2013-10-09, 18:32
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mdheden
Hallå flickor o småpojkar!

Hur får man av sig skyddsvästen ?
Går det eller inte

Jodå, håll inne select och ta dig vidare till inventory så kan du plocka bort den där
Citera
2013-10-09, 18:33
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Vi tog oss inte in på armébasen!

Vill också lira med folk härifrån men som mest är det jag och en till inne på samma. Finns det folk som kör 16st flashbackare server?

(knimme, medlem i FB-crew)
Hade tänkt att köra igång en server med flashbackare på PS3 för en stund sedan men lite oväntade universitetsstudier gör att jag blir lite försenad, till 7 ungefär. Annars får någon av er gärna starta en invite-only eller något så joinar jag gärna när jag kan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Jodå, håll inne select och ta dig vidare till inventory så kan du plocka bort den där

Tack
Citera
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Åååh det är så alltså, du tog steget
Själv kliar det i fingrarna här också så jag vet inte hur länge mer jag orkar vänta på deras patchnotes!

Men för er här på FB som tankat update 1.03, har ni fått nån popup om detta med "alter" charachter?
Vilket skulle betyda att den faktiskt sparas vad jag läst mig till.

Edit: Samt hur ser det ut på din Social Club nu när du gjort en ny Kaejko? Börjar den uppdatera med nya stats som vanligt eller står den kvar med en svart ruta som profilbild på rank 1?

Ja, haha. Jag fick nog igår när man satt med polarna på skype och dom körde. Allt man hörde var "Fan va nice! Galet rp man får här då" osv osv

Det ända jag har sett är att det är reklam under loading angående förlorade karaktärer och dom arbetar med det.

Japp den uppdaterade ganska fort efter jag började på ny gubbe
Ska försäkra en bil nu och nöta sönder tills man ska gå lägga sig!
Citera
2013-10-09, 18:36
Medlem
Krukmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mdheden
Hallå flickor o småpojkar!

Hur får man av sig skyddsvästen ?
Går det eller inte

Håll inne "Select" och gå sedan till Inventory. Där kan du ta av den. (PS3)
Citera
2013-10-09, 18:37
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Ja, haha. Jag fick nog igår när man satt med polarna på skype och dom körde. Allt man hörde var "Fan va nice! Galet rp man får här då" osv osv

Det ända jag har sett är att det är reklam under loading angående förlorade karaktärer och dom arbetar med det.

Japp den uppdaterade ganska fort efter jag började på ny gubbe
Ska försäkra en bil nu och nöta sönder tills man ska gå lägga sig!

Tack för seriösa svar, gjorde du den i slot 2 eller helt enkelt körde över din äldre i slot 1?
Jo det har jag hört också ang. reklamen... Och folk fortsätter säga att gör man en ny char även i ett annat slot är man körd... Det sprids så mycket rykten rakt framför näsan på Rockstar som dom läser, skulle uppskatta ifall dom avfärda dem o kunde ge os the truuuuth!
Citera
2013-10-09, 18:38
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Vi tog oss inte in på armébasen! Jag tjatade att man kunde hoppa in, men som jag ser nu så spelar du inte med mic.

Vill också lira med folk härifrån men som mest är det jag och en till inne på samma. Finns det folk som kör 16st flashbackare server?

(knimme, medlem i FB-crew)

JAg vill minnas att jag tog mig in på basen med dig, men att jag dog precis innan takeoff med planet. Det finns ju en snubbe i crewet som nickar Svenssen, kan du ha förväxlat oss? :P
Citera
2013-10-09, 18:41
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Tack för seriösa svar, gjorde du den i slot 2 eller helt enkelt körde över din äldre i slot 1?
Jo det har jag hört också ang. reklamen... Och folk fortsätter säga att gör man en ny char även i ett annat slot är man körd... Det sprids så mycket rykten rakt framför näsan på Rockstar som dom läser, skulle uppskatta ifall dom avfärda dem o kunde ge os the truuuuth!

Körde på slot 2
Nu ska jag vara snål med allt utom ammo och väst, ska spara så mycket som möjligt om nu gubben skulle försvinna igen.
Ja, man vill faktiskt veta vad den nya patchen innehåller.
Citera
2013-10-09, 18:42
Medlem
rAppmeisters avatar
Någon på Xbox360 som är 75+ och kan hosta Rooftop Rumble?
Om du inte vill lira den själv så hade det bara varit snällt att hosta den, invitea mig och sen lämna så tar jag över hostplatsen.
Citera
2013-10-09, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
JAg vill minnas att jag tog mig in på basen med dig, men att jag dog precis innan takeoff med planet. Det finns ju en snubbe i crewet som nickar Svenssen, kan du ha förväxlat oss? :P

Det är jag som nickar svenssen och jag har tagit mig in på militärbasen, själv dock. Hittade inget plan dock =/

Köpte 391k lägenheten igår. Oerhört värt mödan att samla ihop den summan, nu ska jag bara fylla garaget Vet någon var man hittar motorcykeln med högt styre?
Citera
2013-10-09, 18:45
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Körde på slot 2
Nu ska jag vara snål med allt utom ammo och väst, ska spara så mycket som möjligt om nu gubben skulle försvinna igen.
Ja, man vill faktiskt veta vad den nya patchen innehåller.

Det låter som en bra plan tycker jag !
Jo precis, jag läste just detta i en kommentar vilket kan vara lika mycket skitsnack som att grisar skulle kunna flyga

Here it goes:
Alfonszo2 minutes ago
@UnwellSkeleton No but it dosent fix character loss or anything like that no ons really knows what it dose. By I was told on the phone from customer supoort that they may return characters tonight
Citera
2013-10-09, 18:46
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovern
Det är jag som nickar svenssen och jag har tagit mig in på militärbasen, själv dock. Hittade inget plan dock =/

Köpte 391k lägenheten igår. Oerhört värt mödan att samla ihop den summan, nu ska jag bara fylla garaget Vet någon var man hittar motorcykeln med högt styre?

Har du pengar kvar så kan du köpa den genom telefonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in