2013-10-10, 01:44
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Det står ingenting om bilen?

jag har redan slagit in koden innan Online kom ut.
Unique Vehicles and Garage Property: Players will instantly receive a garage to store custom vehicles. In single player, the garage will be stocked with the 1930’s style Hotknife hotrod and the CarbonRS sports bike. In Grand Theft Auto Online, players will get the high-end Khamelion electric car.
Citera
2013-10-10, 01:46
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Special Edition:
http://www.rockstarwarehouse.com/Details/GAME-GTAVSE

Collector's Edition:
http://www.rockstarwarehouse.com/Details/GAME-GTAVCE

Hijak Khamelion får man från Collector's Edition.
"This content is not avaliable in your country"
Citera
2013-10-10, 01:56
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
"This content is not avaliable in your country"
http://www.rockstargames.com/newswire/article/50061/announcing-the-grand-theft-auto-v-special-edition-and-collectors.html
Den då.
Senast redigerad av PUSClFER 2013-10-10 kl. 02:07.
Citera
2013-10-10, 02:13
Medlem
basssees avatar
Jäklar vilka svåra uppdrag som kommer senare! Måste ju minst vara 4 på vissa. I mitt tycke så är det nice
Citera
2013-10-10, 02:42
Medlem
Är det dom där stjärnorna som är huvuduppdragen? Ja klarade en sån men det går fortfarande att göra den igen. Borde inte den vara avklarad nu?
Citera
2013-10-10, 03:28
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Är det dom där stjärnorna som är huvuduppdragen? Ja klarade en sån men det går fortfarande att göra den igen. Borde inte den vara avklarad nu?

Den är avbockad men du kan fortfarande göra uppdraget igen.
Citera
2013-10-10, 03:48
Medlem
Vad händer när man gjort alla då? de står att de e 9 st för mig
Citera
2013-10-10, 03:50
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Vad händer när man gjort alla då? de står att de e 9 st för mig

Då får du välja om du vill göra om dom för att få högre level och få fler uppdrag eller om du vill
sitta fast på level 10
Citera
2013-10-10, 04:13
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
Tänkte skriva av mig om online-läget, så här efter sex dagar och drygt 30 timmars spelande.

Först och främst, har nått rank 25 och har redan låst upp de flesta klädesplaggen känns det som. Kör med väst och skjorta, så känner att klädesaffärerna snart inte kommer besökas lika frekvent längre. När jag når rank 30 ska dock en fluga köpas, så det ser man fram emot.

Angående uppdragen har jag äntligen börjat få lite mer utmanande jobb. Tidigare var det "hämta knark, kör tillbaka med det när du blivit av med snuten". Nu är det betydligt mer avancerat än så. Tänker inte spoila, men efter level 20 ungefär blir hela spelet än mer underhållande.

Jag har blivit av med min gubbe en gång. Då stängde jag av konsolen och gjorde annat någon timme. Sedan var han tillbaka. Tråkigt för er som inte har samma tur, men kom alltid ihåg att inte skapa en ny gubbe på slot 1. Och kolla Socialclub. När jag såg att min egen karaktär låg kvar där kände jag mig väldigt säker på att han skulle komma tillbaka.

Annars är det väldigt kul att bara köra runt. Där dyker ofta upp något att göra; kan vara en låda som släpps ner eller en lyxig bil som Simeone vill ha som halva servern slåss om. En Deathmatch då och då sitter inte heller fel, även om jag är väldigt skeptisk till auto aim i det spelläget. Känns som skicklighet inte är så speciellt viktigt, snarare ett bra skydd, tajming och tur.

Om det är något jag inte gillar är det inte spelet i sig, jag tycker Rockstar har en bra struktur på skiten och jag tror verkligen GTA Online kommer bli riktigt, riktigt bra när allt fungerar som det ska. Nej, det jag inte direkt är så förtjust i är spelarna. Där finns någon "jag-ska-sabotera-för-andra-trots-att-jag-inte-tjänar-något-på-det-genom-att-döda-alla-som-kör-förbi- mig" -mentalitet. Blått två - tre gånger har jag kunnat köra förbi spelare jag inte känner utan att de vänt på bilen och jagat mig. Vanligtvis bryr jag mig inget nämnvärt om någon lycklig jävel dödar mig. Om de däremot tar min bil, då brukar det bli hus i helvetet.

