2013-10-14, 11:09
Medlem
apskaftet12s avatar
Hittade ett gött sätt att tjäna pengar igår.

När du får de första uppdraget av martin när du ska döda advokaten o ta bevisen o lämna tillbaka de.
Jätte simpelt uppdrag, advokaten stannar alltid vid ett rödljus o då är de bara att sätta ett skott i huvudet på han så e de klart och sen efter uppdraget är klart så är de bara att ringa martin igen o göra samma sak hela tiden, advokaten är alltid på samma ställe och uppdraget tar typ 2 min och ger 9000 $ varje gång
Citera
2013-10-14, 11:32
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskaftet12

När du får de första uppdraget av martin när du ska döda advokaten o ta bevisen o lämna tillbaka de.
Jätte simpelt uppdrag, advokaten stannar alltid vid ett rödljus o då är de bara att sätta ett skott i huvudet på han så e de klart och sen efter uppdraget är klart så är de bara att ringa martin igen o göra samma sak hela tiden, advokaten är alltid på samma ställe och uppdraget tar typ 2 min och ger 9000 $ varje gång

Vidareutvecklar den lite. Använd en sniper med ljuddämpare. Plockar på håll då advokaten alltid blir skraj när man kommer nära. Bara att åka och plocka upp paketet och köra direkt till Martin samtidigt som man håller sig undan Farbror blå.
Citera
2013-10-14, 11:38
Medlem
apskaftet12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Vidareutvecklar den lite. Använd en sniper med ljuddämpare. Plockar på håll då advokaten alltid blir skraj när man kommer nära. Bara att åka och plocka upp paketet och köra direkt till Martin samtidigt som man håller sig undan Farbror blå.

Det är de som är grejen när jag kör, advokaten blir aldrig rädd, han stannar vid samma rödljus varenda gång o de är bara blockera hans bil med min o dra 1 skott genom rutan

Han flyr aldrig förutom om du missar ett skott mot han då.
Citera
2013-10-14, 11:41
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Det är de som är grejen när jag kör, advokaten blir aldrig rädd, han stannar vid samma rödljus varenda gång o de är bara blockera hans bil med min o dra 1 skott genom rutan

Han flyr aldrig förutom om du missar ett skott mot han då.

För mig räckte det med att ställa sig inom synhåll och sikta för att han skulle skita på sig och gasa för fullt.
Citera
2013-10-14, 11:51
Medlem
apskaftet12s avatar
Tänkte också kolla om det är någon som vet var man göra lite mer avancerade crew loggor med text o shit. Har försök hitta de skit länge men ingen verkar vet hur. T.ex som denna loggan http://socialclub.rockstargames.com/crew/lost_breed_mc_
Citera
2013-10-14, 11:55
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
För mig räckte det med att ställa sig inom synhåll och sikta för att han skulle skita på sig och gasa för fullt.

Åk fram och blockera hans väg med bilen och skjut ett par skott i huvudet. Så enkelt är det
Citera
2013-10-14, 12:03
Medlem
Citat:

Vad heter det updraget?
Citera
2013-10-14, 12:13
Medlem
cepss avatar
Citat:
Tänkte också kolla om det är någon som vet var man göra lite mer avancerade crew loggor med text o shit. Har försök hitta de skit länge men ingen verkar vet hur. T.ex som denna loggan http://socialclub.rockstargames.com/crew/lost_breed_mc_

Asså, du gör text med t.ex med små trianglar eller fyrkanter. Bågarna kan också vara till hjälp. Det krävs fantasi, kreativitet och tålamod. Piltangenterna är bra för precision.
Citera
2013-10-14, 12:15
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Vilken level måste man vara?
Citera
2013-10-14, 12:21
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:

Enligt den här ska du i princip kunna importera ett foto på dig själv. Har dock själv problem med att få ut "path-infon".

http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1nnfph/tutorialimporting_your_own_svg_file_into/
Citera
2013-10-14, 12:22
Medlem
någon som vill nöta lite uppdrag och tjäna pengar?
helst survival
Citera
2013-10-14, 12:59
Medlem
basssees avatar
Om jag köper en stridshelikopter. Kan jag använda den i stort sätt i alla uppdrag då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in