2013-10-14, 13:05
  #5749
Medlem
apskaftet12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Vilken level måste man vara?


Jag vet inte vad uppdraget heter men jag började få de i level 21
Citera
2013-10-14, 13:18
  #5750
Medlem
N!xxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Du blir sur över att ingen vill köra med sportbilar men du vill själv inte köra superbil eller motorcykel? Så du blir "tvungen att fuska" dig till det?

Du vet att det inte spelar någon roll vad för race du kör utan har du gjort t ex 15 olika så låser du upp den saken för alla.

Jag kör dom tävlingarna iaf även om jag hamnar på en server där dom skall köra "super" eller någon annan...inte så att jag går in sedan går ur om dom ej kör det jag vill.
Utan att jag gång på gång på gång letar ny host efter dessa race och hamnar i ännu en med super.

Citat:
Ursprungligen postat av lebelle
Det stämmer väl ändå inte? För när du är i Los Santos Customs så står de ju att man måste vinna ex. antal race i just den klassen för att kunna låsa upp uppgraderingarna.

Och jag har aldrig haft problem med att hosta ett race med sport som bilval? Kommer ju alltid in en massa spelare.

Exakt.
Tyvärr så har inte jag den lyckan, skall försöka i kväll igen..
Citera
2013-10-14, 13:26
  #5751
Medlem
Jag kan tycka att man ska få inreda sin egen lägenhet.

låt säga att det ligger en inrednings-katalog (IKEA) typ på köksbänken. exempel, kollar man köksbord i katalogen för $1000 så ser man i ena halvan katalogen och i andra halvan av skärmen hur det skulle se ut med just det bordet i köket eller vart man nu vill ha det.
och detta kan man ju göra hur sjukt som helst, mona lisa tavlan, inte vet jag, bara köra på!

men så att inte lägenheterna ser likadana ut, helt sjukt det tycker jag.

sen en liten sidebar, för dom som funderar på bil men är lite kluvna, kan jag ju tycka vaccan är otroligt prisvärd, plus att man då är stolt ägare av superbil =)
Citera
2013-10-14, 13:38
  #5752
Medlem
apskaftet12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Jag kan tycka att man ska få inreda sin egen lägenhet.

låt säga att det ligger en inrednings-katalog (IKEA) typ på köksbänken. exempel, kollar man köksbord i katalogen för $1000 så ser man i ena halvan katalogen och i andra halvan av skärmen hur det skulle se ut med just det bordet i köket eller vart man nu vill ha det.
och detta kan man ju göra hur sjukt som helst, mona lisa tavlan, inte vet jag, bara köra på!

men så att inte lägenheterna ser likadana ut, helt sjukt det tycker jag.

sen en liten sidebar, för dom som funderar på bil men är lite kluvna, kan jag ju tycka vaccan är otroligt prisvärd, plus att man då är stolt ägare av superbil =)

Men du får också tänka att det är inte the sims vi spelar.
Citera
2013-10-14, 13:40
  #5753
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Jag kan tycka att man ska få inreda sin egen lägenhet.

låt säga att det ligger en inrednings-katalog (IKEA) typ på köksbänken. exempel, kollar man köksbord i katalogen för $1000 så ser man i ena halvan katalogen och i andra halvan av skärmen hur det skulle se ut med just det bordet i köket eller vart man nu vill ha det.
och detta kan man ju göra hur sjukt som helst, mona lisa tavlan, inte vet jag, bara köra på!

men så att inte lägenheterna ser likadana ut, helt sjukt det tycker jag.

sen en liten sidebar, för dom som funderar på bil men är lite kluvna, kan jag ju tycka vaccan är otroligt prisvärd, plus att man då är stolt ägare av superbil =)

Skulle klart vara nice om man skulle kunna ändra inredning i lyan.
Då du även nämnde mona lisa, så skulle det ju vara ganska kung om dom även lade till Art-heists och inte bara bankrån. Efter att du klarat uppdraget får du välja mellan att behålla tavlan för din lya eller att sälja den.
Citera
2013-10-14, 13:56
  #5754
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
För mig räckte det med att ställa sig inom synhåll och sikta för att han skulle skita på sig och gasa för fullt.

Ett alternativ är att ställa sig ett kvarter bakom honom istället. Eller så kan man, som sagt, göra sig redo med automathagelgeväret, bromsa framför och pumpa loss .
Citera
2013-10-14, 14:01
  #5755
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Skulle klart vara nice om man skulle kunna ändra inredning i lyan.
Då du även nämnde mona lisa, så skulle det ju vara ganska kung om dom även lade till Art-heists och inte bara bankrån. Efter att du klarat uppdraget får du välja mellan att behålla tavlan för din lya eller att sälja den.
Problemet där då blir ju att det endast är en som kan få tavlan och resten får ingenting för besväret.
Citera
2013-10-14, 14:04
  #5756
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskaftet12
Hittade ett gött sätt att tjäna pengar igår.

När du får de första uppdraget av martin när du ska döda advokaten o ta bevisen o lämna tillbaka de.
Jätte simpelt uppdrag, advokaten stannar alltid vid ett rödljus o då är de bara att sätta ett skott i huvudet på han så e de klart och sen efter uppdraget är klart så är de bara att ringa martin igen o göra samma sak hela tiden, advokaten är alltid på samma ställe och uppdraget tar typ 2 min och ger 9000 $ varje gång

Finns ett liknande uppdrag av Martin där man ska skjuta ihjäl något vittne. Man tjänar 10 000 eller 11 000$ på det. Lättförtjänta pengar.
Citera
2013-10-14, 14:05
  #5757
Medlem
grillbesticks avatar
När jag väljer "join crew members" på online fliken så lyckas den aldrig hitta sessions med crew members. Jag har svårt att tro att ingen spelar. Någon som lyckas med det eller är det bara buggat för tillfället? ps3
Citera
2013-10-14, 14:10
  #5758
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Problemet där då blir ju att det endast är en som kan få tavlan och resten får ingenting för besväret.

Det problemet är väldigt enkelt löst genom att man har flera targets när man gör en art-heist
T.ex en tavla, en mingvas, juveler och allt vad annat man kan hitta på museum eller liknande.

Antalet targets kan ju också ändras beroende på hur stort team man är, eller så att man skulle kunna bestämma vad som ska stjälas från t.ex en konst-utställning redan i Heist planerings skeded. Ju fler targets man bestämmer för att gå efter, ju svårare blir det så klart eftersom det krävs mer planering för de olika objekten, samt att det tar längre tid att ta flera objekt än bara 1.
Citera
2013-10-14, 14:22
  #5759
Medlem
ErPupones avatar
1. Hur köper man gta $?
2. Läst att man kan göra heists i lghten. Jag har precis samlat ihop till en lya i eclipse tower, behöver jag fixa en klan nu då eller?
Citera
2013-10-14, 14:23
  #5760
Medlem
apskaftet12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Finns ett liknande uppdrag av Martin där man ska skjuta ihjäl något vittne. Man tjänar 10 000 eller 11 000$ på det. Lättförtjänta pengar.


När kommer de uppdraget då? för varje gång jag ringer martin så ska man döda advokaten

P.s är i level 23
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in