2013-10-08, 15:28
Medlem
Fick precis Mirandas IF kort vet att just nu så här på eftermiddagen inte är rätt tid att slänga ut kort då det finns så många på marknaden, ni som har lite mer erfarenhet av IF kort kan ni ge mig lite tips? Är det smart att sitta på kortet i några veckor till så att de blir mer eftertraktade eller gör jag en nitlott om han nu får ett nytt IF kort?

Tacksam för svar
Citera
2013-10-08, 15:30
Medlem
Vad tror ni om http://www.futhead.com/14/squads/1015530/? Tar tacksamt emot ändringsförslag.
Doumbia, pålitlig striker?
Citera
2013-10-08, 15:38
Medlem
Langsdales avatar
Finns det någon bra LW som inte är svindyr? James Rodriguez klass vill jag ha på min vänsterytter men ser klent ut.

Tips på fina LW som är sjukt sköna samt bra på finesskott mottages gärna.
Citera
2013-10-08, 15:39
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnnyfairplay
Vad tror ni om http://www.futhead.com/14/squads/1015530/? Tar tacksamt emot ändringsförslag.
Doumbia, pålitlig striker?

Byt Doumbia mot Traore! sen äre bara hacka på inläggståget
Citera
2013-10-08, 15:40
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Finns det någon bra LW som inte är svindyr? James Rodriguez klass vill jag ha på min vänsterytter men ser klent ut.

Tips på fina LW som är sjukt sköna samt bra på finesskott mottages gärna.

Villa ? Willian, Schurrle
Citera
2013-10-08, 15:42
Medlem
Redbergs avatar
Jag måste bara fråga innan jag offrar det här jävla spelet till satan och börjar med heroin:

Jag byggde ett lag med Allsvenska spelare, fullt silver, 3.5 stjärnor. Varför i guds jäkla namn får jag möta femstjärniga lag fullt med guldspelare? Det är ju inte ens kul, jag orkar inte. Mitt förhållande blir fan lidande av det här jävla spelet.
Citera
2013-10-08, 15:50
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlfaa19
Villa ? Willian, Schurrle

Testat Villa? Hans pace är den jag blir fundersam över? Eller går det utmärkt att spela med honom ändå?
Citera
2013-10-08, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Fyfan vad man avskyr detta spelet i bland.. Jag ogillar ju redan deras system med DNF för den fungerar inte 100% (du får t.ex DNF när matchen är avblåst om du stänger ner spelet, men man har en idiot till motståndare som inte vill trycka a så man slipper se mållägena osv)

Har hänt mig att man spelat mesta av första halvlek sen stänger motståndaren av och man får typ inga coins och ens kontrakt går ut... Samtidigt la jag märke till att konstigt nog har mina spelare som jag vilade inte fått rested alls..

Sen verkar det som det finns feldömdastraffar i skitspelet också.. Ledde med 1-0 efter första, jag kastar bort många bra lägen... I andra får han straff utan att jag trycker på EN knapp... Min spelare bara springer förbi tar bollen från fötterna på han (dom krockade inte heller, kollade även repris p ådet..) så blåser domaren STRAFF wtf??

Skapar återigen lägen, men sätter ju typiskt inte dom, men till sist får jag in 2-1... står 90 min sen och jag attackerar med 2 tilläggsminuter.. tappar boll han får den... Man tycker redan då att borde inte tiden vara ute vid detta laget i med det bara är 2.. han skickar ett typiskt inlägg.. han får träff, målvakten boxar bort den till moståndaren (som han alltid gör känns det som nu -.-) och han sätter 2-2 i öppet mål och matchen avblåst...

den domaren bör fan aldrig få döma en match igen efter att blåst mig där... Och dom som skapade spelet bör heller aldrig få göra spel igen när dom gör inlägg så OP.. (är inte seriös med de sista.. Eller ja spelskaparna får ju gärna leta sig ett nytt jobb som inte fixat inläggs problemet än...)

Det är inte bara straffar som är fel. nyss så hade jag avspark i andra halvlek. Från avspark gick jag igenom hans lag utan att slå en passning eller tappa bollen. Men när jag är påväg in i straffområdet så får jag frispark emot mig för att han har glidtacklat och träffat sin egna spelare. Kollade på reprisen om någon av mina gubbar har sprungit in i någon men så var inte fallet. Helt sjuk miss i spelet...
Citera
2013-10-08, 15:59
Medlem
Tjenare!

Funderar på att göra detta laget!

http://www.futhead.com/14/squads/986101/

vill ha så många informs som möjligt med Silva i laget, vet ni något som kan göra laget bättre? Typ ny VB, HCM.

och Alves ska vara på HB

SNÄLLA HJÄLP
Citera
2013-10-08, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stekar3n
Tjenare!

Funderar på att göra detta laget!

http://www.futhead.com/14/squads/986101/

vill ha så många informs som möjligt med Silva i laget, vet ni något som kan göra laget bättre? Typ ny VB, HCM.

och Alves ska vara på HB

SNÄLLA HJÄLP
Är du trög? Nu har du ställt den frågan ett flertal gånger under bara de två senaste dagarna. Om ingen svarar är det därför att inget vet eller inte vill hjälpa dig. Sluta nu.
Senast redigerad av BendingSwine 2013-10-08 kl. 16:29.
Citera
2013-10-08, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Är du trög? Nu har du ställt den frågan ett flertal gånger under bara de två senaste dagarna. Om ingen svarar är det därför att inget vet eller för att ingen vill hjälpa dig. Sluta nu.

nej jag är inte trög är du? jag fattar inte varför isåfall ingen kan säga (det går inte) eller (ingen vill hjälpa dig) Detta kunde ju sagts typ direkt, då hade du sluppit läsa alla mina inlägg?
Citera
2013-10-08, 16:26
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stekar3n
nej jag är inte trög är du? jag fattar inte varför isåfall ingen kan säga (det går inte) eller (ingen vill hjälpa dig) Detta kunde ju sagts typ direkt, då hade du sluppit läsa alla mina inlägg?

Nej, det finns ingenting du kan göra nu. Vänta tills det finns fler IFs alternativ om du går igång på svarta kort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in