2013-10-08, 20:40
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Passive mode är lite kass kan jag hålla med om. Man får i princip klättra upp på ett tag för att vara "säker". Men om det handlar om att man inte vill bli dödad och rånad så kan man sätta in pengarna på banken genom mobilen, ganska skönt iaf.
Vissa folk vill ju ända krascha en helikopter på dig eller spruta vatten från en brandbil om du står så. Varför finns det nog inget svar på.
Citera
2013-10-08, 20:40
Medlem
När ska Rockstar fixa så att man kan spela singelplayer igen? Ja kan fortfarande bara spela som michael. Och inte byta till någon annan karraktär.
Citera
2013-10-08, 20:43
Medlem
kaffelattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
Och så får du bara 2k när du väl får tag på den

På tal om det.!
gjorde nyss roligaste grejen. Jag fick meddelande om att en snubbe hade plockat upp en av simeones bilar. så jag kollade var han var på kartan.. och han var typ upp på landet långt åt helvete. så jag satt mig på taket ställde en bil för garageporten in till simeone och så väntade jag där på honom.. så när han kom pangade jag ner honom och snodde bilen och körde in den i garaget!

Tyckte det var fett kul! Undrar hur jävla förbannad han är på mig. Jag satt och väntade i en jävla kvart på honom.!
Citera
2013-10-08, 20:56
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av classof82
2 roliga bilder på en polare!

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/KMGJuK2FxEOOIKkntRLeuA

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/i-c4jLz_f06LEejWdqL1FQ

Osynlig bil!

Var rätt kul att åka runt båda två när snuten jagade en. Man vart sjukt nojig att dö!

Hur laddar man upp bilderna man tar?
Citera
2013-10-08, 20:57
Medlem
vinke4334s avatar
Är det som i 4an att vissa av bilarna som finns i vanliga SP inte finns i MP? Eller finns alla bilar?
Citera
2013-10-08, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Att du förlorar varje death match betyder inte att spelet är dåligt

Du sa att du inte vill spela heist-uppdrag eftersom du grindat ihop stålar genom exploits. Ganska svårt att förneka

Passive mode är lite kass kan jag hålla med om. Man får i princip klättra upp på ett tag för att vara "säker". Men om det handlar om att man inte vill bli dödad och rånad så kan man sätta in pengarna på banken genom mobilen, ganska skönt iaf.

Jag har inte förlorat varje match. Du vet ingenting om hur många jag har dödat eller blivit dödad av. Jag ifrågasätter bara hur hela pvpdelen av spelet ser ut. Sjukt tråkigt att springa runt som idioter med auto-aim, och den som får aim på motståndaren först vinner. Inga skills överhuvudtaget, och det finns heller inget du kan göra om du blir skjuten på.

Jag skrev aldrig att jag inte vill spela heists. Jag skrev att heists tappar sin "money-funktion" när folk exploitar andra uppdrag för att tjäna pengar. Heists finns alltså "bara" för att dom är roliga, då de borde innehålla både spänning och feta belöningar (anser jag).

Angående att sätta in pengar på banken, bara jag som tycker att 2k per death är ganska saftigt? När man free-roamar vill man ju gå lös och döda och dö lite hur som.
Citera
2013-10-08, 21:04
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Vaad i helvetee?! Jag tjänade 19K på flera survival och sånt, när jag kom tillbaka till freeroam hade jag bara 5K
Citera
2013-10-08, 21:04
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel
Hur laddar man upp bilderna man tar?
De laddas upp automatiskt.
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/myphotos
Citera
2013-10-08, 21:21
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
De laddas upp automatiskt.
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/myphotos

Hm alla finns inte där

Test http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/eapEYXQ9h0yJu5G2Fsy1lA
Citera
2013-10-08, 21:32
Medlem
ilchino-ilsovranos avatar
Måste bara säga att collect the tanker-uppdragen från Lamar MÅSTE vara de absolut tråkigaste och minst kreativa skit Rockstar någonsin har skapat. 1. Åk i åtta mil för att hitta en lastbil. Följ denna tills den stannat (brukar vara ovanligt svårt att skjuta föraren). 2. Ta lastbilen. 3. Gör dig av med snutarna. Kan ta många timmar. Oftast dör du. 3. Kör lastbilen i 20 minuter. 4. Klart. Du får 2000! Grattis.

Fyfan.
Citera
2013-10-08, 21:37
Medlem
XpS06s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilchino-ilsovrano
Måste bara säga att collect the tanker-uppdragen från Lamar MÅSTE vara de absolut tråkigaste och minst kreativa skit Rockstar någonsin har skapat. 1. Åk i åtta mil för att hitta en lastbil. Följ denna tills den stannat (brukar vara ovanligt svårt att skjuta föraren). 2. Ta lastbilen. 3. Gör dig av med snutarna. Kan ta många timmar. Oftast dör du. 3. Kör lastbilen i 20 minuter. 4. Klart. Du får 2000! Grattis.

Fyfan.

Jag håller med, får man snuten efter sig är det kört. Man kommer aldrig ifrån dem...
Om man är flera så kan det göras genom att de andra krockar i snutarna..men spelar man själv är det ingen idé..

Kul, har farmat Violent duct i säkert en timma. Körde med några flashbackare men plötsligt försvinner dem mitt under uppdraget och nu har mitt spel laggat ihop
Citera
2013-10-08, 21:37
Medlem
Fattar fan inte hur ni får ihop pengar, allt går ju åt till ammo och armor

Tips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in