2013-10-12, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBronx
Kan man somna på tjack med hjälp av Pyra, hur många bör man ta isåfall. Har säkert endel tolerans men varit ren från benzo ca3 veckor nu.

Citerar mig själv, åt 5 st pyra med lyckat resultat fick drygt 3 timmars sömn.
Citera
2013-10-12, 13:26
Medlem
Invisibles avatar
Behövde något för att fö ut mer än 3 timmars sömn. Jobbar skift och har helt skev dygnsrytm.
Ibland börjar jag 02:30 och ibland 16:30.
Har dessutom haft lätt ångest senaste månaden och tänkte jag skulle pröva dessa.
9 timmars ångestfri sömn, jag är en ny utvilad människa.
Käkade 5 igår vid 9 somnade gott vid 23:00 och vaknade 11:30 fyfan vad skönt!
Citera
2013-10-12, 14:16
Medlem
Invisibles avatar
Behövde något för att få ut mer än mina vanliga 3 timmars sömn. Jobbar skift och har helt skev dygnsrytm.
Har dessutom haft lätt ångest senaste månaden och tänkte jag skulle pröva dessa.
Citera
2013-10-12, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Invisible
Behövde något för att fö ut mer än 3 timmars sömn. Jobbar skift och har helt skev dygnsrytm.

Jag hade ju tagit amfetamin och va då glad över mina ca3 timmar, kan aldrig sova på tjack. men kul att det gav dig så bra resultat iaf.
Citera
2013-10-12, 16:30
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBronx
Jag hade ju tagit amfetamin och va då glad över mina ca3 timmar, kan aldrig sova på tjack. men kul att det gav dig så bra resultat iaf.

Första gången jag testa detta igår, tagit runt 15st sen dess, är det mkt eller lite om man tänkte snåla på diazepam ett tag? även druckeit endel alkohol så lite svårt att bedömma, mer att jag behöver så många. Inget varken negativt eller possitivt att säga än.
Citera
2013-10-12, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
låter safe i mina öron men 4 st pyra låter kasnke lite mycket? hur är det med toleransen?

1 mg pyra och en inderal funkar nog fint annars, 4 st kan vara lite väl flummigt eventuellt om du inte har någon tolerans att tala om.
Föreställ dig det jag skrev igen, och ponera att man samma dag fast på kvällen (12-13 timmar efter intaget av 4st pyratabletter) dricker alkohol.
Är det rekommenderat eller finns pyraeffekten kvar i kroppen så att alkoholen gör en helt borta?

Anledningen till att jag tänkte mig 4st på morgonen är för att jag har testat 2st innan och inte tyckt att det hjälpt så mycket. Vad gäller tolerans så har jag aldrig ätit pyra innan, däremot har jag ätit 1mg etizolamtabletter, ungefär 80st fördelat på ett år, det senaste året).

Nästa gång tror jag jag testar med inga tabletter natten innan och 3 tabletter på morgonen (+ ev. en inderal), dvs totalt 3pyratabletter mindre än förra gången. Sova kan jag göra utan tabletter ändå och då är det väl rätt onödigt att ta det på natten?
Citera
2013-10-13, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benzogreven541
Klart han kan få tillbaka pyrazolamen men du får ringa 2 gånger om dagen sen säger du bara att Etizolamen hade jag sen dom var lagliga att köpa kan dra ner det mycket men på dom bara om pyran för så fort det är testat som laglig substans har dom ingen rätt att hålla det tar ca 2 veckorjag fick tillbaka 249st etizar 2mg men var på dom hela tiden för dom ringer ju inte upp när det är analyserat därför många går miste om sina piller
Vafan!!
Har ju snart gått 3v, men dom fittorna baxade min lur samtidigt så kan inte ringa och fråga om pyra'n.

Men dom borde jag ju få hämta ut imorgon typ!?
Citera
2013-10-13, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuArKeff
Fick igår ca 200st Pyrazolam, 15st Etizolam och 1 Flubmazepam beslagtagna i en husrannsakan, SJUKT SURT!!!!!!!!!!!!!

Kan jag fövänta mig att få tillbaka prylarna eller kommer dom förstöras?

Jag fick pyra beslagtagna av snuten i en husransakan, fick papper om att jag kan hämta ut dom hos polisen 2-3 månader senare
Citera
2013-10-13, 18:18
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drulife
Föreställ dig det jag skrev igen, och ponera att man samma dag fast på kvällen (12-13 timmar efter intaget av 4st pyratabletter) dricker alkohol.
Är det rekommenderat eller finns pyraeffekten kvar i kroppen så att alkoholen gör en helt borta?

Anledningen till att jag tänkte mig 4st på morgonen är för att jag har testat 2st innan och inte tyckt att det hjälpt så mycket. Vad gäller tolerans så har jag aldrig ätit pyra innan, däremot har jag ätit 1mg etizolamtabletter, ungefär 80st fördelat på ett år, det senaste året).

Nästa gång tror jag jag testar med inga tabletter natten innan och 3 tabletter på morgonen (+ ev. en inderal), dvs totalt 3pyratabletter mindre än förra gången. Sova kan jag göra utan tabletter ändå och då är det väl rätt onödigt att ta det på natten?

efter 12-13 timmar kan du garanterat dricka som vanligt utan att pyran gör dig väck, Det skulle vara väldigt väldigt marginelt isåfall.

låter väldigt onödigt att ta pyra på natten om du ändå kan sova utan problem ja

mvh
Citera
2013-10-13, 19:25
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Ja, Pyrazolam är bättre än Sobril, men effekten av Pyra sitter i kort tid dock. Behöver dela upp på tre intag för att få effekt som sitter i hela dagen.

Det har du rätt i 3gg/ dag men pyran vinner ju på snabbt på slag mm
Citera
2013-10-13, 20:31
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
Det har du rätt i 3gg/ dag men pyran vinner ju på snabbt på slag mm
Ja, effekten sitter inte i så lång tid, dessutom har Pyrazolam ingen muskelrelaxerande effekt. Ganska dålig benso som jag mest tagit pga jag fått dem billigt. Snabbt påslag stämmer. 12-15 minuter.
Citera
2013-10-14, 03:36
Medlem
x0ms avatar
Jag har bara testat diclazepam och pyrazolam, och inget gav mig nån effekt. Varken mot ångest eller i flödder.
Kan det vara så att jag måste ta dom några dagar innan ja får effekt?

Edit:
Använder Diazepam och xanor idag, som funkar skitbra. Men blir dyrt i längden att handla...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in