Citat:
Ursprungligen postat av
SweCrime
Ditt dagliga bruk kan innefatta topphemliga dokument. När jag var kund hos CM så pratade jag med företagare om "topphemliga" saker som jag förstår att man aldrig hade velat dela med sig av på någon annan osäker sida/tjänst.
Varför är du inte längre kund?
Citat:
Ursprungligen postat av
Simson1
Jo, det går att få igång på Android och IPhone.
Citat:
Ursprungligen postat av
.Chloe
Förlåt, jag har inte hängt med i utvecklingen, men vad bra att det fungerar på mobiler! Stor framgång.
Fast detta är ju en sanning med modifikation! På Android funkar det helt OK, även med kryptering. Men på iOS så är det fruktansvärt krångligt att arbeta med då man måste klippa och klistra varje mail. Alltså inget man vill använda sig av dagligen utan bara när man är tvungen i enstaka fall.
Man kan ju inaktivera krypteringen av enskilda mail på serversidan (som ej var krypterade från början), men detta känns ju minst sagt dumt, man har ju Countermail för att man vill ha ALL sin mail skyddad och krypterad. Inte bara de "viktiga" mailen!
Det bästa vore ju om Countermail tillverkade en egen app för iOS (Android inte lika nödvändigt, dock vore det väldigt trevligt), jag kan tänka mig betala extra för detta och tror att det är många fler som håller med mig!
Eller det kanske inte ens går med en egentillverkad app? Jag vet inte hur låst iOS är gällande detta.