2013-10-08, 17:00
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rAppmeister
Hur förlorade du "några miljoner" av att bli kickad?
Låter som väldigt mycket pengar.
Det är väldigt mycket pengar och det tog mycket arbete att samla ihop.
Vanligtvis så går jag tillbaka till singelplayer för att försäkra mina tillgångar men när jag blev kickad så byttes server och jag låg back med 2.6 milj.
Citera
2013-10-08, 17:04
Medlem
fifafjantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Om du gör en ny karaktär i samma karaktärsfält som en försvunnen karaktär kommer du att automatiskt skriva över all tidigare data som fanns för det karaktärsfältet, och därav göra det omöjligt för Rockstar att återskapa karaktären.

EDIT: Oj, vad många "karaktär"-ord det blev i en och samma mening. Nåväl, ni får ha överseende!

Vet du det för att du har läst det på någon säker GTA sida eller är det någon på tråden som har sagt det? Varför jag undra för att vara 100% säker för jag vill helst inte göra en ny och ta bort den chansen att min karaktär kommer tillbaks!

Tacksam för svar PUSClFER
Senast redigerad av fifafjanten 2013-10-08 kl. 17:11.
Citera
2013-10-08, 17:05
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Vanligtvis så går jag tillbaka till singelplayer för att försäkra mina tillgångar men när jag blev kickad så byttes server och jag låg back med 2.6 milj.
Nu jävlar ska du få spö här i fallskärmshoppning!!!

Edit: FAAAAAAAn
Citera
2013-10-08, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex

Hur mycke drar dom när du dör om du har så mycke pengar? :P
Citera
2013-10-08, 17:10
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Fan vad drygt att crew medlemmar dödar en hela tiden.
Citera
2013-10-08, 17:12
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Nu jävlar ska du få spö här i fallskärmshoppning!!!

Edit: FAAAAAAAn
Sorry
Citat:
Ursprungligen postat av MunkyHead
Hur mycke drar dom när du dör om du har så mycke pengar? :P
Har ej kollat men det är mest säkerligen lika mycket som alla andra
Citera
2013-10-08, 17:13
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fifafjanten
Vet du det för att du har läst det på någon säker GTA sida eller är det någon på tråden som har sagt det? Varför jag undra för att vara 100% säker för jag vill helst inte göra en ny och ta bort den chansen att min karaktär kommer tillbaks!

Tacksam för svar!!!!!

Det senaste angående karaktärer lyder följande (Men det bekräftas inte om det är okej att skapa en ny i slot 2 utan att utsätta sig för extra risk):
Updated 10/8/13: If you have previously created a character but see an empty character selection screen when entering GTA Online, please back out to GTAV Story Mode and try re-entering GTA Online through the pause menu (repeat or wait until Rockstar cloud servers are back up). Do not create a new character in the empty slot where your character should be.

If you receive the message 'The Rockstar Cloud Servers Are Unavailable', please return to GTAV Story Mode and follow the steps above. Please do not press “Retry” on the message and do not proceed online with saving disabled, as this may lead to overwriting your existing character.

We apologize for this inconvenience and are working on a permanent fix for these issues
Citera
2013-10-08, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fifafjanten
Har ungefär samma problem! Ska man göra en ny eller vänta? Göra man en ny så kanske det blir svårare för R* att fixa tillbaka den gamla och sen vet man inte om den ny gubben kommer vara borta nästa gång man startar PS3. Och några säger att man ska göra nya gubben i det andra fältet men hjälper det? Fan vet inte vad jag ska göra vänta eller skapa en ny! Beslutsångest +++

Vet hur det är var lev 24 och hade ca 1000000$, vänta två dagar sen så tänkte jag Fuck THIS jag gör en ny så nu är man lev 4 och har 9000$. Är irriterad men så går det.....
Citera
2013-10-08, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Fan vad drygt att crew medlemmar dödar en hela tiden.

Jo, man vill ju avslappnat gå förbi någon crew medlem på gatan men 2 av 3 gånger slutar det att man blir nerskjuten. Man vill ju kunna slappna av nära en crew medlem

Men lyckan som uppstod när jag inte kört sedan cloud gick ner i Lördags. Och upptäcker idag att jag ändå har kvar allt ( JINX )
Citera
2013-10-08, 17:19
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodenSwe
Jo, man vill ju avslappnat gå förbi någon crew medlem på gatan men 2 av 3 gånger slutar det att man blir nerskjuten. Man vill ju kunna slappna av nära en crew medlem

Men lyckan som uppstod när jag inte kört sedan cloud gick ner i Lördags. Och upptäcker idag att jag ändå har kvar allt ( JINX )
Usch, finns det ingen mod eller admin i crewet?
Citera
2013-10-08, 17:25
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Usch, finns det ingen mod eller admin i crewet?
Skicka bara personens Social Club till mig så utreder jag saken.
Citera
2013-10-08, 17:25
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Det senaste angående karaktärer lyder följande (Men det bekräftas inte om det är okej att skapa en ny i slot 2 utan att utsätta sig för extra risk):
Updated 10/8/13: If you have previously created a character but see an empty character selection screen when entering GTA Online, please back out to GTAV Story Mode and try re-entering GTA Online through the pause menu (repeat or wait until Rockstar cloud servers are back up). Do not create a new character in the empty slot where your character should be.

If you receive the message 'The Rockstar Cloud Servers Are Unavailable', please return to GTAV Story Mode and follow the steps above. Please do not press “Retry” on the message and do not proceed online with saving disabled, as this may lead to overwriting your existing character.

We apologize for this inconvenience and are working on a permanent fix for these issues
Nu när servarna är uppe så syns fortfarande inte min gubbe. Har försökt nu ett antal gånger.
Har du fått tillbaks din? Jag vill ju spela
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in