Citat:
Ursprungligen postat av
TbbW
Vad betyder detta?
Ville han inte delta i en P7 och blev då skickad till häktet?
Var det inte lika bra där? Så han börjar snacka? För att få komma tillbaka till Rättspsyk?
(självmordshot är ett fult sätt att hota på, då jag ännu inte är övertygad om att han inte ville leva)
Då utnyttjar man sin omgivning på värsta sätt.
Inga problem med att på ett så grymt och våldsamt sätt mörda sina barn1
Han flyttades väl tillbaka med nya hot om själmord och jag vill att dom ska bevaka han noga så han inte får för sig att ta sitt liv denna gång. Han ska ställas tillsvars för vad han gjort
Dom som verkligen vill avsluta sitt liv GÖR det ,sen finns det dom som i sin förtvivlan ropar på hjälp med att säja att det är bättre att jag dör. Där finns oftast hjälp att få om man bryr sig om personen
Men att medvetet ta livet av 2 st små barn som inte hade en chans att få leva ,bara för att han ville hämnas på exfrun .Det var hans beslut och det klarade han av, men inte att ta livet av sig själv vilket skulle vara det lättaste det ville han inte. Jag tror inte han hade några planer att ta livet av sig. utan som straff för ex så tog han det bästa hon hade ,nu fick hon i alla fall behålla 1 barn
detta ska han aldrig få glömma sen att man har haft en trasslig barndom vem har inte haft det finns inga förmildrande omständigheter i det. Som Vuxen vet du vad som är rätt o fel man gör ett val Han gjorde sitt nu kommer straffet