2013-10-10, 17:49
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonD
Jadu, uthärda är omöjligt, tar mig 20 minuter att få på mig ett par byxor haha.. Men kliver av lite tidigare än planerat bara och tänker om inför nästa kur!

För övrigt bekräftat av läkaren att det ÄR en infektion, blodprover osv är gjorda.

Trist att höra, hoppas du blir kvitt med infektionen snart, lite otur!
Lycka till!
Citera
2013-10-10, 20:16
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan2
Samma skit som jag fick av diamonds gamla batchar, det är ingen infektion det är bara märket du är känslig mot.
Bara att uthärda eller byta märke, smärtan och svullnaden kommer inte bli mindre.
Skojar du? Bara märket du är känslig mot.. hahah.. du tror inte det kan vara som monster säger, bakterier kanske? kan likagärna vara så att nästa vial inte känns ett skit!
Citera
2013-10-10, 22:32
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
Det är en UG-olja och batchnummer kan du skita i. De kan skriva vad de vill och förmodligen har alla samma label oavsett hur det är kokat. Sedermera kan bakterier komma i annat stadie än själva kokningen så det behöver inte betyda att alla oljor i en batch blivit taskiga. I ditt fall undrar jag hur du skött dina sanitära åtaganden som att hålla det rent runt injektionsplatsen samt hur du hanterat de materiel som använts vid injektion; byter du t.ex. nål och pump inför varje injektionstillfälle?

Det är intressant sammanträffande att min nnp och min testosteron är från prim pharma. Går just nu på anti biotika kur för att jag fått en infektion i kroppen.. Varje ställe jag satt på är kaputt nu, men anledningen kan också vara att jag blev fett sjuk. Att kroppen fått det svårare att bryta ner oljan. Men går inte komma ifrån.. Spooky sammanträffande.. Same story!

Kan svara för mig på samma sätt som han. Sköter mina injektioner.

Mvh
Senast redigerad av ChuckyOne 2013-10-10 kl. 22:40.
Citera
2013-10-10, 22:36
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Jadu, uthärda är omöjligt, tar mig 20 minuter att få på mig ett par byxor haha.. Men kliver av lite tidigare än planerat bara och tänker om inför nästa kur!

För övrigt bekräftat av läkaren att det ÄR en infektion, blodprover osv är gjorda.

Vet hur det är brother in arms..
Same kind of story här.

Kör prim pharma.. Deras testo e och nnp.. Var hos läkaren idag. Blod prov, infektion och rörelseförhindrad.. Kunde inte ens cykla hem, fick ha den som stöd när jag gick..

Men att man ska behöva lagt massa lax på ännu en jävla skit olja orkar ja inte ens tro nu. Känns som det räckte med mr z's jävla skräp testo som fan gjorde en döende.

Mvh
Senast redigerad av ChuckyOne 2013-10-10 kl. 22:42.
Citera
2013-10-10, 22:54
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckyOne
Vet hur det är brother in arms..
Same kind of story här.

Kör prim pharma.. Deras testo e och nnp.. Var hos läkaren idag. Blod prov, infektion och rörelseförhindrad.. Kunde inte ens cykla hem, fick ha den som stöd när jag gick..

Men att man ska behöva lagt massa lax på ännu en jävla skit olja orkar ja inte ens tro nu. Känns som det räckte med mr z's jävla skräp testo som fan gjorde en döende.

Mvh

Tråkigt att höra, vet själv hur det är att råka utför detta elände. Också tråkigt att prim pharma inte höll måttet, verkade lovande.
Citera
2013-10-10, 23:13
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Tråkigt att höra, vet själv hur det är att råka utför detta elände. Också tråkigt att prim pharma inte höll måttet, verkade lovande.

Tror du man ska ta kontakt med dem och förklara läget? Vill inte tänka att mina laxar blev upp eldade av en usel kemist. I så fall vill jag tänka att han hade otur eller något och varsågod här får du nya jätte fina oljor.. VAFAN

Mvh
Citera
2013-10-10, 23:25
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckyOne
Tror du man ska ta kontakt med dem och förklara läget? Vill inte tänka att mina laxar blev upp eldade av en usel kemist. I så fall vill jag tänka att han hade otur eller något och varsågod här får du nya jätte fina oljor.. VAFAN

Mvh

Självklart ska du kontakta säljaren. Så här för det inte gå till...

