2014-07-26, 11:18
Medlem
Det kanske det gör men jag accepterar inte folk som hänger ut en fyra åring som inte kan hjälpa detta eller försvara sig.. Det är min dotter det handlar om!
Citera
2014-07-26, 12:41
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullepha90
Det kanske det gör men jag accepterar inte folk som hänger ut en fyra åring som inte kan hjälpa detta eller försvara sig.. Det är min dotter det handlar om!
Vad tror du det hjälper dig att vara här inne och skriva?

Det är bara att inse att du är en förlorare. Jag hoppas innerligen att soc tar ditt barn från dig, om inte annat så har du ju visat upp ett fruktansvärt dåligt omdöme. Fy fan, skämmas borde du göra, men det är väl för mycket begärt av en ärthjärna som dig.
Citera
2014-07-26, 13:41
Medlem
Har du/ni inget bättre för er än att skriva massa skit? Varför skulle soc ta min dotter ifrån mig? Varför?! Du känner inte mig och vad som har hänt är inget jag kan göra åt eller hjälpa!
Citera
2014-07-26, 13:42
Medlem
Inget hjälper det jag skriver men jag har rätt att försvara när det handlar om min dotter!!! Jag kommer alltid stå upp för min dotter Ha de riktigt klart för dig!!!
Citera
2014-07-26, 14:06
Medlem
Fast min dotter är 4 år och de är över 4 år sen jag blev gravid och då kunde väl för i helvete inte jag veta vad fan som skulle ske i nuet eller???!!!! Och jag har inte sagt att det är synd om mig, jag skrev för att jag tycker det är jävligt dålig stil att hänga ut ett barn som råkar vara mitt barn!!!!! Ursäkta mig för att jag står upp för min dotter!! Och gällande Henriks föräldrar så har dom funnits där för mig och hans mamma mår jävligt dåligt över vad som hänt och stöttar inte vad som hänt!!!! Och det heter romer fattar du och vi är STOLTA ROMER ha de klart för dig....
Citera
2014-07-26, 14:19
Medlem
Citat:
Fast min dotter är 4 år och de är över 4 år sen jag blev gravid och då kunde väl för i helvete inte jag veta vad fan som skulle ske i nuet eller???!!!! Och jag har inte sagt att det är synd om mig, jag skrev för att jag tycker det är jävligt dålig stil att hänga ut ett barn som råkar vara mitt barn!!!!! Ursäkta mig för att jag står upp för min dotter!! Och gällande Henriks föräldrar så har dom funnits där för mig och hans mamma mår jävligt dåligt över vad som hänt och stöttar inte vad som hänt!!!! Och det heter romer fattar du och vi är STOLTA ROMER ha de klart för dig....
Det gör dig ingen nytta att skriva på flashback. Jag förstår att du vill försvara din dotter men det ger bara bränsle till folk att du är här inne. Det bästa du kan göra är att bara ignorera flashback och inte gå in och läsa i denna tråden igen, oavsett om det tar emot.

editerade bort lite offtopic.
Senast redigerad av stros 2014-07-26 kl. 14:24.
Citera
2014-07-26, 14:20
Medlem
Josef Fritzls avatar
Citat:
Har Bruno utsatt din dotter för övergrepp också? Något skumt är det då, och jag vet att du vet om Brunos övergrepp på henke, så sluta förneka det.
Hela eran tattarfamilj är tragiska pundare. Ni får gärna ha erat liv ifred men när ni beter er som ni gör så blir många andra lidande.
T.ex G m. familj.
Citera
2014-07-26, 14:22
Medlem
Nej både resande och zigenare är romer. Resande är Sinti romer heter det. Jag är själv både resande och zigenare. Jo, du har rätt. Men jag blir besviken på vuxna människor som inte iallafall kan låta bli ett barn. Vi har inte valt att det skulle bli såhär...
Citera
2014-07-26, 14:25
Medlem
Nej jag vet ingenting om övergrepp helt ärligt. Hur gammal är du som sitter och skriver så om en fyraåring?! Passa din käft om min dotter ditt as fattar du!!!?? Och vadå hur vi beter oss?! Jag har väl för fan inte nått med Henriks handling att göra!
Citera
2014-07-26, 14:34
Medlem
Josef Fritzls avatar
Citat:
Nej jag vet ingenting om övergrepp helt ärligt. Hur gammal är du som sitter och skriver så om en fyraåring?! Passa din käft om min dotter ditt as fattar du!!!?? Och vadå hur vi beter oss?! Jag har väl för fan inte nått med Henriks handling att göra!
Jag träffade visst en väldigt öm punkt, har du varit med och organiserat övergrepp på din söta lilla dotter?
Du vet mycket väl vad H har blivit utsatt för.
Citera
2014-07-26, 14:40
Medlem
Du pratar om min dotter så givetvis blir jag upprörd! Jag vet inget om några övergrepp förstår du!? Mår du bra av att sitta och prata så om barn?! Man kan ju undra vem som är pedofil här.. Och du hade inte vågat säga nått av de du skriver öga mot öga! Du är en feg liten skit som går på barn!
Citera
2014-07-26, 14:53
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Så du menar att tattar-Henrik var en bra människa för fyra år sedan? Vem försöker du lura? Idiot. Han har ALLTID varit, och kommer alltid att vara ett äckel.

Och nej, det heter tattare och inte romer. Smutsiga, äckliga bidragsberoende tattare för att vara mer exakt.

Vi alla förstod redan i ditt första inlägg att du också är ett sådant äckel, så det är inget nytt där inte.

På vilket sätt har tattar-Bruno funnits där för dig? Har han lagt armen om, och gullat med dig när du varit ledsen? Är du säker på att det inte är han som är pappa till ditt barn? Jag menar, det är ju allmänt känt att dom tidigare har delat på idiotiska flickor som dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in