vad som hänt!!!! Och det heter romer fattar du och vi är STOLTA ROMER ha de klart för dig....
Så du menar att tattar-Henrik var en bra människa för fyra år sedan? Vem försöker du lura? Idiot. Han har ALLTID varit, och kommer alltid att vara ett äckel.
Och nej, det heter tattare och inte romer. Smutsiga, äckliga bidragsberoende tattare för att vara mer exakt.
Vi alla förstod redan i ditt första inlägg att du också är ett sådant äckel, så det är inget nytt där inte.
På vilket sätt har tattar-Bruno funnits där för dig? Har han lagt armen om, och gullat med dig när du varit ledsen? Är du säker på att det inte är han som är pappa till ditt barn? Jag menar, det är ju allmänt känt att dom tidigare har delat på idiotiska flickor som dig.