2013-10-08, 17:06
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresden
har tänkt på båda. men nu blev jag ju bara ännu mera osäker

Hernanes eller Diamanti!
Citera
2013-10-08, 17:08
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Ogbonna är ju given

Benatia är bättre raiting mässigt och försvarsmässigt och även billigare, någon erfarenhet av honom? Någon om lirat med han?
Citera
2013-10-08, 17:09
Medlem
Mergoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koroman
Benatia är bättre raiting mässigt och försvarsmässigt och även billigare, någon erfarenhet av honom? Någon om lirat med han?

Jag har Benatia! Han är verkligen en av dom bästa spelarna jag spelat med i år, utan krydd!
Citera
2013-10-08, 17:10
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koroman

Har inte testat någon utav de men om man kollar på statsen tycker jag helt klart Benatia ser bättre ut än Ogbonna.
Citera
2013-10-08, 17:10
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresden
http://www.futhead.com/14/squads/932140/ vem blir bäst som sista CM ? helst inte över 10k

Skulle nog sagt Diamanti.
Citera
2013-10-08, 17:13
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mergos
Jag har Benatia! Han är verkligen en av dom bästa spelarna jag spelat med i år, utan krydd!

Okej, låter grymt!! vilket lag lirar du honom i?
Citera
2013-10-08, 17:14
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Har inte testat någon utav de men om man kollar på statsen tycker jag helt klart Benatia ser bättre ut än Ogbonna.

Ja tycker jag också. Han är även 4 k billigare vilket väger rätt tungt. Då kan jag köpa benatia och snart de rossi!
Citera
2013-10-08, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlfaa19
Byt Doumbia mot Traore! sen äre bara hacka på inläggståget
Tack.
Får inte 100 kemi med Traore, men köper in han som bänkvärmare.
Citera
2013-10-08, 17:25
Medlem
Fyfan för detta spel. Kändes bra i början men nu efter 100 matcher FUT så har man tröttnat helt vilket inte varit fallet dom senaste 7 fifa spelen, förut vann man div1 enkelt men nu är det så vänligt mot sopor som kan springa på kanten med walcott och slänga in den på benteke som nickar in allt i mål, 85 procent av alla målen man släpper in är på nickar. Tror fan tjejer kan spela spelet numera, dom vill att det ska bli jämnare så dom som är dåliga också har en chans, sämsta spelet nånsin och om nån som jobbar på EA eller något läser detta så kan ni alla AVGÅ. bränner spelet nu i soptunnan och lägger upp på youtube, och ni som kör med benteke.. nej ni är inte unika och går mot strömmen,
Citera
2013-10-08, 17:25
Medlem
Någon som testat IF Pellé? http://www.futhead.com/14/players/12368/graziano-pelle/

Sjuka stats alltså. Är så trött på att förlora pga nickmål osv så jag funderar på att spela så. Är det 433 (4) som gäller då?
Citera
2013-10-08, 17:31
Medlem
Langsdales avatar
Mangala - Kaboul är den skönaste kombon man kan ha där bak, helt galet sköna. Ett tips till er som inte har hittat den perfekta duon än
Citera
2013-10-08, 17:35
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Mangala - Kaboul är den skönaste kombon man kan ha där bak, helt galet sköna. Ett tips till er som inte har hittat den perfekta duon än

Själv har man hittat rätt i Vidic-Diakite men man kan väl kanske när man har pengarna bygga ett lag runt ditt mittbackspar och även slänga in Pogba och ha som andralag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in