Citat:
Ursprungligen postat av
Orangina
"Det verkar som om anslutningen bröts när du spelade match uppkopplat förra gången. När anslutningen till matcher bryts påverkas din "Oavslutade matcher(OM)"-justerare, vilket sänker antalet mynt som du får i framtida matcher."
Tack så mycket att ni förklarar detta för mig EA, skulle vara hjärtligt tacksam om ni tar bort tummen ur röven och åtgärdar det kända problemet med att skärmen fryser sig.
Ledde med 1-0 i onlineturneringen med 10 min kvar, skulle fixa inställningarna... Skärmen fryser sig... Hänt 2 gånger på Fifa 14 nu, båda gångerna när jag skulle fixa inställningarna. På tidigare spel har jag tappat räkningen..
3-3, första förlängningskvarten är klar. Pausmenyn ploppar upp, klickar på "återuppta matchen". Guess what... Skärmen fryser sig. Bra jobbat EA! Har alltså kört 105 minuter för att få 0 coins, å självklart så slösas kontrakt å fitness å det bästa av allt är ju att jag är ute ur turneringen. Great!
Ni som köper paket för microsoft points, fifa points eller what ever det heter borde verkligen skämmas att ni ger pengar till EA för små digitala plastkort.