Gjorde ett mission idag med några polare. Dit vi skulle låg längst upp på kartan och vi befann oss längst ner, så istället för att köra bil upp dit så hoppade vi på ett privatflygplan som jag fick flyga.
Det hela slutade med att mina polare hoppade ut ur flygplanet med fallskärm och angrep alla fiender medans jag lyckades landa planet på en strand precis där dom befann sig. Snacka om jävla action! Väl i stranden skulle man sno något plan och landa det på Trevors flygplats. Men det var för många fiender så mina vänner rensade vägbanan medans jag cirkulerade i luften tills kusten var klar och landade sedan fridfullt på landningsbanan.
Så sjukt jävla smidigt allting gick. Det må låta simpelt men vi använde mycket bra strategier för att inte dö under uppdragets gång. Flygplan är så jävla kul att åka runt i och jag förväntar mig många flygtimmar framöver. Sjukt härligt asså..
EDIT: Sitter på $365.000, funderar på vilken bil jag kan tänkas köpa. Borde jag försöka samla upp till $1.000.000 och köpa en vacker Bugatti eller nöja mig med en Infernus?