2012-10-31, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airees
Hejsan.

Jag har en liten fråga, ibland när jag ska gå in på vissa sidor så blir det såhär ibland:

http://i.imgur.com/lIqya.jpg

Varför händer detta, och hur gör jag för att fixa det?

Det funkade förut att gå in på denna sida, men sen så återställde jag iPaden och sen dess så funkar det inte att gå in på sidan.

Tack i förhand.
Airees.

Nu när jag tänker efter, så har det nog inget att göra med att jag återställde den, för det funkar inte på min iPhone heller..

Airees.
Citera
2012-11-01, 16:03
Medlem
hej gubbar,

Jag tänkte ta och investera i 4:e generationen men jag undrar om det är värt att handla den nu? Mellandagsrean är väl ändå inte så långt bort och då går den väl på halva priset eller nåt liknande, eller har jag fel?

Sedan undrar jag vad ni som äger paddor har för fodral? Apple säljer ju sina egna, är det värda? hör gärna lite synpunkter på det
Citera
2012-11-01, 18:20
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tototoo
hej gubbar,

Jag tänkte ta och investera i 4:e generationen men jag undrar om det är värt att handla den nu? Mellandagsrean är väl ändå inte så långt bort och då går den väl på halva priset eller nåt liknande, eller har jag fel?

Sedan undrar jag vad ni som äger paddor har för fodral? Apple säljer ju sina egna, är det värda? hör gärna lite synpunkter på det
Apples produkter brukar i stort sett aldrig ha några större rabatter eftersom Apple inte tillåter det.
Jag har ett SmartCover, tycker det är fullt tillräckligt. Bra skydd för skärmen när man bär den i väskan och ett bra ställ när man har paddan på bordet.
Citera
2012-11-01, 19:16
Moderator
Semesters avatar
Citat:
hej gubbar,

Som ovan sagt så kan du vara säker på att priset inte kommer ändras under mellandagarna. Apple ändrar i stort sett aldrig priset annat än när de släpper nya generationer.
Citera
2012-11-01, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airees
Nu när jag tänker efter, så har det nog inget att göra med att jag återställde den, för det funkar inte på min iPhone heller..

Airees.
Om andra sidor funkar är det väl rätt uppenbart att det är den sidan som inte fungerar och att det inte är kopplat till din iPad.

Du kan testa att gå in under inställningar > Safari > Rensa cookies och data
Citera
2012-11-01, 20:06
Medlem
Ja har sitter man och funderar om man skall gå och köpa sig en ny iPad imorgon eller inte. Svåra val.
Citera
2012-11-01, 20:08
Medlem
Citat:
hej gubbar,

ipad för halva priset? Vill någon elektronikkedja sälja med enorma förluster som följd så kanske. Apple sänker i stort sätt aldrig sina priser.
Citera
2012-11-01, 21:07
Medlem
Har ipad 3, någon annan som tycker att den har börjat sluka mera batteri med iOS 6?

Brukar ju alltid komma en uppdatering. Någon som vet när 6.1 kommer?
Citera
2012-11-01, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriskLuft
Har ipad 3, någon annan som tycker att den har börjat sluka mera batteri med iOS 6?

läste fel.
Senast redigerad av sportitvsoffan 2012-11-01 kl. 21:30.
Citera
2012-11-01, 21:15
Medlem
Citera
2012-11-01, 21:18
Medlem
Tack för informationen grabbar, blir att köpa direkt då!

Någon som kan förklara varför Apple säljer sin iPad 16gb wifi för 4495 medans Elgiganten tar 3990 för exakt samma sak. Har jag missat något eller vill Elgiganten inte ha vinst på sin försäljning?

16GB elller 32GB? ska surfa och spela spel främst, 16GB borde väl räcka då? men man vill ju inte få slut på minne heller..

Senast redigerad av tototoo 2012-11-01 kl. 21:47.
Citera
2012-11-01, 21:19
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriskLuft

Jag tyckte batteritiden blev bättre i och med iOS 6. 6.0.1 har ju precis kommit. Men det blir ju säkert en version 6.1 också någon gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in