2013-10-13, 23:18
Medlem
Autoziones avatar
För er som har ont om pengar har det nu kommit en ny glitch: 250k per gång som ger 12 miljoner på 20 minuter.

Inget för mig som gillar att spela fair men någon gillar det säkert
Senast redigerad av Autozione 2013-10-13 kl. 23:21.
Citera
2013-10-13, 23:21
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
sprid den inte då ditt inavlade retard
Länken borttagen, nöjd nu din trevliga jävel?
Citera
2013-10-13, 23:21
Medlem
robaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomDolder
Är det någon som har gjort uppdraget Cops Capacity? Man får det av Lester, och det går ut på att spränga några polisbilar och en riot van. Har ni några jävla tips för att klara det? Försökte fem gånger men lyckades aldrig spränga vanen, inte ens med sticky bombs.
Gjorde det uppdraget idag med någon snubbe i crewet. Vi körde runt i en Adder och härjade med granater, tyckte inte det var särskilt svårt. Sedan ska du förstöra ett gäng polismotorcyklar och en buss för fångar.
Citera
2013-10-13, 23:22
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Länken borttagen, nöjd nu din trevliga jävel?
sorry men hatar när folk förstör spelet på det sättet :/
Citera
2013-10-13, 23:23
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
sorry men hatar när folk förstör spelet på det sättet :/
Jag ser gärna att fler använder det så kan jag skratta ihjäl mig när de blir bannade
Citera
2013-10-13, 23:28
Medlem
TomDolders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robax
Gjorde det uppdraget idag med någon snubbe i crewet. Vi körde runt i en Adder och härjade med granater, tyckte inte det var särskilt svårt. Sedan ska du förstöra ett gäng polismotorcyklar och en buss för fångar.
Tack för svar. Läste att man ändå bara får 2000 för det, så skiter i det. Har lagt mer pengar på sticky bombs vid det här laget.
Citera
2013-10-13, 23:33
Medlem
S3ONs avatar
Hörde att Rockstar tänker ge alla som lirar i oktober månad $500.000 i spelet som plåster på såren för de som har förlorat konton osv... Kan någon bekräfta detta?
Citera
2013-10-13, 23:34
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Jag ser gärna att fler använder det så kan jag skratta ihjäl mig när de blir bannade
mm, hoppas verkligen Rockstar gör något åt saken
Citera
2013-10-13, 23:36
Medlem
TomDolders avatar
Finns det platser kvar i FB-crewet? Har läst att det finns flera olika crew (?), är det nödvändigt med mic för att va med? Kanske suger att ha medlemmar som inte kan kommunicera iofs. Spelar på PS3!
Citera
2013-10-13, 23:49
Medlem
ZoteXs avatar
Citat:
Uppgraderade min Bati fullt och kan säga skillnaden är extremt uppenbar. Men kan ju inte tala för andra fordon, även om jag moddat massa i SP o märkt skillnad.

Sen märker jag alltid skillnad om en bil har typ några millimeter mer speed/acceleration än en annan när man kör race. Moddandet påverkar ju statsen så därav låter det också rimligt att moddande skulle göra skillnad.

Slutsats: Systemet är bra, du är inte tillräckligt finkänslig

Jämför du då med att köra race? Det är det jag talar om. Med Cath up bland annat så är det ingen större skillnad.

Jag vill faktiskt påstå att jag har en riktigt bra känsla för vinst och hur deras prestanda känns
Citera
2013-10-13, 23:54
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZoteX
Jämför du då med att köra race? Det är det jag talar om. Med Cath up bland annat så är det ingen större skillnad.

Jag vill faktiskt påstå att jag har en riktigt bra känsla för vinst och hur deras prestanda känns
Ja race. Med Batin. Men har även märkt stor skillnad på bilar i SP:n.
Citera
2013-10-14, 00:24
Medlem
Hur gör man av man vill göra sig av med bilar? Jag har 6st i garaget men 3 av dom vill jag bli av med men om jag lämnar dom och hämtar en ny i garaget så kommer dom tillbaka dit iaf. Hur gör man för att bli av med dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in