2013-10-13, 12:10
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Hur kommer det gå med husmarknaden när alla får 500k?

Det finns väl roligare saker att lägga pengarna på än lägenheter.
Dessutom har väl dom flesta köpt sina lägenheter redan, man kan ju ganska lätt tjäna en miljon på någon dag.
Senast redigerad av Rati 2013-10-13 kl. 12:13.
Citera
2013-10-13, 12:12
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati

Absolut.. Kan ju köpa en bil o visa upp för alla hur "flashig" den är eller så köper du en lya med hiest-room så ditt crew kan planera feta bankrån. Du kanske är mer för bling-bling
Citera
2013-10-13, 12:14
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Absolut.. Kan ju köpa en bil o visa upp för alla hur "flashig" den är eller så köper du en lya med hiest-room så ditt crew kan planera feta bankrån. Du kanske är mer för bling-bling

Jag har köpt en lägenhet för 205.000$ som jag tjänade in redan på typ två dagar. Vad ska jag med flera lägenheter till?
Citera
2013-10-13, 12:15
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Du får nog hålla på ett tag ifall du skall ha upp din lungkapacitet med dykarutrustning

Det enda du gör är att dyka i som vanligt och simma runt under vattenytan tills kapaciteten nästan är precis slut, då simmar du upp till ytan. Rinse and repeat. Efter ett tag har du max lungkapacitet.

Läste att den gick upp varje minut man var under vattnet, naturligtvis borde jag ha förstått att dykutrustning inte hjälpte Problemet med simning för mig ute i havet är att enda gången jag lyckas komma under vattnet är när jag hoppar i från en brygga, och när jag kommit upp så måste jag kliva upp på bryggan igen för att dyka igen. Hade för mig att R1 skulle få mig att gå ner under men det fungerade inte. Kanske jag får starta om spelet och testa igen.
Citera
2013-10-13, 12:18
Medlem
MeshuggahXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Läste att den gick upp varje minut man var under vattnet, naturligtvis borde jag ha förstått att dykutrustning inte hjälpte Problemet med simning för mig ute i havet är att enda gången jag lyckas komma under vattnet är när jag hoppar i från en brygga, och när jag kommit upp så måste jag kliva upp på bryggan igen för att dyka igen. Hade för mig att R1 skulle få mig att gå ner under men det fungerade inte. Kanske jag får starta om spelet och testa igen.
Om jag inte minns fel så dyker du under ytan med X (PS3). Det lär väl stå i ditt spelhäfte om inte annat.
Citera
2013-10-13, 12:19
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Dessutom har väl dom flesta köpt sina lägenheter redan, man kan ju ganska lätt tjäna en miljon på någon dag.

Hur gör du för att "ganska lätt" tjäna en miljon på en dag?
Citera
2013-10-13, 12:25
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Credz
Hur gör du för att "ganska lätt" tjäna en miljon på en dag?

Finns ju uppdrag som är väldigt lätta och som man tjänar 9000$ och mer på, och som tar typ 2 minuter att genomföra. Sedan spelar man om samma uppdrag om och om igen tills man har det man behöver.
Citera
2013-10-13, 12:25
Medlem
Kaejkos avatar
Om man har 6bilar garage och säljer det för att köpa en lägenhet. Följer alla försäkrade bilar med i flytten?
Citera
2013-10-13, 12:26
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Finns ju uppdrag som är väldigt lätta och som man tjänar 9000$ och mer på, och som tar typ 2 minuter att genomföra. Sedan spelar man om samma uppdrag om och om igen tills man har det man behöver.

Du kan inte spela samma uppdrag om och om igen?
Citera
2013-10-13, 12:33
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Hur kommer det gå med husmarknaden när alla får 500k?
Priserna är statiska, så ingenting kommer att hända.
Citera
2013-10-13, 12:35
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Om man har 6bilar garage och säljer det för att köpa en lägenhet. Följer alla försäkrade bilar med i flytten?

Min gjorde det när jag uppgraderade lya
Citera
2013-10-13, 12:55
Medlem
Någon som vet hur man tar sig ut ur militärbasen? Jag kan komma in hur lätt som helst men kan bara komma ut med hjälp av jetplan. Har flera gånger fått tag på pansarvagn men kommer inte ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in