2013-10-11, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkentomte
Jag har ingen bevisning för någonting tyvärr....

Men du betyder alltså mer i misstänkts ögon än vad offret gjorde?????

han e inte dömd va som du påstår indirekt här och nu
Citera
2013-10-11, 00:31
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
ska tänka på d du , och vicken grad han e häktad på spelar väl ingen roll d e väl inte första gången nån blir tagen för att folk snackar skit och skyller på nån oskyldig.
hoppas han släpps imorgon
Nu var det iofs inte tattaren Henrik Holmdahls häktningsgrad jag pratade om, utan den andra stollens.

Och jo, häktningsgraden har jävla stor roll. Du kanske skulle läsa lite om skillnaden mellan att vara häktad på skälig misstanke kontra på sannolika skäl. Återkom gärna efter det.

När skall du förklara hur du kan vara sån bra polare med någon som du tidigare i tråden skrivit att du är rädd för?
Citera
2013-10-11, 00:33
Medlem
Citat:
han e inte dömd va som du påstår indirekt här och nu
Vi inväntar tills det att han dömts eller blivit frisläppt då ingen utav oss har den blekaste om läget.
Citera
2013-10-11, 00:35
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkentomte
Sannolikasjäl misstänkt för mord och sannolikaskäl misstänkt för medhjälp till mord häktades den andra påå.

Släpps nog inte på väldigt länge
Ok, tack för infot! Då ser det absolut ut som att de får sitta en stund.
Citera
2013-10-11, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Nu var det iofs inte tattaren Henrik Holmdahls häktningsgrad jag pratade om, utan den andra stollens.

Och jo, häktningsgraden har jävla stor roll. Du kanske skulle läsa lite om skillnaden mellan att vara häktad på skälig misstanke kontra på sannolika skäl. Återkom gärna efter det.

När skall du förklara hur du kan vara sån bra polare med någon som du tidigare i tråden skrivit att du är rädd för?

och nu kommer rassen med sina skällsord "tufft" jag vet vad en häktning e och häktningsgrader men va ja försöker få in i ditt stora huve med liten hjärna e att graden kan bli ändrad och dom släpps va e d du inte fattar ? och jag har inte skrivet att jag e rädd utan att jag undar va han kan göra med mig isf så nu har du förvrängt ijen
Citera
2013-10-11, 00:46
Medlem
Citat:
Ok, tack för infot! Då ser det absolut ut som att de får sitta en stund.

Vi får helt enkelt hoppas på det!!!!
Begår man något sådant här så är det inte mer än rätt att man får stå sitt kasst.
Citera
2013-10-11, 00:52
Medlem
Citat:
och nu kommer rassen med sina skällsord "tufft" jag vet vad en häktning e och häktningsgrader men va ja försöker få in i ditt stora huve med liten hjärna e att graden kan bli ändrad och dom släpps va e d du inte fattar ? och jag har inte skrivet att jag e rädd utan att jag undar va han kan göra med mig isf så nu har du förvrängt ijen
Vad menar du med "va han kan göra med mig isf"?
Citera
2013-10-11, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
Vad menar du med "va han kan göra med mig isf"?

inget nått jag skrev när ja satt och svara och tänkte på en massa skit
Citera
2013-10-11, 01:11
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
inget nått jag skrev när ja satt och svara och tänkte på en massa skit
Jaja, inget säger du? Erkänn att det beror på att du antingen är livrädd för vad hans anhöriga skall tycka om vad du skrev om han, eller att han är din idol och att du är smygkär i han. Något av dessa alternativ är det va?

Så, när kan vi förvänta oss att något nytt släpps ifrån polisens sida? Någon som har hört något om den senast häktades (var det Fransson han hette?) bakgrund och kriminella bana? Har sett att någon skrivit att han var tattarens springpojke, men kan detta verkligen vara det första brottet han står inför?
Citera
2013-10-11, 01:15
Medlem
Citat:
Jaja, inget säger du? Erkänn att det beror på att du antingen är livrädd för vad hans anhöriga skall tycka om vad du skrev om han, eller att han är din idol och att du är smygkär i han. Något av dessa alternativ är det va?

Så, när kan vi förvänta oss att något nytt släpps ifrån polisens sida? Någon som har hört något om den senast häktades (var det Fransson han hette?) bakgrund och kriminella bana? Har sett att någon skrivit att han var tattarens springpojke, men kan detta verkligen vara det första brottet han står inför?

smygkär ? så brukar folk som e osäkra på sin sexuella läggning skriva och ja han e ostraffad
Citera
2013-10-11, 01:36
Medlem
KofotarConnys avatar
Det stinker trolldynga nåt så in utav helvete här folk.

Dåliga skådespelare således.
Citera
2013-10-11, 01:37
Medlem
Citat:

Vad ja läst mig till i tidigare poster i den här tråden så skall Fran*son vara misstänkt samt tidigare häktad för en rån som begicks samma dag som BO misste sitt liv ( Också det tillsammans med den misstänkta GM ) ...... Någon nämner även att han är GM's Springpojke och även att han är en benzo missbrukare vilket i mina öron förminskar min tro till att han inte skulle vara dömd tidigare???? Borde vara officiellt så skall väll endast vara att slå en pling, alternativt maila tinget och få redovisat för sig ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in