2013-10-13, 18:06
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Kör Downtown underground race, ett varv med 3 andra. Du får c:a 9k om du vinner, runt 2,5k om du kommer sist. Tar drygt en minut

Vart hittar jag Downtown underground race?
Citera
2013-10-13, 18:06
Medlem
Kungens.hands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
Jag och min bror delar på en xbox, vi båda två spelar GTA men har inte samma syfte. Jag kör rätt så mycket missions, gör jobs, spelar survivals o.s.v. medan min bror är mer en klassisk GTA:are som bara kör runt och dödar och dör online..

Det jobbiga med detta är att varje gång jag samlat på mig pengar, så har min bror slösat bort allt p.g.a. att han dör massor med gånger.
Jag skapade en ny GTA character åt honom men mina pengar finns på den nya charactern också..

Hur kan man lösa detta?

Två konton.

Edit: Kom på att det kostar pengar att lira online på Xbox.
Citera
2013-10-13, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten1
Jag och min bror delar på en xbox, vi båda två spelar GTA men har inte samma syfte. Jag kör rätt så mycket missions, gör jobs, spelar survivals o.s.v. medan min bror är mer en klassisk GTA:are som bara kör runt och dödar och dör online..

Det jobbiga med detta är att varje gång jag samlat på mig pengar, så har min bror slösat bort allt p.g.a. att han dör massor med gånger.
Jag skapade en ny GTA character åt honom men mina pengar finns på den nya charactern också..

Hur kan man lösa detta?

Kanske inte svaret du vill höra men säg till din dampbrorsa att inte fucka ur din karaktär
Citera
2013-10-13, 18:17
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0AlP-Va9xYIY4dDlxR1RVMmFCSnZCbEpvcEJXeHdEanc&usp=sharin g&rm=full#gid=0

Att många kör om dig beror förmodligen på att de "slipstreamar" dig, d.v.s. åker bakom dig för att undvika luftmotståndet, för att på så sätt komma upp i högre hastigheter.

Ofta slipstream-systemet existerar i GTA också?! Rena rama Need For Speed-fysik här ju. Kunde aldrig tänka mig att luftmotstånd räknas med i ett spel som GTA.

Men tack fan! De ska jag dra nytta av nu!
Citera
2013-10-13, 18:25
Medlem
OneRequests avatar
Fan vad tråkigt att dom kastar in så mkt pengar Rockstar hade räckt med 100K. Nu kommer ju alla köra omkring i fina bilar, eller ha den bästa lägenheten. Vi andra som har krigat och sparat pengar för att köpa den fina bilen kommer bara vara en i mängden! Dåligt!
Citera
2013-10-13, 18:30
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneRequest
Fan vad tråkigt att dom kastar in så mkt pengar Rockstar hade räckt med 100K. Nu kommer ju alla köra omkring i fina bilar, eller ha den bästa lägenheten. Vi andra som har krigat och sparat pengar för att köpa den fina bilen kommer bara vara en i mängden! Dåligt!

Då får väl vi som har juste lägenhet köpa något annat. Jag kan tänka mig en helikopter eller nått kanske?
Citera
2013-10-13, 18:36
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Då får väl vi som har juste lägenhet köpa något annat. Jag kan tänka mig en helikopter eller nått kanske?

Lär även släppas fler finare lägenheter. Hoppas jag.
Citera
2013-10-13, 18:39
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Lär även släppas fler finare lägenheter. Hoppas jag.
Jag hade sett fram emot en riktig sunkstuga mitt ute i ingenstans.
Citera
2013-10-13, 18:48
Medlem
Krukmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag hade sett fram emot en riktig sunkstuga mitt ute i ingenstans.

Eller någon villa i Vinewood
Citera
2013-10-13, 19:00
Medlem
basssees avatar
Är FB i gängkrig med någon? I så fall hur ser man det och "vad ger det"?
Citera
2013-10-13, 19:00
Medlem
i.b.ms avatar
Har grindat ihop till en heist-lägenhet på att sälja stulna bilar och har sett att jag ofta ser samma bilmodell som den jag kör runt i. Om jag stjäl en av varje av de topp-betalande bilarna och lagrar i mitt garage kan jag då räkna med att hitta fler av dem ute i trafiken/parkerade?

Jag har ju 10 stycken platser att fylla så 2-3 kan jag använda till dess jag behöver dem till andra bilar
Citera
2013-10-13, 19:01
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation
Jag har precis köpt min första lägenhet. Den för 250k och jag har kämpat ihop pengarna under 2veckor nu men nu när jag väl har lägenheten så vet jag inte riktigt vad jag ska göra med den?
Jag har bara 2st bilar och i själva lägenheten gör man ju knappt nått?
Går det att bjuda hem folk till lägenheten eller finns det nått speciellt man kan göra?
Du kan alltid bjuda över Nikki, Chastity eller Fufu? Dessvärre måste du ta en kalldusch eller en tur runt Alta St efteråt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in