2013-10-10, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Skönt att du alltid kommer att vara polare med en kille som du är jätterädd för... Hmmm... Du verkar vara en intelligent pojke du.

Ingen som har några nyheter om killen som vart släppt vid häktningsförhandlingen? Håller han sig gömd nu tro?

Gömd o gömd. Han häktades igen i måndags.
http://m.nlt.se/Default.aspx?pageid=1361&parentid=0&link=1.2403827
Citera
2013-10-10, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
Ta ett snack med din far/arbetsgivare först, vad gillar han att du "därför står jag kvar som hans eviga polare" oavsett han mördat sin egen fars kusin?

jag väljer mina polare utan farsans hjälp

Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Du inser verkligen inte hur patetisk du framstår när du skriver ett inlägg som detta... Det är glasklart att du har gjort/fortfarande gör affärer med Henke och är livrädd för honom. Det är inget som hindrar dig från att skriva dina initialer här, man får outa sig själv hur mycket man vill - däremot är det dumt och meningslöst då Bruno förmodligen inte kommer läsa ditt inlägg.

ja vet att man får skriva sina initsialer här men då e d väl nån som checkar henkes lista efter dom .

Det säkraste sättet att inte göra bort sig med denna sidan av släkten är att hålla sig så långt borta från den som möjligt.. Ta ditt förstånd till fånga och ta avstånd medan du kan istället för att bli mer ännu mer involverad.. Räcker ju med att farsan får en tjacknoja om att du är skyldig till något så är du körd.

vafför skulle han få en tjacknoja? han jobbar o köter sig

Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
Beror ju på om "hardbone" själv finns i polisens register bland kriminella, för det finns hårda regler för att få hälsa på , både i häkte och på anstalter!

Jag e ostraffad så jag får allt göra besök på vilken kåk som helst vilket jag inte tror behövs
Citera
2013-10-10, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
Om du e den du skriver så vill ja gärna va me i gruppen du startat på fb, ja finns bland henkes vänner där o bor i lidköping så om du vil lägga till mig e ja tacksam. jag kan ju ente skriva ens mina initialer men ja tror j*ne e om du frågar henne. du e pappa va ja vill ju inte jöra bört mig

Vad är det för grupp du pratar om?
Citera
2013-10-10, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkentomte
Vad är det för grupp du pratar om?

Ett felskrivande av mig
Citera
2013-10-10, 23:59
Medlem
Citat:
Dom får väl brev-växla då

om så e så kommer jag skicka brev jävligt ofta
Citera
2013-10-11, 00:07
Medlem
Citat:

vafför skulle han få en tjacknoja? han jobbar o köter sig

Nu tror jag KITTENMITTONS inte pratade om din far utan GM:s....
Citera
2013-10-11, 00:14
Medlem
Citat:

Ja säger bara för din skull min vän :

- Tänk dig för vilka människor du bjuder in och inte.
- Vilka du kallar dina eviga vänner och inte
- Skulle personen omöjligt tillbringa dig någon skada ifall det nu stämmer att han gjort det emot sin
kusin vars relation var väldigt stark?

Jag säger det här enbart för din skull då jag tycker du borde tänka färdigt och inte vara liten, dum o naiv.
Citera
2013-10-11, 00:16
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Det tycker jag du skall göra. Glöm bara inte att stoppa ner nakenbilder på dig själv. Han förväntar sig nog det av sin bitch.

Vilken grad häktade HD han på tro? Vart det på sannolika skäl? Annars är väl kanske risken att han är släppt snart igen.
Citera
2013-10-11, 00:20
Medlem
Citat:
Nu tror jag KITTENMITTONS inte pratade om din far utan GM:s....

jag mena henkes farsa

Citat:
Ursprungligen postat av Sikkentomte
Ja säger bara för din skull min vän :

- Tänk dig för vilka människor du bjuder in och inte.
- Vilka du kallar dina eviga vänner och inte
- Skulle personen omöjligt tillbringa dig någon skada ifall det nu stämmer att han gjort det emot sin
kusin vars relation var väldigt stark?

Jag säger det här enbart för din skull då jag tycker du borde tänka färdigt och inte vara liten, dum o naiv.

har du bevis för att han e skyldig elle, jag bestämmer själv min lista över polare och henkes sida släpper ja aldri
Citera
2013-10-11, 00:23
Medlem
Citat:
Det tycker jag du skall göra. Glöm bara inte att stoppa ner nakenbilder på dig själv. Han förväntar sig nog det av sin bitch.

Vilken grad häktade HD han på tro? Vart det på sannolika skäl? Annars är väl kanske risken att han är släppt snart igen.

ska tänka på d du , och vicken grad han e häktad på spelar väl ingen roll d e väl inte första gången nån blir tagen för att folk snackar skit och skyller på nån oskyldig.
hoppas han släpps imorgon
Citera
2013-10-11, 00:24
Medlem
Citat:
jag mena henkes farsa

har du bevis för att han e skyldig elle, jag bestämmer själv min lista över polare och henkes sida släpper ja aldri

Jag har ingen bevisning för någonting tyvärr....

Men du betyder alltså mer i misstänkts ögon än vad offret gjorde?????
Citera
2013-10-11, 00:29
Medlem
Citat:

Sannolikasjäl misstänkt för mord och sannolikaskäl misstänkt för medhjälp till mord häktades den andra påå.

Släpps nog inte på väldigt länge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in