Lider med er.
Mvh
Citera
2013-10-10, 23:32
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Självklart ska du kontakta säljaren. Så här för det inte gå till...

Lider med er.
Mvh

Dock inte säkert att han får någon kompensation. Annars hade alla klagat på oljorna bara för att få gratis oljor. Folk kommer att utnyttja ett system om det går att utnyttja. Man köper AAS på egen risk. Finns alltid en risk att man får smutsiga oljor när man köper UG kvalité, vissa batcher blir dåliga, tyvärr är det så.
Citera
2013-10-10, 23:38
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Dock inte säkert att han får någon kompensation. Annars hade alla klagat på oljorna bara för att få gratis oljor. Folk kommer att utnyttja ett system om det går att utnyttja. Man köper AAS på egen risk. Finns alltid en risk att man får smutsiga oljor när man köper UG kvalité, vissa batcher blir dåliga, tyvärr är det så.

nej o det ska inte vara Avsikten. Säljaren ska däremot få veta vilken skit han sålt o sen är det hans uppgift att ta reda på hur det kan bli så här.
Sen kan han lämna vill o comp om han vill
Citera
2013-10-11, 00:05
Medlem
Nu åker jag väl på en varning här av Sedan... Men jag säljer Prim Pharma..
Ni som köpt av mig, som upplever att detta är skräp och får infektioner dra ett mail till mig så ska jag kontaka suppliern, blir bättre om där är lite tyngd bakom med flera som upplever samma.

Sätter ju själv 3,5ml av deras oljor E3D och har inga problem utöver mina vanliga p.g.a sjukdom dvs att sänkan drar iväg ibland. Men den kan ju både ligga på mer eller mindre 0 och över 300 på samma vial och den har spökat innan jag började med PP så det är inte problemet för mig.

Men som sagt, ni som köpt av mig o upplever problem, maila
Citera
2013-10-11, 00:07
Medlem
ChuckyOnes avatar
Ska ringa en annan vän som också kör prim pharma imorgon. Han fick från samma leverans. Återkommer om vad han säger. Vet inte om han börjat trycka den än eller om han håller på och kör slut på dom han har innan. Men det är intressant för är deras testo e han kör vilken är involverad i båda våra fall.

Mvh
Citera
2013-10-11, 13:42
Medlem
Ishackors avatar
Citat:
Har gått på BD Testo E 250mg/ml i ca 9 veckor nu, 2ml injektioner e5d. När dessa närmade sig slut införskaffade jag mig PP Testo E 400mg/ml och gick ner till 1.2ml injektioner.
Det har alltså legat på 500mg e5d konstant.

Efter första injektionen med PP så svullnade mitt lår upp till fotbollsstorlek i 2-3 dagar, det gick dock ner och blev bra rätt snabbt. Hade även regelbunden feber. Antog att jag hade slarvat med hygienen och var riktigt jävla noga med allt, halvt badade i alkowipes, separat uppsugning och injektionsnål.
Satt i andra låret den här gången och efter 2 dagar kunde jag inte gå på benet av smärtan, var till läkare som gjorde blodprover, lagligt med AAS där jag befinner mig, och såg tecken på en infektion i kroppen.

Igår var det dags för ännu en injektion och jag provade då en helt ny vial, ifall att den andra hade blivit kontaminerad. Låret efter första injektionen hade blivit bra igen så jag satt sprutan där och nu har jag ett ben jag knappt kan gå på igen.

Så min fråga är väl om man kan vara känslig emot högre koncentrationer eller liknande? Eller har jag helt enkelt fått en kass batch?

Jag tycker du ska byta ställe du sticker dig på, speciellt om det inte blev bra första gången. Jag själv kör Prim Pharma i väldigt höga doser, känner inte ett smack faktiskt. Väldigt nöjd med dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in