2013-10-09, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cybermorph
Ipad 5 ska få en seriös kamera, t o m i fram. Låter bra, har inte gillat Ipads kameror tidigare. Det blir köp denna gång. Använder mest webb, Evernote, Scanner Pro och mail. Till skillnad från vad jag trodde tidigare kommer jag klara mig långt på Ipaden. Netflix och Spotify kommer nog gå en del också. Med Teamviewer kan jag hänga med skapligt på jobbet också.

Jag klarar mig med nuvarande spec men självklart vill jag ha bättre kamera, bättre batteri och TouchId.

Nu har jag ju bara en ipad2 och 3 men jag håller med dig, kameran är inte mycket att hänga i granen.

Personligen gör det inte mig nåt egentligen för jag har ju oftast iPhonen med mig ändå. Men bättre kamera är ju ändå välkommet.
Citera
2013-10-09, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airees
När tror ni iPad 5 kommer till Sverige, och hur mycket tror ni den kommer kosta?
Säkerligen minst 6000+ kr. Allt Apple gör kostar för mycket. Inte konstigt att Android växer så det knakar. Folk har helt enkelt tröttnat på att bli rånade.
Senast redigerad av Kaymano 2013-10-09 kl. 19:59.
Citera
2013-10-09, 20:31
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Säkerligen minst 6000+ kr. Allt Apple gör kostar för mycket. Inte konstigt att Android växer så det knakar. Folk har helt enkelt tröttnat på att bli rånade.
Haha, var kom det där ifrån? Vem har frågat något om anndjojd?

Nä, det är nog bara i dina fantasier den kommer kosta det. Den kommer kosta från 4500 kr.
För det kostar nuvarande modell.
Det är så Apple prissätter och alltid har gjort. Du var inte speciellt allmänbildad, det äckliga är att du påstår dig jobba inom telekom. Möjligtvis som tele2-hora ute i nåt köpcenter...Du kan ju inget!

(Hoppas den inte kostar 6000kr hoppas den inte kostar 6000kr)
Citera
2013-10-09, 21:17
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Men väx upp för fan......

Återigen har jag inte frågat någon vad apple menar med retina, utan vad någon annan tror att apple menar med retina. Sedan så vet jag inte varför jag skulle vara någon självutnämnd expert på apples hårdvara helt plötsligt. Så länge retina inte betyder annat än "bättre skärm" så kan man kanske säga att jag "vet precis vad det är". Tråkigt att det ska behöva bli ett jävla liv, absolut.

Men seriöst Dr. Ändra skärmlåsbakgrund, du är inte rätt person att peka finger när det kommer till "trams". Nog med off topic nu.
Citera
2013-10-09, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Återigen har jag inte frågat någon vad apple menar med retina, utan vad någon annan tror att apple menar med retina. Sedan så vet jag inte varför jag skulle vara någon självutnämnd expert på apples hårdvara helt plötsligt. Så länge retina inte betyder annat än "bättre skärm" så kan man kanske säga att jag "vet precis vad det är". Tråkigt att det ska behöva bli ett jävla liv, absolut.

Men seriöst Dr. Ändra skärmlåsbakgrund, du är inte rätt person att peka finger när det kommer till "trams". Nog med off topic nu.

Nej du frågade inte någon vad Apple menade med Retina, utan du frågade användaren korp vad han menade med Retina när han skrev att det möjligen kunde komma en iPad mini med Retina. Vilket då var en helt onödig och tramsig fråga som du sannolikt kastade in bara för att försöka få igång nåt.....

Det är ju självklart att korp menade en iPad mini med högre upplösning, typ Retina, ja så som Apple redan gjort på iPhone och iPad tidigare.
Citera
2013-10-10, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Haha, var kom det där ifrån? Vem har frågat något om anndjojd?

Nä, det är nog bara i dina fantasier den kommer kosta det. Den kommer kosta från 4500 kr.
För det kostar nuvarande modell.
Det är så Apple prissätter och alltid har gjort. Du var inte speciellt allmänbildad, det äckliga är att du påstår dig jobba inom telekom. Möjligtvis som tele2-hora ute i nåt köpcenter...Du kan ju inget!

(Hoppas den inte kostar 6000kr hoppas den inte kostar 6000kr)
Var har jag skrivit det?
Sluta fabricera uppgifter.
Citera
2013-10-10, 15:22
Medlem
Är det någon som har hört nått om när Apple ska hålla nästa event?

Airees.
Citera
2013-10-10, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airees
Är det någon som har hört nått om när Apple ska hålla nästa event?

Airees.

22 Oktober eller nåt sånt
Citera
2013-10-10, 17:18
Medlem
Mina appar följer med rotationen så d är ju bara att låsa i det läge man tycker är bäst. enstaka appar håller sig kanske till en viss position dock.
Citera
2013-10-10, 18:21
Medlem
Citat:

Ok, tack så mycket!

Airees.
Citera
2013-10-10, 20:44
Medlem
MrWeedbergs avatar
Citat:

Endast ett rykte vad uppfattar jag det som. Men rykten stämmer väl ganska ofta ändå så...
Kan det bli en Mac Pro också kanske?
Citera
2013-10-11, 21:38
Medlem
Jag kan hjälpa dig! Du vet vel där man justerar ljudet. Under den Finns en Grej Dra ner/ upp den. sedan går det att göra det som du vill. (Men det funkar inte på alla spel)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in