Citat:
Ursprungligen postat av
Ghost.B.C
Att du förlorar varje death match betyder inte att spelet är dåligt
Du sa att du inte vill spela heist-uppdrag eftersom du grindat ihop stålar genom exploits. Ganska svårt att förneka
Passive mode är lite kass kan jag hålla med om. Man får i princip klättra upp på ett tag för att vara "säker". Men om det handlar om att man inte vill bli dödad och rånad så kan man sätta in pengarna på banken genom mobilen, ganska skönt iaf.
Jag har inte förlorat varje match. Du vet ingenting om hur många jag har dödat eller blivit dödad av. Jag ifrågasätter bara hur hela pvpdelen av spelet ser ut. Sjukt tråkigt att springa runt som idioter med auto-aim, och den som får aim på motståndaren först vinner. Inga skills överhuvudtaget, och det finns heller inget du kan göra om du blir skjuten på.
Jag skrev aldrig att jag inte vill spela heists. Jag skrev att heists tappar sin "money-funktion" när folk exploitar andra uppdrag för att tjäna pengar. Heists finns alltså "bara" för att dom är roliga, då de borde innehålla både spänning och feta belöningar (anser jag).
Angående att sätta in pengar på banken, bara jag som tycker att 2k per death är ganska saftigt? När man free-roamar vill man ju gå lös och döda och dö lite hur som.