Jag hade gärna sett ett posse-liknande system i Online-läget som det som finns i Red Dead Redemptions multiplayer. D.v.s. man går ihop en grupp spelare, och lirar tillsammans. Gärna med någon form av crew förankning. Till exempel kan ju alla som ingår i samma crew bli ett posse per automatik när man lirar på samma server. Eller så kunde Rockstar åtminstone sett till så vilket crew man ingår i syns på mappen, på något sätt. Den runda, vita, ikonen kunde ju bli i ens crew-fäger? Just nu tycker jag det känns som att crewen bara spelar roll på Socialclub och i menyerna när taggen syns efter nicket. Man vet ju nästan aldrig vem som är med vem och var.

För övrigt är idag första dagen som spelet fungerat problemfritt för mig. Cloudet har varit uppe, allting har sparats hela tiden. Det enda problemet jag har är att jag då och då får spelet omstartat på grund av "problem" med min lagringsenhet. Tämligen märkligt då jag inte har något problem med min lagringsenhet. Har ändå köpt ett 32GB USB att lägga över spelet på. Och om det inte hjälper har jag ändå ett USB att lägga nerladdade filmer och porr på, så win-win även om det inte har någon effekt.

Jag tycker även det är synd att man inte kunde ställa in längd och vikt när man skapade sin karaktär. Det hade gjort gubben mer personlig, och jag avskydde verkligen verktyget man använde sig av vid skapandet av sin karaktär. Jag håller dock inte med om att alla karaktärer ser likadana ut. Långt ifrån, jag har aldrig sett någon som ser ut precis som min karaktär. Bland annat tack vare alla klädes kombinationerna som finns tillgängliga.

Avslutningsvis, är det bara jag som saknar möjligheten att köpa ett safe house ute på vischan? Fick bli en pundar-lya för 80 lax för min del, men jag hade älskat att kunna köpa en husvagn i Sandy Shores, Paleto Bay eller Grapeseed. Eller åtmnstone något motell rum i området. Spelet känns lite fokuserat kring Los Santos, och Blaine County kommer lite i skymundan, anser jag.

För övrigt har jag ingen aning varför jag skrev detta. Brist på liv, troligtvis. Ska i alla fall dra igång spelet nu igen. Heja Heja.

Tack för trevlig läsning, helt klart mer givande än mkt annat blaj här inne.

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Du får kritik på ett inlägg eftersom ingen i nuläget kan dra någon nytta av det och du får spader? Väx, lille du.
Och jag uppmanar dig att citera mig där jag säger att jag är bättre än andra. Sluta förvräng mina ord för att du inte kan komma på argument eftersom du uppenbarligen vill ha uppmärksamhet och börja bråka.
Och det är ingen mening att kalla folk för elaka saker. Det visar bara hur omogen du är så det gynnar ingen i huvudtaget såvida inte du blir bannad för att ha trotsat åldersgränsen här på Flashback.
Men när du börjar gymnasiet så kanske du lär dig att hantera din barnsliga illska och inte ta ut det över folk som kommer med åsikter.
Jag tänker inte ödlsa mer tid på någon som inte kan föra något vettigt på tal och som inte ens är myndig.

Du verkar ju helt jävla bränd!!

Sen är det ju lite tråkigt att man "bara" kan vara så få inne samtidigt, Med säkerhet om det skulle komma till PC så lär det nog bli att man kan vara kanske minst 64 st inne på en gång, bara gisingar givetvis men inte omöjligt.

Hur känns det annars, är det mer stabilt nu ? försvinner ej ens gubbar m.m ? har inte varit inne på ett antal dagar nu
Citera
2013-10-10, 07:49
Medlem
N!xxos avatar
Om man snor en buss skulle man kunna trycka in ~16 pers i den tror ni eller är det någon löjlig limit i den för hur många som får vara i den som 4st eller så, det bör finnas runt 16 platser i den iaf, någon(ra) som provat?
Skulle va skoj och få in hela servern i en buss å glida runt
Citera
2013-10-10, 08:59
Medlem
apskaftet12s avatar
Åka runt i solnedgången uppe bland bergen i en ner cabbad bil o höra rhythm of the night dunka ut genom högtalarna kan nog vara de fetaste! länge leve disco
Senast redigerad av apskaftet12 2013-10-10 kl. 09:03.
Citera
2013-10-10, 09:28
Medlem
Om man får en bounty på sitt stackars huvud, hur länge hänger den kvar? Tills någon till slut skjuter mig?

Citat:
Ursprungligen postat av apskaftet12
Åka runt i solnedgången uppe bland bergen i en ner cabbad bil o höra rhythm of the night dunka ut genom högtalarna kan nog vara de fetaste! länge leve disco
Amen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in