Någon som har haft grafikproblem efter senaste patchen? Vi är 2 stycken som har samma problem,. Bilden är helt strechad och kameran är helt fel (kan bero på strechet iofs) Men när jag försökt googla problemet så har inget relaterat dykt upp. Tänke att någon aksnke har haft detta problem o lyckats lösa det. Hjälp?
Jag behöver lite tips och råd om hur jag klättrar uppåt i rankat. Jag sitter fast i Bronze III, visserligen har jag inte ens spelat en match efter dom 10 första rankade matcherna man kör. Men alltså, det känns bara så ovärt. Först ska man köa i 5-10 min innan man hittar en match, och då är det någon mupp som TL och struntar i vad folk säger att dom föredrar att spela för roll, utan han tar det han vill spela. Fair enough. Men sedan slutar det alltid med att någon går afk eller att någon feedar. Jag är inte sämst, jag kan spela mina roller hyffsat bra och hålla min lane. När jag dör så analyserar jag varför jag dog, vad jag gjorde för fel, och vad jag hade kunnat göra för att undvika att dö. Jag spelar oftast top, mid eller adc. Jag kan outfarma dom flesta i de games jag spelar, jag brukar roama omkring och försöka hjälpa andra lanes ifall det går bra för mig och jag känner att jag vinner min lane, men längre än så kommer jag liksom inte. Kan inte carrya ett helt lag som feedar och fokuserar tanks istället för motståndarlagets ADC i teamfights.
Jag har knappt någon ork längre, jag lirar mest normals, men vill kunna spela rankat seriöst. Vad gör jag för fel? Eller handlar det mer om att alla andra gör fel? (jag försöker undvika att skylla på andra).
Jag gillar din attityd. Att du analyserar vad du gör för fel, vad du kan göra bättre, att inte försöka skylla på dina medspelare mm. Dock ser det ofta bättre ut på pappret än i verkligheten ofta, detta är bara ett påstående, du kanske oftast vinner din lane osv? Vad vet jag .. dock vet jag att folk som inte är nöjd med sin rating kan glorifiera sig själv en aning.
Det du ska göra är att trycka soloq games, och ha hela tiden den där inställningen med att vara extremt självkritisk. För det är bara dig själv du kan påverka i det långa loppet, eller hur?
Och förresten, det är inte alltid man har en möjlighet att fokusera de höga prioriteringarna, det är ju bättre att attackera en "tank" än ingenting alls eller hur?
Senaste spelade gamet, han höll på sådär i kanske 20minuter.....
Får man fråga varför du inte ignorade killen?
Det kan väl ändå inte vara så svårt att göra en chatspambot.
Han kan ju ha nån såndär makroknapp han har programmerat så att varje gång han trycker på den skickas ett sånt där meddelande.
Har spelat till och från men tröttnat för att det alltid varit massa jävla serverstrull osv.
Har egentligen två saker som jag skulle vilja ta upp:
1: In på länken nedan för att skriva på en 55k+ stor lista för att kompensera EU-west spelare för allt jävla strul. VET att det är ett gratis spel, men inte precis som om de inte har pengar i kassan för att fixa bättre servarar https://www.change.org/en-GB/petitions/riot-games-give-compensation-to-europe-west-customers
2: Vart spelar alla? Spelar själv på EU-west men kanske dags att byta till nordic? eller pallar man inte alla PL:are igen..
Har spelat till och från men tröttnat för att det alltid varit massa jävla serverstrull osv.
Har egentligen två saker som jag skulle vilja ta upp:
1: In på länken nedan för att skriva på en 55k+ stor lista för att kompensera EU-west spelare för allt jävla strul. VET att det är ett gratis spel, men inte precis som om de inte har pengar i kassan för att fixa bättre servarar https://www.change.org/en-GB/petitions/riot-games-give-compensation-to-europe-west-customers
2: Vart spelar alla? Spelar själv på EU-west men kanske dags att byta till nordic? eller pallar man inte alla PL:are igen..
Jag lirar på Nordic just nu, för att jag inte pallar med west. Men mitt main acc är på west så det är lite surt.
Känns som det inte är så stor skillnad på folket allafall på min Elo (silver).
Lite kul att jag fortf klättrar på eune (plat2 @ 54lp)(hoppas vi kan nå diamond innan reset? Spelar dock inte så mycket.) Men sitter fast hårt på guld5 @ west. Att det är en sån skillnad... ?!