Den ligger på Kungsholmen, inte på Östermalm. Hemsk lägenhet, klaustrofobi deluxe. Bra läge dock och en avgift på knappt 400 spänn är förstås inte dumt. Behöver man en övernattningsgarderob i stan och kan slanta större delen kontant så är det nog ett bra köp. Jag skulle dock aldrig i livet vilja bo på det där sättet.
Någon har inköpspris på takspottar. Räknar minst 70 i "stora rummet" och det är inte allt, är säkert 100 om man räknar hela takytan. Orimligt många infällda takspottar i alla rum och dessutom infälld belysning i trappan.
Är väl inte så fasligt udda men vad är det med Göteborgare och deras fascination för hus som ser ut som båtar ? Har man 25 mill att spendera på en kåk och så "Haha vi gör övervåningen så det ser ut som en båt! Är jag hemma eller på kryssning? Jag vet inte. Helt crazy!"
Bor man sådär kan man i och för sig skita i vad folk tycker men ändå.
Utifrån var väl huset ok men fy fan vilken inredning. Inredd som en finlandsbåt
What's up med tre helt olika stolar vid matbordet, varav en är en gammal kontorsstol? Sen vet jag inte vad Tullikivi betyder? Men sånt golv som under den bilden var det i hallen hemma hos min mor och far innan de renoverade den, ser hemskt ut. Väggen där är ju nästan värre, ser även det ut som någon sorts plastmatta med struktur?
Men pärlan här är ju ändå badrummet! Ett sorts nyckelhålsvalv med härligt prinsessrum/badkarshörna. De har dessutom lyckats med bedriften att få toalettstol, badkar och bidé/handfat i olika färger.
Känns som pizzeria från 80-talet med alla valv och paneler...
Någon har inköpspris på takspottar. Räknar minst 70 i "stora rummet" och det är inte allt, är säkert 100 om man räknar hela takytan. Orimligt många infällda takspottar i alla rum och dessutom infälld belysning i trappan.
Besinna sig lite kanske?
Den som kom på det där otyget skulle jag vilja ... Spottar är djävulens påfund.
Senast redigerad av Han där borta 2013-10-13 kl. 22:32.
Besinna sig lite kanske?
Helt otroligt! Får man inte någon slags insikt efter att tag att man kanske gått till överdrift? Överallt spottar!!
Kul perspektiv på en del bilder, kompassrosen på golvet måste ha fotats liggande på mage.. Extremt kort mäklare?
Säger inget om lägenheten som sådan, ser väl hemtrevlig och mysig ut...
Men planlösningen? Man måste gå genom stora sovrummet för att komma till badrum och bastu? I övrigt en gästtoa. Men om man har en tonåring boende hemma?
Säger inget om lägenheten som sådan, ser väl hemtrevlig och mysig ut...
Men planlösningen? Man måste gå genom stora sovrummet för att komma till badrum och bastu? I övrigt en gästtoa. Men om man har en tonåring boende hemma?