2013-10-05, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
Testade honom i en 4-4-2a bredvid Falcao. Varken Falcao eller Zlatan kom till sin rätt, båda är mer optimala att spela själva. Håller på att testa Zlatan i en 4-3-3a nu istället, hoppas att det blir bättre. Tror det jag har nu kan bli riktigt bra; http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=eBORqukSbfOe:360

Har testat honom i en 4-3-3 där jag hade lavezzi och rodriquez på kanterna men det var bara bra inte det extra man vill ha när man har zlatan i laget.
Citera
2013-10-05, 21:16
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffedahl
Har testat honom i en 4-3-3 där jag hade lavezzi och rodriquez på kanterna men det var bara bra inte det extra man vill ha när man har zlatan i laget.

Vad hade du för ytterbackar? Har du två yttrar som har sin starka fot inåt i banan tror jag det kan vara svårt att få bollen till honom bra. Helt och hållet därför jag köpte IF Baines, eftersom Lavezzi inte kan slå de inlägg som krävs för att få ut mest av en ensamt ST. Lucas bör kunna slå hyfsade, och enligt erfarenhet brukar de landa rätt när Sagna slår inlägg.
Citera
2013-10-05, 21:22
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ah, ska bli kul att testa... Sambon har lagt beslag på TVn dock...

Trodde alla i ett förhållande kopplade in 360/PS3 in i datorskärmen igenom hdmi så man aldrig blir störd
Citera
2013-10-05, 21:26
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Trodde alla i ett förhållande kopplade in 360/PS3 in i datorskärmen igenom hdmi så man aldrig blir störd

Hade jag haft orken så hade jag nog gjort det... Alldeles för bekväm med att bara ligga och titta på mitt fina lag...
Citera
2013-10-05, 21:30
Medlem
freakinmajnds avatar
Bara mitt leaderboard som är helt fucked up? Med det menar jag att jag bara kan se mina affärsvinster, bästa trupp, klubbvärde och matchförvärv.. Sjukt irriterande, någon som vet hur man fixar detta?
Citera
2013-10-05, 21:32
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freakinmajnd
Bara mitt leaderboard som är helt fucked up? Med det menar jag att jag bara kan se mina affärsvinster, bästa trupp, klubbvärde och matchförvärv.. Sjukt irriterande, någon som vet hur man fixar detta?

Både jag och kollegan har samma problem sedan det servicefönster som var häromdagen...
Citera
2013-10-05, 21:32
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangina
"Det verkar som om anslutningen bröts när du spelade match uppkopplat förra gången. När anslutningen till matcher bryts påverkas din "Oavslutade matcher(OM)"-justerare, vilket sänker antalet mynt som du får i framtida matcher."

Tack så mycket att ni förklarar detta för mig EA, skulle vara hjärtligt tacksam om ni tar bort tummen ur röven och åtgärdar det kända problemet med att skärmen fryser sig.

Ledde med 1-0 i onlineturneringen med 10 min kvar, skulle fixa inställningarna... Skärmen fryser sig... Hänt 2 gånger på Fifa 14 nu, båda gångerna när jag skulle fixa inställningarna. På tidigare spel har jag tappat räkningen..

3-3, första förlängningskvarten är klar. Pausmenyn ploppar upp, klickar på "återuppta matchen". Guess what... Skärmen fryser sig. Bra jobbat EA! Har alltså kört 105 minuter för att få 0 coins, å självklart så slösas kontrakt å fitness å det bästa av allt är ju att jag är ute ur turneringen. Great!

Ni som köper paket för microsoft points, fifa points eller what ever det heter borde verkligen skämmas att ni ger pengar till EA för små digitala plastkort.
Citera
2013-10-05, 21:43
Medlem
freakinmajnds avatar
Citat:
Både jag och kollegan har samma problem sedan det servicefönster som var häromdagen...

Fan vad skumt..
Citera
2013-10-05, 21:44
Medlem
snowFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffedahl
Någon som har förslag på vilken uppställning man ska köra med ZLATAN? Ska han ha någon bredvid sig eller ska han spela ensam?

Lirade honom som com i en 41212. Älskade honom som com, men inte som striker.
Citera
2013-10-05, 21:53
Medlem
Totti lär väl få en if nu, så börja shoppa era tottisar
Citera
2013-10-05, 22:05
Medlem
Tips på roliga spelare i Serie A? Har bara tänkt ut Balotelli Sharaawy och Pirlo än.

4-2-3-1
Citera
2013-10-05, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bamby
Är lite inne på att flytta ner antingen eller Rooney/RVP som CAM och investera i en lite snabbare anfallare bredvid respektive. Kanske en Sturridge eller Eto.

Vem bör jag ha som CAM?
Vem bör jag köpa som andra striker?

Tacksam för alla svar.

Mitt lag: http://www.futhead.com/14/squads/845429/

Behöver fortf synpunkter :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in