2013-10-08, 20:00
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31
Fan va tråkigt med delen att andra spelare bara kan kicka en si o så, visst en sak om man missköter sig det kan jag gå med på, inte bara för att dem är dåliga förlorare....
Om du får det där "Been kicked by other players" utan att ha sett en vote-ruta komma upp så är det anslutningsfel.
Citera
2013-10-08, 20:01
Medlem
Hummlers avatar
Hur många är det som vill byta crew-tag från GTAV till FBCW eller något annat? Vi kan ju köra en mass tweet i sann FB anda till Rockstar och hashtaga Flashback. 100 pers samtidigt borde ge en reaktion.

Vi kan ju skriva att vi vill ha funktion som gör att man kan ändra crew-tags.
Citera
2013-10-08, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rAppmeister
Om du får det där "Been kicked by other players" utan att ha sett en vote-ruta komma upp så är det anslutningsfel.

Jaha ja då ber jag om ursäkt för min hårda kommentar.... ...
Tack för svar...
Citera
2013-10-08, 20:12
Medlem
Slicklasss avatar
Jag letar efter fler som vill grinda Violent Duct uppdraget (PS3). Adda mid isåfall, heter Slicklass på Psn.
Citera
2013-10-08, 20:14
Medlem
Vad lirar Flashback crewt på för konsol? Är med i f360
Citera
2013-10-08, 20:14
Medlem
frantiks avatar
Simones jävla uppdrag kan dra åt helvete. Köra 400 mil för den där jävla Coquetten och så får man inte tag på den när man väl är i närheten.
Citera
2013-10-08, 20:20
Medlem
Jodo21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Simones jävla uppdrag kan dra åt helvete. Köra 400 mil för den där jävla Coquetten och så får man inte tag på den när man väl är i närheten.

Ja dom är lite dryga, känns bara turligt när man lyckas skjuta föraren eller på något annat sätt får stopp på bilen.

Är man 2 st så underlättar det lite, antingen tar man en varsin bil och attackerar eller så samåker man och kö upp jämsides så passageraren får gå loss med pickadollen. : )
Citera
2013-10-08, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik

Och så får du bara 2k när du väl får tag på den
Citera
2013-10-08, 20:34
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Pvp i gtao är ju bedrövligt. Ingen har påstått att man ska överleva ett magasin i ryggen. Ingen har påstått att man hellre grindar samma uppdrag än heists. Fler frågor?

Kom på en till värdelös grej: Passive mode. Vad fan är grejen? Är det meningen att man ska ta skydd mellan en massa saker så idioter inte ska kunna preja dig med bilen? Och varför kan folk skjuta dig när du sitter i en bil? Finns ju liksom 100 sätt att döda någon på.

Att du förlorar varje death match betyder inte att spelet är dåligt

Du sa att du inte vill spela heist-uppdrag eftersom du grindat ihop stålar genom exploits. Ganska svårt att förneka

Passive mode är lite kass kan jag hålla med om. Man får i princip klättra upp på ett tag för att vara "säker". Men om det handlar om att man inte vill bli dödad och rånad så kan man sätta in pengarna på banken genom mobilen, ganska skönt iaf.
Citera
2013-10-08, 20:35
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Har dom tagit bort autoaim???
Har aldrig haft det men jag tror det går andra på inställningar. Förstår dock inte varför folk ska ha autoaim...
Citat:
Ursprungligen postat av rAppmeister
Man lär sig något nytt varje dag
Citera
2013-10-08, 20:36
Bannlyst
2 roliga bilder på en polare!

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/KMGJuK2FxEOOIKkntRLeuA

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/photo/i-c4jLz_f06LEejWdqL1FQ

Osynlig bil!

Var rätt kul att åka runt båda två när snuten jagade en. Man vart sjukt nojig att dö!
Citera
2013-10-08, 20:38
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slicklass
Jag letar efter fler som vill grinda Violent Duct uppdraget (PS3). Adda mid isåfall, heter Slicklass på Psn.
Var det du som satte en bounty på 3k på mig?
Glömmer bort hur många gånger jag borra dig med kulor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in