2013-06-03, 21:30
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-biffen
Blanda pyrazolam och flubromaepam, jag blev väldigt positivt överraskad!!!!
Själv har jag tagit 2mg Iktorivil ihop med 2mg Pyrazolam. Det är inte heller helt fel Använder Pyra främst till att dryga ut med.

Ikto eller flubroma är ungefär lika trevligt ihop med pyra tycker jag. Bra muskelrelax och ångestdämpning.

Mvh
Citera
2013-06-05, 18:43
Medlem
foshobros avatar
För mig som har haft problem med benosdiazepiner innan så måste jag säga att dessa verkar vara perfekta för mig. Jag köpte hem ett gäng för att använda när jag skall landa på cs eller bara klippa den värsta hjärtklappningen när man är fjuttad, och tre fyra stycken gula pyra gör det jobbet galant. Eftersom jag inte blir direkt flöddrar på dom heller så känns det inte som att jag skulle börja missbruka dom lika lätt som tex Xanor eller Etizolam.
Citera
2013-06-07, 19:39
Medlem
Vet någon hur lång halveringstid de har? å de går över fort som attan va?
Citera
2013-06-07, 20:16
Medlem
LightClouds avatar
Hur är dessa när det kommer till att boosta opioider? Det är kodein det handlar om.
Citera
2013-06-07, 23:34
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fixin
Vet någon hur lång halveringstid de har? å de går över fort som attan va?
Njae inte fort som attan, men effekten håller inte i särskilt länge. Läste snabbt att halveringstiden är 9-12 timmar, men vet ej om det stämmer.
Citera
2013-06-07, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Hur är dessa när det kommer till att boosta opioider? Det är kodein det handlar om.

Det funkade kanon för att boosta tramadol så det borde ju funka med kodein också
Citera
2013-06-07, 23:55
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Det funkade kanon för att boosta tramadol så det borde ju funka med kodein också

Jag provar att ta en Pyra till 300 milligram kodein. Det ska nog gå fint!
Citera
2013-06-10, 00:49
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Jag provar att ta en Pyra till 300 milligram kodein. Det ska nog gå fint!

Hur fungerade det?

Edit: Uppe i 5mg nu. Är lite svängd och så. Har ingen tolerans, så vill bara se om det är ok att man fyller på lite senare? 2.5 mg menar jag ju. Kom på att de inte har 1mg styck. Förlåt babes.
Senast redigerad av Brmc 2013-06-10 kl. 01:44.
Citera
2013-06-10, 02:15
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Hur fungerade det?

Edit: Uppe i 5mg nu. Är lite svängd och så. Har ingen tolerans, så vill bara se om det är ok att man fyller på lite senare? 2.5 mg menar jag ju. Kom på att de inte har 1mg styck. Förlåt babes.

Det blev ingen extrem skillnad. Jag noddade lite hårdare och upplevde sömnparalys för första gången i mitt liv.

Ruset av kodeinet blev dock inte särskilt mycket starkare. Men sedan är kodein ingen tung opioid heller ju. Jag mådde illa som fan stundtals också. Eller ja, sådan jobbig "känns som att jag behöver kräkas"-känsla vilket jag väldigt sällan känner på kodein. Detta tror jag beror på att jag haft ett ganska långt uppehåll från kodein (någon månad) snarare än blandningen. Ikväll känner jag inget illamående i alla fall av kombinationen 240 milligram och en Pyrazolam.
Citera
2013-06-10, 02:18
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Det blev ingen extrem skillnad. Jag noddade lite hårdare och upplevde sömnparalys för första gången i mitt liv.

Ruset av kodeinet blev dock inte särskilt mycket starkare. Men sedan är kodein ingen tung opioid heller ju. Jag mådde illa som fan stundtals också. Eller ja, sådan jobbig "känns som att jag behöver kräkas"-känsla vilket jag väldigt sällan känner på kodein. Detta tror jag beror på att jag haft ett ganska långt uppehåll från kodein (någon månad) snarare än blandningen. Ikväll känner jag inget illamående i alla fall av kombinationen 240 milligram och en Pyrazolam.

Fan vad gött ändå! Hade varit kung med opis i min värld alltså Blev för ovanlighetens skull sugen på oxy eller sub.
Citera
2013-06-10, 08:36
Medlem
hockexxs avatar
Fick i mig 10 stycken igår. Slockande då jag skulle se om det var skönt att mysa i sängen på. Hann inte ens dra på mig täcket innan 4 timmar hade flugit iväg (tvärslockande). Så för sömn funkar dom garantera. Aningen flöddrad än dock :P

Jag noll tolerans sedan tidigt för att nämnas, har provat Xanor 1mg och någon liknande förr i tiden med utebliven effekt men dessa gjorde jobbet. Inte riktigt den drog jag suktade efter dock, men den tar bort min ångest och jag orkar göra saker till skillnad från annars.

Skriver som en kratta gör jag också har jag märkt. Men knappast så illa att jag inte har koll på vad jag skriver Hur som så var det riktigt svårt att uppnå någon sorts eufori annat än att den minimal ångest jag redan har försvann. Vilket i sig är ganska behagligt, men kan tänka mig att dom går bra ihop med lite zutt.

Tog endast 2.5 första natten om fick ett behagligare rus på alla sätt och vis. Jag slapp däcka så fort jag varvade ner i alla fall, men man har inte lärt sig att man inte skall ta den där "vilan" samma sak sker på zutt för mig

För att tillägga är jag ingen van benzobrukade, men jag skrev fan så mycket bättre innan jag vaknade.
Senast redigerad av hockexx 2013-06-10 kl. 08:43.
Citera
2013-06-10, 14:15
Medlem
Mandic!s avatar
Hur är dessa att röka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in