Haha, vilka jävla tomtar. Jag är ute och åker på en landsväg när plötsligt tre rosaklädda typer från ett gemensamt Crew dyker upp bakom mig i en rosa Sandking och börjar skjuta på mig. Jag trycker gasen i botten med min RH8 och drar ifrån, samtidigt som jag besvarar elden så gott jag kan. Jag lyckas på någon höger döda de två passagerarna nästan direkt, varpå föraren tvärnitar och vänder om i ren panik. Självklart tänker jag inte låta dessa typer komma undan oskatt, så jag svänger också om och kör ikapp. Jag avslutar även hans liv utan problem, och avslutar genom att köra över en av de onda passagerarna som precis hade respawnat.
Sen drar jag därifrån så fort jag bara kan, och efter någon minut dyker det upp ett tooltip i botten av skärmen som berättar att några spelare försöker rösta ut mig från spelsessionen.
Jag skriver ett textmeddelande till ledaren och säger att om de ger sig in i leken får de leken tåla. Efter det förolämpas jag och får förklarat för mig att jag inte spelade schysst.
...Det är ju tre mot en som dessutom får öppna upp mot mig innan jag får reagera.
Jag känner hur blodet kokar. Jag som precis hade tänkt gå till sängs.
Citat:
Ursprungligen postat av
skoanton
Någon som vet ungefär när man kan börja planera kupper och sådant?
När uppdateringen kommer alltså
Jag tror inte de har satt något datum ännu. Fokus ligger väl i att stabilisera spelet och återställa karaktärer i dagsläget.