2013-10-14, 14:59
  #5773
Avslutad
En fråga.. Jag kör med bilen Shyster Fusilade. Kan jag öppna upp turbon genom att köra "sport-race" med mig själv? Verkar inte fungera:/
Citera
2013-10-14, 15:00
  #5774
Medlem
Är det någon mer än jag som har problem med att köra helikopter och köra motorcyklar online `? Helikoptern går bara bakåt när man försöker flyga vad man än gör, och motorcyklarna drar bara åt sidan så mycket som går?
Citera
2013-10-14, 15:01
  #5775
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
En fråga.. Jag kör med bilen Shyster Fusilade. Kan jag öppna upp turbon genom att köra "sport-race" med mig själv? Verkar inte fungera:/
Har haft samma tanke men det måste nog vara minst två spelare med för att vinsten ska räknas.
Citera
2013-10-14, 15:02
  #5776
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Har haft samma tanke men det måste nog vara minst två spelare med för att vinsten ska räknas.

Aha.. Vad tror du om vi lirar? Fyra vinster behöver jag.. ps3?
Citera
2013-10-14, 15:03
  #5777
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Det är en diskussion i sig men då möjligheten finns vill jag fortf veta hur man gör.

De stängde ner köpen medan det var problem med stabiliteten på GTA Online servrarna, förmodligen kommer man att slå på köpen igen med 1.04 patchen.

Man köper de från Play Station Store på PS3, vet ej med Xbox men de har säkert motsvarande...
Citera
2013-10-14, 15:05
  #5778
Medlem
apskaftet12s avatar
Nån som har en stor lyan än o vet om man kan börja planera större heist? eller har rockstar inte lagt till de än
Citera
2013-10-14, 15:07
  #5779
Medlem
apskaftet12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Tycker det är en större skam att man som svensk inte kan stava till ens.

Pengar ger dig ju ingen direkt framgång i spelet, så det blev ju inte pay 2 win.
Helt ok för mig att man kan köpa sig lite pengar, men summan man får borde vara lägre.

Du blir jue dock en bättre spelare ifall du köper till dig massa pengar som du sen kan köpa massa feta vapen för
Citera
2013-10-14, 15:11
  #5780
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Jag är i level 31 och fick uppdraget för inte allt för längesedan.

På tal om Martin, har någon ett bra tips på hur man klarar uppdraget "Death From Above"? Verkar ju störtomöjligt.

Sjukt uppdrag först ska man döda massor av vakter som är både på marken och på taket man får dö 1 gång var sen får man typ 2-3 stjärnor poliser på sig som skjuter mot en hela tiden sen när man foto liket står dom där beredda sen står en bil och blockar utgången och det är 500 poliser runt omkring vid ett enda hus.
Citera
2013-10-14, 15:13
  #5781
Medlem
ErPupones avatar
Måste du göra missions markerade med stjärna och team deathmatch för att avancera i handlingen?
Citera
2013-10-14, 15:13
  #5782
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskaftet12
Nån som har en stor lyan än o vet om man kan börja planera större heist? eller har rockstar inte lagt till de än
Frågan ställs säkert en gång var 20:e inlägg. Nej, det har inte lagts till ännu.
Citat:
Ursprungligen postat av apskaftet12
Du blir jue dock en bättre spelare ifall du köper till dig massa pengar som du sen kan köpa massa feta vapen för
Nej, du blir inte en bättre spelare eftersom du fortfarande måste ha tillräckligt hög rang för att få åtkomst till vapnen.
Det du kan göra med pengar för att underlätta för dig själv är att köra omkring i nästan topptrimmade bilar, se till att alltid bära skottsäker väst (Dock inte den bästa västen), och alltid ha ammunition till dina vapen.
Citera
2013-10-14, 15:14
  #5783
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megagraphitti
Är det någon mer än jag som har problem med att köra helikopter och köra motorcyklar online `? Helikoptern går bara bakåt när man försöker flyga vad man än gör, och motorcyklarna drar bara åt sidan så mycket som går?

Om du spelar på Ps3 så gå in på options i spelet och avaktivera motioncontrol settings.
Du måste avaktivera det för varje typ av fordon. Helikopter, MC, bil osv osv.
Borde fixa problemet.
Citera
2013-10-14, 15:15
  #5784
Medlem
Börjar nästan tröttna på detta. Mitt fastnar när det står launching session och när den söker efter servrar titt som tätt. Har 10 Mbit borde väl inte vara det som är felet?, sen finns det inga varierade uppdrag heller. När aka de fixa det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in