2013-10-13, 13:02
Medlem
Credzs avatar
Skaffade mig en ny bil http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/ZYNrPJ9a90K7AkiaGC1fhQ
Citera
2013-10-13, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7aroof
Någon som vet hur man tar sig ut ur militärbasen? Jag kan komma in hur lätt som helst men kan bara komma ut med hjälp av jetplan. Har flera gånger fått tag på pansarvagn men kommer inte ut.
Det går tyvärr inte, enda möjligheten är med en cargobob!

Citat:
Ursprungligen postat av Credz
Skaffade mig en ny bil http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/ZYNrPJ9a90K7AkiaGC1fhQ

Blir bilen "din" så fort du ställer den i garaget? Eller måste den ha en tracker?
Citera
2013-10-13, 13:20
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sponsorn
Blir bilen "din" så fort du ställer den i garaget? Eller måste den ha en tracker?
Den blir personlig så snart den parkeras i garaget. Om man sedan kör ut bilen från garaget kommer den bilen automatiskt bli utrustad med en tracker.
Citera
2013-10-13, 13:43
Medlem
Jag har precis köpt min första lägenhet. Den för 250k och jag har kämpat ihop pengarna under 2veckor nu men nu när jag väl har lägenheten så vet jag inte riktigt vad jag ska göra med den?
Jag har bara 2st bilar och i själva lägenheten gör man ju knappt nått?
Går det att bjuda hem folk till lägenheten eller finns det nått speciellt man kan göra?
Citera
2013-10-13, 13:48
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation
Jag har precis köpt min första lägenhet. Den för 250k och jag har kämpat ihop pengarna under 2veckor nu men nu när jag väl har lägenheten så vet jag inte riktigt vad jag ska göra med den?
Går det att bjuda hem folk till lägenheten eller finns det nått speciellt man kan göra?
När du är i lägenheten; håll nere Select/Back så ska där finnas ett alternativ som låter dig bjuda in andra spelare.
Spelare kan dessutom bjuda in sig själva genom att gå till din dörr och ringa på klockan.

När jag hade köpt min lägenhet började jag fokusera på att fylla garaget med topptrimmade, modifierade bilar.
Citera
2013-10-13, 13:53
Medlem
mada1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSituiation

Köpte min Entity XF innan lägenheten. Lägenhet känns riktigt waste med pengar men man måste ha en om man vill göra heists senare.
Citera
2013-10-13, 14:01
Medlem
jsson98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Priserna är statiska, så ingenting kommer att hända.

Vad menas med att priserna är statiska?
Citera
2013-10-13, 14:05
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jsson98
Vad menas med att priserna är statiska?
Stillastående, orörliga, oföränderliga, odynamiska - priserna påverkas inte av spelarna.
Citera
2013-10-13, 14:09
Medlem
jsson98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Stillastående, orörliga, oföränderliga, odynamiska - priserna påverkas inte av spelarna.

Jaha.. Haha
Citera
2013-10-13, 14:21
Medlem
Konstigt hur de fördelar pengarna man vinner på race. Vann nyss ett 12-mannarace och fick runt 6000, och igår vann jag ett simpelt race med 3 pers och fick 7000.
Citera
2013-10-13, 14:31
Medlem
Freeze89s avatar
Min fail med grenadelaunchern i Sandy Shores wave 8 Sorry Bajsaren och Terrymannen
Citera
2013-10-13, 14:31
Medlem
Awbetts avatar
Poompj på Xbox-Live har nu lärt sig att inte skjuta på Crew-members
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in