2013-10-13, 19:44
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
En liten knasig fråga här kanske.. Men min skottsäkra väst är alltid över mina kläder.. någon som vet hur man "gömmer den"? Kan tillägga att även om jag ej har köpt någon väst så är den där..
Håll in select>inventory>armor>unequip
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Vad är det Rockstar ska ge alla användare på online?
500k till dom som spelat online nån gång under oktober.
Citera
2013-10-13, 19:47
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Har det hänt för er också att bilarna i garaget försvinner?
Har fan förlorat minst 200k i stylning och bilarna är värda en hel del.

Rip.
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3985/luf0FtcxF0uI6R2lVbz_Ng/0_0.jpg
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9335/nZKHpIH6YkyzSWTbw2asKA/0_0.jpg

Aja, snart får vi våra pengar ifrån dom. Får köpa om dom då..
Jepp, köpte en Carbonizzare och moddade den för 75k. När jag spelat en runda golf spawnar den utanför, utan alla mods
Citera
2013-10-13, 20:01
Medlem
grillbesticks avatar
Upplevelser såhär långt. Tyck gärna till.

Man får alldeles för lite för den djävla bilen han Simon vill ha. Fucking 6k eller något när jag spenderat typ 15 k på sjukhusräkningar då alla verkar göra allt för att få bilen.

Trist med invitesystemet. Folk vill ju knappt spela med en, får nästan aldrig fulla rum.

Borde delas ut lite mer bountys av NPCs det är ju faktiskt kul att ha ihjäl folk för en liten summa.

Kan man förresten köpa hangar eller Helikopterplatta? Och vad kostar det isf?
Citera
2013-10-13, 20:05
Medlem
ZoteXs avatar
Jag är lite besviken på bilarnas variation av prestanda. Skillnaden mellan olika klasser borde balanseras och bli tydligare.

Sen kan jag inte låta bli besviken på hur lite prestandan påverkas av trimdelarna. Har idag pungat ut 50 000 på turbo och massor med mer pengar på bromsar, motorer osv. Körde ett race sen med bilen och jag kan ärligt säga att jag knappt märkte skillnad. Om jag märkte skillnad så kunde det lika gärna ha varit placebo. =/

Sen hoppas jag att dom ändrar så att inte skyddsvästen syns så fort jag köper en ny. Det jag ändrar på inventory bör vara permanent.

Och sist men inte minst så känns det trist att texturkvalitén på tatueringar, mönster och gängemblemen är så otroligt dålig i andras perspektiv. Samt även att mönster, tatueringar och emblem plötsligt försvinner ibland.

Men älskar spelet ändå =)
Citera
2013-10-13, 20:05
Medlem
Snyggt det där med passive mode!
Man kan bli dödad endå och man kan inte använda vapen
Bugg?
Citera
2013-10-13, 20:13
Medlem
snabbaste bilen på spelet?
Citera
2013-10-13, 20:15
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma12360
snabbaste bilen på spelet?

Adder (Buggati Veyron)
Citera
2013-10-13, 20:17
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grillbestick
Upplevelser såhär långt. Tyck gärna till.

Man får alldeles för lite för den djävla bilen han Simon vill ha. Fucking 6k eller något när jag spenderat typ 15 k på sjukhusräkningar då alla verkar göra allt för att få bilen.

Trist med invitesystemet. Folk vill ju knappt spela med en, får nästan aldrig fulla rum.

Borde delas ut lite mer bountys av NPCs det är ju faktiskt kul att ha ihjäl folk för en liten summa.

Kan man förresten köpa hangar eller Helikopterplatta? Och vad kostar det isf?

Håller helt med angående invite-systemet, det är väldigt dåligt med folk som vill joina en när man ska försöka hosta en vilket är väldigt tråkigt då det vore väldigt roligt att t.ex kunna vara 16 pers som race:ar mot varandra istället för att vara 2.

Sen är ju de flesta av Simons uppdrag när man ska hämta bilar jäkligt ovärda då man behöver jaga bilarna över hela mapen och får sedan endast 4k typ vilket känns väldigt surt!
Citera
2013-10-13, 20:18
Medlem
Ghulers avatar
Är det någon som vet om det finns nått under vattnet i onlineläget, kommer det några uppdrag där man använder ubåt eller scuba?
Citera
2013-10-13, 20:25
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation
Jag har precis köpt min första lägenhet. Den för 250k och jag har kämpat ihop pengarna under 2veckor nu men nu när jag väl har lägenheten så vet jag inte riktigt vad jag ska göra med den?
Jag har bara 2st bilar och i själva lägenheten gör man ju knappt nått?
Går det att bjuda hem folk till lägenheten eller finns det nått speciellt man kan göra?

Du kan ju sjunga i duschen för XP. Funderar på att lämna spelet på imorgon när jag är på jobbet med mikrofonen mot en radio för att fixa enkel XP... Behöver nog tejpa fast högerspaken bara så att det ser ut som om jag inte är afk bara.
Citera
2013-10-13, 20:28
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation
Jag har precis köpt min första lägenhet. Den för 250k och jag har kämpat ihop pengarna under 2veckor nu men nu när jag väl har lägenheten så vet jag inte riktigt vad jag ska göra med den?
Jag har bara 2st bilar och i själva lägenheten gör man ju knappt nått?
Går det att bjuda hem folk till lägenheten eller finns det nått speciellt man kan göra?

Snart kommer du även kunna råna banker och sånt där du planerar rånet hemma
Citera
2013-10-13, 20:29
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Du kan ju sjunga i duschen för XP. Funderar på att lämna spelet på imorgon när jag är på jobbet med mikrofonen mot en radio för att fixa enkel XP... Behöver nog tejpa fast högerspaken bara så att det ser ut som om jag inte är afk bara.

Vilken dunder idé hojta till på PM till mig hur det gick
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in