2013-10-13, 20:35
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Snart kommer du även kunna råna banker och sånt där du planerar rånet hemma

Finns det rummet ännu? Så att man kan se det menar jag, tänk om det inte finns i alla lägenheter? Jag har den för 253k
Citera
2013-10-13, 20:36
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Finns det rummet ännu? Så att man kan se det menar jag, tänk om det inte finns i alla lägenheter? Jag har den för 253k

Rockstar ska lägga till så att planerings rummet finns och att det kommer att finnas i de husen som är 200k +
Citera
2013-10-13, 20:37
Medlem
Krukmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Du kan ju sjunga i duschen för XP. Funderar på att lämna spelet på imorgon när jag är på jobbet med mikrofonen mot en radio för att fixa enkel XP... Behöver nog tejpa fast högerspaken bara så att det ser ut som om jag inte är afk bara.

Man slutar duscha efter ett tag, provade nyss
Citera
2013-10-13, 20:43
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Det blir ju aldrig fullt antal spelare på uppdragen eller så vilket jag tycker är jävligt synd. Världens mest sålda spel men ändå kan man inte hitta 8 spelare att köra deathmatch med...
Citera
2013-10-13, 20:44
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZoteX
Jag är lite besviken på bilarnas variation av prestanda. Skillnaden mellan olika klasser borde balanseras och bli tydligare.

Sen kan jag inte låta bli besviken på hur lite prestandan påverkas av trimdelarna. Har idag pungat ut 50 000 på turbo och massor med mer pengar på bromsar, motorer osv. Körde ett race sen med bilen och jag kan ärligt säga att jag knappt märkte skillnad. Om jag märkte skillnad så kunde det lika gärna ha varit placebo. =/

Sen hoppas jag att dom ändrar så att inte skyddsvästen syns så fort jag köper en ny. Det jag ändrar på inventory bör vara permanent.

Och sist men inte minst så känns det trist att texturkvalitén på tatueringar, mönster och gängemblemen är så otroligt dålig i andras perspektiv. Samt även att mönster, tatueringar och emblem plötsligt försvinner ibland.

Men älskar spelet ändå =)
Uppgraderade min Bati fullt och kan säga skillnaden är extremt uppenbar. Men kan ju inte tala för andra fordon, även om jag moddat massa i SP o märkt skillnad.

Sen märker jag alltid skillnad om en bil har typ några millimeter mer speed/acceleration än en annan när man kör race. Moddandet påverkar ju statsen så därav låter det också rimligt att moddande skulle göra skillnad.

Slutsats: Systemet är bra, du är inte tillräckligt finkänslig
Citera
2013-10-13, 20:47
Medlem
trickscratchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Adder (Buggati Veyron)

Nope,,,

http://www.youtube.com/watch?v=vbBLJx7A0Fw
Citera
2013-10-13, 20:47
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Det blir ju aldrig fullt antal spelare på uppdragen eller så vilket jag tycker är jävligt synd. Världens mest sålda spel men ändå kan man inte hitta 8 spelare att köra deathmatch med...
Beror troligen på att din nat type är strict eller att dina portar är stängda eller liknande. Kolla att din UPnP är på.
Citera
2013-10-13, 20:53
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickscratch
Nope,,,

http://www.youtube.com/watch?v=vbBLJx7A0Fw

Kolla själv, alla säger Adder kan ha hänt att han i videon har på nått sätt saktat ner med Adder eller något
https://www.google.se/search?q=GTA+V+Fastest+car&oq=gta+v+fastest+car&aq s=chrome.0.69i59j69i60j0l2j69i61.2677j0j7&sourceid =chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8
Citera
2013-10-13, 20:54
Medlem
Wertyms avatar
Nu har jag fixat sladd, så kommer inte bli dsc när jag kör survivsl igen Ska försöka samla ihop till lite vapen nu, har bara en pistol...

Jag har spelat uppdrag med några från crewet också, det gick ganska bra! Framför allt survival innan jag blev dsc.

Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
Beror troligen på att din nat type är strict eller att dina portar är stängda eller liknande. Kolla att din UPnP är på.

Hur slår man på UPnP om den är av?
Citera
2013-10-13, 20:58
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Nu har jag fixat sladd, så kommer inte bli dsc när jag kör survivsl igen Ska försöka samla ihop till lite vapen nu, har bara en pistol...

Jag har spelat uppdrag med några från crewet också, det gick ganska bra! Framför allt survival innan jag blev dsc.

Hur slår man på UPnP om den är av?
Gå in på din router via webläsare och där någonstans bör det finnas.
Citera
2013-10-13, 21:09
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Gå in på din router via webläsare och där någonstans bör det finnas.
Har för mig att man kan göra det via ps3:et också, typ test av anslutning eller liknande.
Citera
2013-10-13, 21:24
Medlem
Ni som inte har sett. Alla kommer få 500000 dollars pga alla glitches osv som har varit. http://www.oxm.co.uk/63892/rockstar-hands-gta-5-players-half-a-million-los-santos-dollars-each-as-apology-for-gta-online-issues /

250k först!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in