2013-10-09, 18:13
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Tack så mycket Kunde inte hålla mig längre så gjorde ny gubbe på slot 2. Nu ska bara polarna boosta upp mig.

Åååh det är så alltså, du tog steget
Själv kliar det i fingrarna här också så jag vet inte hur länge mer jag orkar vänta på deras patchnotes!

Men för er här på FB som tankat update 1.03, har ni fått nån popup om detta med "alter" charachter?
Vilket skulle betyda att den faktiskt sparas vad jag läst mig till.

Edit: Samt hur ser det ut på din Social Club nu när du gjort en ny Kaejko? Börjar den uppdatera med nya stats som vanligt eller står den kvar med en svart ruta som profilbild på rank 1?
Citera
2013-10-09, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
För att dom vill att du ska använda dina pengar... Om massa flygplan skulle stå på flygplatsen hade det ju inte funnits nån mening med att köpa flygplan på internet överhuvudtaget.
Du kan ju sno jetplanet på militärbasen också
Jag vill ju provflyga innan jag köper något. Hur tar man sig in i militärbasen? Är det The Dukes of Hazzard-hopp som gäller?
Citera
2013-10-09, 18:15
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Du kan ju sno två stycken sådana här på flygplatsen: http://gta.wikia.com/Mammatus
Det brukar dessutom stå en obevakad Titan på Trevors flygfält i Sandy Shores, samt en Velum och en Mammatus på det mindre flygfältet ut mot västkusten.
Citera
2013-10-09, 18:16
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Jag vill ju provflyga innan jag köper något. Hur tar man sig in i militärbasen? Är det The Dukes of Hazzard-hopp som gäller?

Gå in i Single Player och testa planen innan du köper dem då?
Haha japp det är hopp som gäller över staketet, eller helikopter och droppa över den med fallskärm!
Citera
2013-10-09, 18:16
Medlem
Någon som vill lira och hänga i min lägenhet? Adda nosa_123 ps3
Citera
2013-10-09, 18:17
Medlem
Krukmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Åååh det är så alltså, du tog steget
Själv kliar det i fingrarna här också så jag vet inte hur länge mer jag orkar vänta på deras patchnotes!

Men för er här på FB som tankat update 1.03, har ni fått nån popup om detta med "alter" charachter?
Vilket skulle betyda att den faktiskt sparas vad jag läst mig till.

Edit: Samt hur ser det ut på din Social Club nu när du gjort en ny Kaejko? Börjar den uppdatera med nya stats som vanligt eller står den kvar med en svart ruta som profilbild på rank 1?

Jag fick något om alter character nu på min nya gubbe, jag tryckte bara ner det för jag visste inte var det var.
Citera
2013-10-09, 18:22
Medlem
piovs avatar
Får ryck på radarhelvetet, råkat välja någon setting att den ska vara stor hela tiden och nu hittar jag inte hur jag får den liten igen.. någon som kan vara till hjälp? :P

Tog 15min och ett forum inlägg, START - ONLINE - sen nån option där inne
Senast redigerad av piov 2013-10-09 kl. 18:25.
Citera
2013-10-09, 18:25
Medlem
jsson98s avatar
Nån som vill spela survival 20000 på 20 min och bra med xp lägg till "jsson1988" på PSN
Citera
2013-10-09, 18:27
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Det brukar dessutom stå en obevakad Titan på Trevors flygfält i Sandy Shores, samt en Velum och en Mammatus på det mindre flygfältet ut mot västkusten.
Aha, har inte varit så mycket på de flygplatserna. Men på den stora flygplatsen i Grand Senora söder om Trevors kan man dessutom hitta en Cuban 800 + en Frogger helikopter.
Citera
2013-10-09, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Spelare utan mic är välkomma att skicka sin skype till mig i PM.

Spelar PS3 och heter Svensson__ på psn. Lägg till mig och skriv ett PM!
Vi tog oss inte in på armébasen! Jag tjatade att man kunde hoppa in, men som jag ser nu så spelar du inte med mic.

Vill också lira med folk härifrån men som mest är det jag och en till inne på samma. Finns det folk som kör 16st flashbackare server?

(knimme, medlem i FB-crew)
Senast redigerad av underbartliv 2013-10-09 kl. 18:32.
Citera
2013-10-09, 18:30
Medlem
Hallå flickor o småpojkar!

Hur får man av sig skyddsvästen ?
Går det eller inte
Citera
2013-10-09, 18:31
Medlem
hollandurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mada1