2013-10-14, 14:24
  #5761
Medlem
apskaftet12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
1. Hur köper man gta $?
2. Läst att man kan göra heists i lghten. Jag har precis samlat ihop till en lya i eclipse tower, behöver jag fixa en klan nu då eller?

Att man änns kan köpa GTA $ för riktiga pengar är en skam
Citera
2013-10-14, 14:25
  #5762
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskaftet12
Att man änns kan köpa GTA $ för riktiga pengar är en skam
Det är en diskussion i sig men då möjligheten finns vill jag fortf veta hur man gör.
Citera
2013-10-14, 14:26
  #5763
Medlem
Fooulzs avatar
Någon som har en susning vilken level man cirkus kommer behöva vara för att göra rån när den patchen släpps?
Citera
2013-10-14, 14:27
  #5764
Medlem
apskaftet12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Någon som har en susning vilken level man cirkus kommer behöva vara för att göra rån när den patchen släpps?


Borde la vara över level 40 tycker man för stora rån.
Citera
2013-10-14, 14:30
  #5765
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Körde med några randoms idag efter att ha fått en invite, sen kom en kär FB'are in. Kommer inte ihåg namnet dock.

Vidrigaste uppdraget någonsin. Vi snodde en stor bensinbil eller vad de heter - långtradare som har en avlång behållare full av bensin kan vara enklare att förstå. Sen blir vi jagade av polisen och att åka förbi polisen i en sådan är fruktansvärt svårt eftersom det går så jävla långsamt. Dog en gång men sammanlagt tog det nog en halvtimme. Lyckades gömma mig i ett tilltrasslat område, polisen var runt det i en minut och var en millimeter ifrån att se mig men precis innan de åkte fram med bilen så slutade de söka.

Tänkte i skrivande stund på att jag troligtvis kunde ha släppt tanken med bensin och åkt iväg med bara själva framdelen och sen hämtat den, hade gått snabbare då.. hm. Fan.

Haha... jag TROR att jag fick en inbjudan av dig (det var iaf en flashbackare) till det uppdraget men kom in för sent, så satt istället och kollade en stund hur det gick för er... såg svettigt ut
Citera
2013-10-14, 14:36
  #5766
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apskaftet12
Men du får också tänka att det är inte the sims vi spelar.
Det jag syfta lite mer på var väl att man ska få inreda med de mer formgivande möblerna i lägenheten/sitt hem. Tavlor, soffa, fet tv, cool säng, bord. Inte vilken vilken bok som ska stå bredvid min frimärkessamling i bokhyllan. Tycker idéen till att man får den egna touchen och inte EXAKT likadant som alla andra är långt från sims eller att vara tråkigt/jobbigt/töntigt...
Citera
2013-10-14, 14:38
  #5767
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskaftet12
När kommer de uppdraget då? för varje gång jag ringer martin så ska man döda advokaten

P.s är i level 23

Jag är i level 31 och fick uppdraget för inte allt för längesedan.

På tal om Martin, har någon ett bra tips på hur man klarar uppdraget "Death From Above"? Verkar ju störtomöjligt.
Citera
2013-10-14, 14:40
  #5768
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Jag är i level 31 och fick uppdraget för inte allt för längesedan.

På tal om Martin, har någon ett bra tips på hur man klarar uppdraget "Death From Above"? Verkar ju störtomöjligt.

Jag körde med en kompis och vi tog samma entre och röjde oss in på bakvägen (relativt fort så ej polis hinner komma) sen döda snubben där inne, sen avvakta och döda folk tills det lättade på sig, sen drog vi. Dumpa idéen med att landa på talet, helt sjukt!
Citera
2013-10-14, 14:41
  #5769
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Det jag syfta lite mer på var väl att man ska få inreda med de mer formgivande möblerna i lägenheten/sitt hem. Tavlor, soffa, fet tv, cool säng, bord. Inte vilken vilken bok som ska stå bredvid min frimärkessamling i bokhyllan. Tycker idéen till att man får den egna touchen och inte EXAKT likadant som alla andra är långt från sims eller att vara tråkigt/jobbigt/töntigt...

Håller helt med dig.
Sen kan ju även tilläggas att det inte är Virtua Tennis eller Tiger Woods PGA vi spelar heller men likt förbannat kan man ju spela golf och tennis. så varför inte få köpa en annan TV till sin lya?

Men vi får väl bara vänta och se vad Rockstar hittar på för trevligt åt oss.

Dock är min högsta önskan att man skulle kunna köpa en risig husvagn ute i sandy shores att ha som lägenhet
__________________
Senast redigerad av DrAg00nEn 2013-10-14 kl. 14:43.
Citera
2013-10-14, 14:42
  #5770
Medlem
apskaftet12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Det jag syfta lite mer på var väl att man ska få inreda med de mer formgivande möblerna i lägenheten/sitt hem. Tavlor, soffa, fet tv, cool säng, bord. Inte vilken vilken bok som ska stå bredvid min frimärkessamling i bokhyllan. Tycker idéen till att man får den egna touchen och inte EXAKT likadant som alla andra är långt från sims eller att vara tråkigt/jobbigt/töntigt...

Jojo idén är inte helt fel
Citera
2013-10-14, 14:43
  #5771
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskaftet12
Att man änns kan köpa GTA $ för riktiga pengar är en skam
Tycker det är en större skam att man som svensk inte kan stava till ens.

Pengar ger dig ju ingen direkt framgång i spelet, så det blev ju inte pay 2 win.
Helt ok för mig att man kan köpa sig lite pengar, men summan man får borde vara lägre.
Citera
2013-10-14, 14:58
  #5772
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grillbestick
När jag väljer "join crew members" på online fliken så lyckas den aldrig hitta sessions med crew members. Jag har svårt att tro att ingen spelar. Någon som lyckas med det eller är det bara buggat för tillfället? ps3
Samma problem här. Är 100% att folk i crewet spelar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in