2013-10-08, 16:00
Medlem
http://www.bilddump.se/bilder/20131008155636-2.65.115.60.jpg

http://www.bilddump.se/bilder/20131008155723-2.65.115.60.jpg

Fick bara ut dessa dokument , resten behåller de nog tills båda är inlåsta igen .
Citera
2013-10-08, 16:14
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruelladevil
Lika bra det,så inget händer med honom. Han är ju nyckeln till alltihop säkert.

Precis, han befinner sig på tryggaste stället just nu.

Hur stor är H*nriks familj ?

Mycket bröder?

Eller vem kan hotet komma från tror du? Inte självaste farsgubben inte?

Nää, men kollar ni på den där gruppen på fb? "stötta folk på kåken något"...

En del mc snubbar där

Var H*nrik bekant med dem tro?

Förrut talades det om en hotbild gentemot Fr*nsson, nu talas det om att omskriven person kan röja undan bevis, och försvåra utredning.

Hmm
Citera
2013-10-08, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion79

Mycket bröder?

En del mc snubbar där

Förrut talades det om en hotbild gentemot Fr*nsson, nu talas det om att omskriven person kan röja undan bevis, och försvåra utredning.

Hmm
Henrik har bara två systrar. Man undrar ju vem som hotar... jag utgick från att de va pappan,men kan så klart vara några andra som vill få tyst på honom. fattar inte bara varför mc-killarna skulle ge sej på fransson? Bara han inte har undanröjt bevis nu... Konstigt faktiskt att dom släppte honom i första skedet. Hoppas det klarnar snart va faan som har hänt. Tidningarna går knappast ut me sånt här.
Skvallervägen är väl enda sättet. Det brukar ju lika viss sanning i det mesta skvaller.
Citera
2013-10-08, 16:42
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruelladevil
Henrik har bara två systrar. Man undrar ju vem som hotar... jag utgick från att de va pappan,men kan så klart vara några andra som vill få tyst på honom. fattar inte bara varför mc-killarna skulle ge sej på fransson? Bara han inte har undanröjt bevis nu... Konstigt faktiskt att dom släppte honom i första skedet. Hoppas det klarnar snart va faan som har hänt. Tidningarna går knappast ut me sånt här.
Skvallervägen är väl enda sättet. Det brukar ju lika viss sanning i det mesta skvaller.

Tror nog inte Fr*nsson röjt undan något, lite span på honom kan jag tänka mig.
Vågade nog inte röra sig.
Sen tvivlar jag på att han egentligen har så jätte mycket med detta brott att göra, fast det återstår ju att se givetvis.

Den som utfört detta brott har definitivt missat att städa upp efter sig på något plan.

Tips till polisen är ju bästa skvallret, ifall någon sitter på sådana.

Går att tipsa anonymt med
Citera
2013-10-08, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion79

Mycket bröder?

En del mc snubbar där

Hmm

H's pappa har väl en kusin som är involverad i mc livet.
Citera
2013-10-08, 17:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag ber er vänligen att sluta spekulera i användares identitet - regel 1.06. Läs och begrunda.

//Moderator
Citera
2013-10-08, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
H's pappa har väl en kusin som är involverad i mc livet.

Har väldigt svårt och tro att släkten skulle backa boven istället för att se sanningen för vad den är.
Man kan väl ändå inte ställa sig på GM's sida ? alla borde väll vara intresserade utav att få veta ifall en närstående begått något sådant här fruktansvärt och därav inte försvåra någon utredning?
Citera
2013-10-08, 18:04
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
Har väldigt svårt och tro att släkten skulle backa boven istället för att se sanningen för vad den är.
Man kan väl ändå inte ställa sig på GM's sida ? alla borde väll vara intresserade utav att få veta ifall en närstående begått något sådant här fruktansvärt och därav inte försvåra någon utredning?
Beror väl på om G*ab**l visste något om vad GM:s släkt hade med sig i bagaget , vem vet !
Kanske därav att GM undanröjt G*ab**l , de hade kanske vissa hakar på varandra ! Måste finnas ett motiv (,om det inte var olyckshändelse)
Senast redigerad av ATLAS64 2013-10-08 kl. 18:14.
Citera
2013-10-08, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa

Hörde av H att han och hans farsa fått hjälp av en kusin till br**o att klara sig ur en svår sitts till ett mc-gäng som väl kusinen måste haft goda kontakter med (kanske medlem) vill inte skriva vilken klubb det är men den kusinen vill inte jag va osams med
Citera
2013-10-08, 19:56
Medlem
Hör ju egentligen inte hit men jag undrar... Är G och/lr H släkt med fd rånarbröderna M, C o R N*rd*n i Lidk? Har hrt att dom hängde.
Citera
2013-10-08, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fabian
Hör ju egentligen inte hit men jag undrar... Är G och/lr H släkt med fd rånarbröderna M, C o R N*rd*n i Lidk? Har hrt att dom hängde.

Som du skrev så hör inte den frågan ens hit, men kan ändå svara dig och säga att nej.. G är inte släkt med dem.
Citera
2013-10-08, 20:27
Medlem
Lek med tanken att H blir dömd för mord ( Nu säger jag inte att han är skyldig utan om han skulle så vara )
Vad tror ni påföljden blir med hänsyn till hans tidigare brott och bakgrund ? Livstid? 18 År, 14 År, rättspsykiatrisk vård ?

Han verkar ju ha kommit undan väldigt lindrigt tidigare !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in