Citat:
Ursprungligen postat av
apskaftet12
Att man änns kan köpa GTA $ för riktiga pengar är en skam

Tycker det är en större skam att man som svensk inte kan stava till ens.
Pengar ger dig ju ingen direkt framgång i spelet, så det blev ju inte pay 2 win.
Helt ok för mig att man kan köpa sig lite pengar, men summan man får borde vara lägre.