2013-10-11, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
smygkär ? så brukar folk som e osäkra på sin sexuella läggning skriva och ja han e ostraffad

Du snackar så fruktansvärt mycket skit. Håll dig du till din tjackis Henrik så får vi se vad du får ut av det.

Och Fransson, ostraffad? Hans körkort rök på drograttfylla för ett bra tag sen åtminstone.
Citera
2013-10-11, 09:19
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkentomte
Vad ja läst mig till i tidigare poster i den här tråden så skall Fran*son vara misstänkt samt tidigare häktad för en rån som begicks samma dag som BO misste sitt liv ( Också det tillsammans med den misstänkta GM ) ...... Någon nämner även att han är GM's Springpojke och även att han är en benzo missbrukare vilket i mina öron förminskar min tro till att han inte skulle vara dömd tidigare???? Borde vara officiellt så skall väll endast vara att slå en pling, alternativt maila tinget och få redovisat för sig ??
kom att tänka på en sak det kanske är så att det är samma offer i båda brotten ,kan det vara så att G**br**l utsattes för ett rånmord ?? för det är ju samma GM i båda fallen och som sitter häktade ! det var en tanke som slog mig !
Citera
2013-10-11, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
kom att tänka på en sak det kanske är så att det är samma offer i båda brotten ,kan det vara så att G**br**l utsattes för ett rånmord ?? för det är ju samma GM i båda fallen och som sitter häktade ! det var en tanke som slog mig !

Rånet skulle ägt rum i en annan stad emot ett annat BO men ändå samma dag som G blivit bragd om livet ......
Senast redigerad av Sikkentomte 2013-10-11 kl. 10:50.
Citera
2013-10-11, 10:59
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KofotarConny
Det stinker trolldynga nåt så in utav helvete här folk.

Dåliga skådespelare således.

Vad menas med troll?? Att man sprider falsk info?
Citera
2013-10-11, 12:34
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Rånet skulle ägt rum i en annan stad emot ett annat BO men ändå samma dag som G blivit bragd om livet ......
ok men polisen är ju förtegen om detta rån ! inget de gått ut med om BO eller dylikt!
Citera
2013-10-11, 13:10
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64

Tror inte gabbe skulle gjort en polis anmälan..
Citera
2013-10-11, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Tror inte gabbe skulle gjort en polis anmälan..
Var det dom som sitter häktade nu som även häktades för :

http://www.skaraborgslanstidning.se/artikel/10186/tva-man-haktas-for-utpressning
Citera
2013-10-11, 14:24
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
Var det dom som sitter häktade nu som även häktades för :

http://www.skaraborgslanstidning.se/artikel/10186/tva-man-haktas-for-utpressning

Borde det vara.
Citera
2013-10-11, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungCharles
Du snackar så fruktansvärt mycket skit. Håll dig du till din tjackis Henrik så får vi se vad du får ut av det.

Och Fransson, ostraffad? Hans körkort rök på drograttfylla för ett bra tag sen åtminstone.

jasså och ändå får han låna farsans bil, skulle inte tro d va
Citera
2013-10-11, 15:01
Medlem
Citat:
jasså och ändå får han låna farsans bil, skulle inte tro d va

Kollade upp informationen idag och det stämmer att Mar*kus Fran*som född -92 blivit av med sitt körkort . Anledning : Drograttfylla
Citera
2013-10-11, 15:14
Medlem
Citat:
Kollade upp informationen idag och det stämmer att Mar*kus Fran*som född -92 blivit av med sitt körkort . Anledning : Drograttfylla

Då har han döljt d bra både för oss polare och far sin för han e la inte så pantad så han lånar ut bil till en som inte har körkort elle va vet jag
Citera
2013-10-11, 18:19
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Då har han döljt d bra både för oss polare och far sin för han e la inte så pantad så han lånar ut bil till en som inte har körkort elle va vet jag
Det är ju bara att ge fan i att berätta om att han har blivit av med det?? Hur jävla svårt tror du det är egentligen, inte direkt så att man får en tatuering där det står "RATTFYLLA-INGET KÖRKORT" när man blir av med det. Nä fan ska ta och följa någons råd och slänga dig på ignore, du skriver bara skit och korta inlägg, stavar som en kratta. Ha det roligt sen när du blir ihjälslagen av brunögat för att du fuckar upp någonting vilket du garanterat kommer göra förr eller senare med tanke på din intelligensnivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in