Fick i mig 10 stycken igår. Slockande då jag skulle se om det var skönt att mysa i sängen på. Hann inte ens dra på mig täcket innan 4 timmar hade flugit iväg (tvärslockande). Så för sömn funkar dom garantera. Aningen flöddrad än dock :P
Jag noll tolerans sedan tidigt för att nämnas, har provat Xanor 1mg och någon liknande förr i tiden med utebliven effekt men dessa gjorde jobbet. Inte riktigt den drog jag suktade efter dock, men den tar bort min ångest och jag orkar göra saker till skillnad från annars.
Skriver som en kratta gör jag också har jag märkt. Men knappast så illa att jag inte har koll på vad jag skriver

Hur som så var det riktigt svårt att uppnå någon sorts eufori annat än att den minimal ångest jag redan har försvann. Vilket i sig är ganska behagligt, men kan tänka mig att dom går bra ihop med lite zutt.
Tog endast 2.5 första natten om fick ett behagligare rus på alla sätt och vis. Jag slapp däcka så fort jag varvade ner i alla fall, men man har inte lärt sig att man inte skall ta den där "vilan" samma sak sker på zutt för mig
För att tillägga är jag ingen van benzobrukade, men jag skrev fan så mycket bättre innan jag vaknade.