2013-10-11, 07:44
Medlem
Är det safe att slänga i sig två tabletter pyra natten innan, och sen på morgonen slänga i sig 4st till tillsammans med en 10mg tablett inderal (betablockerare)?
Citera
2013-10-11, 09:11
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drulife
Är det safe att slänga i sig två tabletter pyra natten innan, och sen på morgonen slänga i sig 4st till tillsammans med en 10mg tablett inderal (betablockerare)?

låter safe i mina öron men 4 st pyra låter kasnke lite mycket? hur är det med toleransen?

1 mg pyra och en inderal funkar nog fint annars, 4 st kan vara lite väl flummigt eventuellt om du inte har någon tolerans att tala om.
Citera
2013-10-11, 12:39
Medlem
Khr1ss avatar
Tjena!

Någon som har någon mer info angående klassningen av denna substans?

Så man vet
Citera
2013-10-11, 15:11
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanghostdance
Tycker pyran fungerar bättre än sobrilen...

Ja definitivt bättre än både sobril och oxascand ett stort + med pyran är att den börjar
verka på typ 10 min
Citera
2013-10-11, 15:15
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
Ja definitivt bättre än både sobril och oxascand ett stort + med pyran är att den börjar
verka på typ 10 min

Dock får jag fylla på en till 2ggr /dag jag gillar dom iaf
Citera
2013-10-11, 16:01
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
Dock får jag fylla på en till 2ggr /dag jag gillar dom iaf
Ja, Pyrazolam är bättre än Sobril, men effekten av Pyra sitter i kort tid dock. Behöver dela upp på tre intag för att få effekt som sitter i hela dagen.
Citera
2013-10-11, 16:46
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Jadå inväntar man sin första laddning pyrazolam. Kan inte påstå att förväntningarna är skyhöga direkt men det har sett dystert ut på vissa forum så tänkte ge dessa en chans.
Antar/hoppas att lyrica boostar även denna sk bensodiazepin. Någon som kan konfirmera detta?
Konfirmerar sig gör man i kyrkan.
Däremot kan jag bekräfta att lyrica och pyra är en fin blandning, liksom alla bensos och lyrica.

OnT räcker en sån gul pyra (har inte koll på hur mkt det är i dom, fick dom i present) bara för att kunna somna (ej flumsyfte)?
Citera
2013-10-11, 16:55
Medlem
Tror ni det är lugnt att tag med detta till Thailand eller kommer det bara bli en massa strul
med tullpersonal?
Har alltid otur och får nästan alltid mitt bagage genomsökt. kan väll inte hända så mycket förutom att dom beslagtar det eller?

Nån som vet? alla svar uppskattas
Citera
2013-10-11, 17:33
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Konfirmerar sig gör man i kyrkan.
Däremot kan jag bekräfta att lyrica och pyra är en fin blandning, liksom alla bensos och lyrica.

OnT räcker en sån gul pyra (har inte koll på hur mkt det är i dom, fick dom i present) bara för att kunna somna (ej flumsyfte)?
Troligen innehåller de 0.5 mg, men jag har även sett att det är på väg att komma 1 mg'are. Utan tolerans hade jag tagit minst två, de är inte så sederande, men fungerar att sova på.
Citera
2013-10-11, 18:25
Medlem
deyys avatar
Har bara hittat något enstaka inlägg om avtändning på pyrazolam. Någon annan som kan berätta om sina erfarenheter angående det?

När det gäller en benso med relativt kort halveringstid så förstår jag att avtändningen är intensivare.
Men känner man sig ganska förstörd en längre tid efter avtändningen eller är det lugnt efter någon vecka?

Orkar verkligen inte utdragna avtändningar. Nu klarade jag mig den här gången men vill veta vad man kan förvänta sig om det skulle gå så långt någon gång. Avtändningen på diazepam var utdragen och riktigt dryg då det kändes som att man aldrig blev "normal".
Har då hellre en vecka som är intensiv men att man relativt fort blir återställd.

Eller på pyrazolam och andra korttidsverkande bensodiazepiner känner man sig även då förstörd och nere i månader?
Citera
2013-10-11, 23:45
Medlem
46532s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Ja dem har blivit bättre batcherna helt klart och är förmodligen rätt doserade nu.

Går helt klart "flöddra" på för dem som tycker det är kul. Pyran ger rätt påtagliga minnesluckor på doser om 6-8 st o nån bärs för min del.

Det räcker med 1-2 st för att kväva en stor del av eventuell ångest/oro. Riktigt bra och prisvärd.

Mvh

Jo bacharna måste ha blivit betydligt bättre.. De sjuka är, fick hem 100 igår, hade ingen jävla aning att jag beställt, tog 2 mån innan jag fick hem dem visa dig sig !? Körde pådom i sommras lite, men som sakt då var dom keffa.. dom här där i mot, bom, drag i dom alltså.. beställde från 2 olika företag dock, men endå, ser exakt lika ut! Men 2 månader, haha, vilket skämt! Men en glad övveraskning, dom var klar betalda& allt, bara att börja knapra! hehe
Citera
2013-10-11, 23:51
Medlem
Kan man somna på tjack med hjälp av Pyra, hur många bör man ta isåfall. Har säkert endel tolerans men varit ren från benzo ca3 veckor nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in