2013-10-12, 18:30
Medlem
Ratis avatar
Vad handlar detta om egentligen?

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51327/a-message-from-cultstopperscom.html
Citera
2013-10-12, 18:36
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Vad handlar detta om egentligen?

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51327/a-message-from-cultstopperscom.html

De hade ju en tävling där man kunde få sitt ansikte som en kultmedlem i Epsilon. Gissar att det rör sig om det.
Citera
2013-10-12, 19:13
Medlem
majj1katts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Vart hittar man lättast crossar? Planer på att köra upp på Mount Chillad med några vänner, men då krävs det ju att man hittar något att köra med först.

Promenera upp istället. Tar bara några timmar. Annars hittar du crossar lite varstans i Blaine County.
Citera
2013-10-12, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majj1katt
Promenera upp istället. Tar bara några timmar. Annars hittar du crossar lite varstans i Blaine County.

Ha ha word...:-)
Citera
2013-10-12, 19:24
Medlem
Hur väljer jag vilken av mina bilar i garaget jag vill ha med mig på jobb?
Citera
2013-10-12, 19:51
Medlem
Skull-Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
Vafan... Borde ju vara "during 1-10th of October"... Nu kan alltså vemsomhelst köpa spelet den 29e, fixa online o få 500k... Lame

Dessutom så borde alla jävla fuskare få sina pengar avdragna och inte heller få de 500k:na
Fuskare?
Citera
2013-10-12, 20:00
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skull-Kid
Fuskare?
Folk som har utnyttjat spelets brister till sin egen fördel, d.v.s. spelat samma uppdrag upprepade gånger. Vissa uppdrag tar bara ~1 minut att klara, och ger en utdelning på $9000.

Sen om det definieras som fusk eller inte är en annan fråga.
Citera
2013-10-12, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Köp varsin istället?
Kostar väl 10'000 GTA$ eller något sånt.
Otur att ett par av dem är så fattiga så dem inte har något garage. Åkte runt i Blaine County ett tag men det slutade med att vi bara hittade en.
Citera
2013-10-12, 20:04
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Jag gjorde första tävlingen. Sen fick jag automatiskt göra ett jobb med två andra randoms och efter det jobbet var det nog meningen att göra ett till, vilket jag inte ville så tryckte inte continue. Efter detta så kommer det bara en massa jävla Online Tips. Vad är det meningen att man ska göra nu?

Jag kan alltså inte trycka på något. Kan bara ta upp mobilen, men där finns inget kul att trycka på.
Ingen som har koll? Måste man spela uppdragen med dessa randoms efter första racet?
Citera
2013-10-12, 20:04
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Otur att ett par av dem är så fattiga så dem inte har något garage. Åkte runt i Blaine County ett tag men det slutade med att vi bara hittade en.
Åk runt med den ni har så borde spelet rendera fler crossmotorcyklar.
Citera
2013-10-12, 20:07
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Folk som har utnyttjat spelets brister till sin egen fördel, d.v.s. spelat samma uppdrag upprepade gånger. Vissa uppdrag tar bara ~1 minut att klara, och ger en utdelning på $9000.

Sen om det definieras som fusk eller inte är en annan fråga.

Vi kan säkerligen säga att online släpptes för tidigt. Att serverna var nere är en sak,
men att man kunde replaya varenda mission och dessutom fick för mycket $ för dem (violent duct ) sen att detta sedan patchas bevisar ju att Rockstar inte hade alla indianer i kanoten!
Citera
2013-10-12, 20:09
Medlem
Krukmakarns avatar
Cloud nere på PS3? Eller är det bara jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in