2013-10-09, 01:22
Medlem
Hej_tjos avatar
Hur spelar jag om ett mission utan att komma till den där screen där man ser massa andra missions? Såg på någon youtube video att man kan rösta replay direkt. Men hur?

Spelar på PS3
Citera
2013-10-09, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Så det är Violent Duct Farm som gäller på level 15+?

Hur får man fram detta mission då man är level 15 och går det även att spela själv?
Violent Duct är patchat nu! Man får bara 3k istället för 9k
Citera
2013-10-09, 01:29
Medlem
skoantons avatar
Någon som vet ungefär när man kan börja planera kupper och sådant?

När uppdateringen kommer alltså
Citera
2013-10-09, 01:38
Medlem
PUSClFERs avatar
Haha, vilka jävla tomtar. Jag är ute och åker på en landsväg när plötsligt tre rosaklädda typer från ett gemensamt Crew dyker upp bakom mig i en rosa Sandking och börjar skjuta på mig. Jag trycker gasen i botten med min RH8 och drar ifrån, samtidigt som jag besvarar elden så gott jag kan. Jag lyckas på någon höger döda de två passagerarna nästan direkt, varpå föraren tvärnitar och vänder om i ren panik. Självklart tänker jag inte låta dessa typer komma undan oskatt, så jag svänger också om och kör ikapp. Jag avslutar även hans liv utan problem, och avslutar genom att köra över en av de onda passagerarna som precis hade respawnat.
Sen drar jag därifrån så fort jag bara kan, och efter någon minut dyker det upp ett tooltip i botten av skärmen som berättar att några spelare försöker rösta ut mig från spelsessionen.
Jag skriver ett textmeddelande till ledaren och säger att om de ger sig in i leken får de leken tåla. Efter det förolämpas jag och får förklarat för mig att jag inte spelade schysst.
...Det är ju tre mot en som dessutom får öppna upp mot mig innan jag får reagera.

Jag känner hur blodet kokar. Jag som precis hade tänkt gå till sängs.

Citat:
Ursprungligen postat av skoanton
Någon som vet ungefär när man kan börja planera kupper och sådant?

När uppdateringen kommer alltså
Jag tror inte de har satt något datum ännu. Fokus ligger väl i att stabilisera spelet och återställa karaktärer i dagsläget.
Citera
2013-10-09, 01:48
Medlem
Hej_tjos avatar
Någon som har tips på snabb levling som man kan göra själv? Spela med andra tar allt för lång tid... Vet vad som gäller på level 15 om det fortfarande fungerar.

Just nu är jag level 6 (har just tappat min gubbe så jag gör en ny)
Citera
2013-10-09, 01:48
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Någon mer som kan bekräfta att Violent Duct är patchat till 3000 nu?
Citera
2013-10-09, 01:54
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren

Försöker få mission, återkommer såfort jag fått skiten

UPDATE: Har mission redo för invites, någon som vill pumpa lite PS3, Zamkro @PSN

UPDATE2: Fick köra själv eftersom ingen ville vara med fick 9000$ om nu någon bryr sig.
Senast redigerad av piov 2013-10-09 kl. 02:06.
Citera
2013-10-09, 01:57
Medlem
DieAntwoorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren

Ja tyvärr. Precis när jag hade börjat lira skitet.. Hann köra 5 gånger med 9k i belöning men sen sket sig allt!
Citera
2013-10-09, 02:00
Medlem
CommonKnowledges avatar
Förstår inte varför dom ska hålla på och pilla i uppdragen? Speciellt efter allt skit folk fått stå ut med i och med releasen. Inte ens detta fick vi gotta oss i.
Citera
2013-10-09, 02:09
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Förstår inte varför dom ska hålla på och pilla i uppdragen? Speciellt efter allt skit folk fått stå ut med i och med releasen. Inte ens detta fick vi gotta oss i.
Fast 9k för ett uppdrag som tar en minut om man har lite sprängmedel med sig är inte bra.
Då går ju spelet bara ut på att den med mest pengar har köttat uppdraget flest gånger.

Blir alldeles för lätt att få tag i pengar på det sättet. Så jag tycker det är helt kanon av Rockstar att patcha ner summan man får.
Citera
2013-10-09, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Försöker få mission, återkommer såfort jag fått skiten

UPDATE: Har mission redo för invites, någon som vill pumpa lite PS3, Zamkro @PSN

UPDATE2: Fick köra själv eftersom ingen ville vara med fick 9000$ om nu någon bryr sig.

Ja det är det, starta inte om ditt PS3 om du håller på att farma just nu och får 9k.
Startar du om så *poff* och det är värt 3k istället.
Citera
2013-10-09, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Fast 9k för ett uppdrag som tar en minut om man har lite sprängmedel med sig är inte bra.
Då går ju spelet bara ut på att den med mest pengar har köttat uppdraget flest gånger.

Blir alldeles för lätt att få tag i pengar på det sättet. Så jag tycker det är helt kanon av Rockstar att patcha ner summan man får.
Finns ett ännu bättre mission runt level 45 som går på 1 minut, max 1:30, om man är två personer. Det får man 18k för. Otroligt najs att farma. Skaffade ihop till Adder innan.

Håller dock med om att det är tråkigt att det blir så lätt. Men tycker inte de borde patcha pengarna utan snarare ta bort restart (om man klarat missionet) helt o hållet, det är ju som att knappen är där för att man ska ha möjligheten att farma såhär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in