2014-02-22, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Haha vad skjut, vart i kartan vart det?
vfloaded vet bättre, men tror att det va på västkusten vid tennisplanens parkering över motorvägen och upp på berget till höger där finns det ett klippa som sticker upp som du kan hoppa från alla håll.
Kanske sämsta vägbeskrivningen, men borde inte vara så svårt att hitta.
Senast redigerad av underbartliv 2014-02-22 kl. 13:34.
Citera
2014-02-22, 13:46
Medlem
MalachiYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Va ner dit idag och såg bara en stor ubåt på land som va under ombyggnad. Kan du precisera vart det ska ligga? Dök lite i hamnbassängen men såg inget.

/J

Med den info jag gav borde det inte vara så svårt att hitta ubåten? Alternativt, så spawnar den inte på samma ställe för dig och då kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Men visst jag kan upprepa mig:

http://www.youtube.com/watch?v=HKzaeypuIzA

5:54
in i klippet ser du hamnbassängen på höger sida eller hur? Precis där ligger ubåten, det är inte en stor ubåt av gammalt sort, utan en liten gul fyrkantigare variant med fönster för förarhytten.
Lycka till!

Helt enkelt pausa 5:54 och försök lokalisera området för du var antagligen bara vid fel hamnbassäng men under rätt tak.

Alternativ kolla igenom hela videon för att få bättre förståelse för vad 5:54 stället ligger.

Lycka Till!
Senast redigerad av MalachiYork 2014-02-22 kl. 13:58.
Citera
2014-02-22, 13:47
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Hämnd är alltid bra, speciellt på GTA men roligt att han hade planerat bomber där. Vad var det för mission?

Inget mission utan jag levererade ett high priority vehicle åt Simeon. Ibland kommer det ju en grön bil på kartan som Simeon vill ha.
Citera
2014-02-22, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MalachiYork
Med den info jag gav borde det inte vara så svårt att hitta ubåten? Alternativt, så spawnar den inte på samma ställe för dig och då kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Men visst jag kan upprepa mig:

http://www.youtube.com/watch?v=HKzaeypuIzA

5:54
in i klippet ser du hamnbassängen på höger sida eller hur? Precis där ligger ubåten, det är inte en stor ubåt av gammalt sort, utan en liten gul fyrkantigare variant med fönster för förarhytten.
Lycka till!

Helt enkelt pausa 5:54 och försök lokalisera området för du var antagligen bara vid fel hamnbassäng men under rätt tak.
Ok kanske skulle åkt ett varv för att den ska spawna. Tack iaf

/J
Citera
2014-02-22, 14:03
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Inget mission utan jag levererade ett high priority vehicle åt Simeon. Ibland kommer det ju en grön bil på kartan som Simeon vill ha.

Jaha de va det du gjorde jaha då förstår jag
Citera
2014-02-22, 14:43
Medlem
Citat:
Ok kanske skulle åkt ett varv för att den ska spawna. Tack iaf

/J
Någonstans här(se bild) ligger dom och guppar vid stranden, kommer inte ihåg riktigt, men du ser dom när du åker båt längst den sträckan.
http://www.ladda-upp.se/bilder/rmntgzewyvcaa/

Edit: Är nog snarare från mitten av rektangeln och neråt dom finns. Men inte helt säker, men dom ska synas.
Senast redigerad av underbartliv 2014-02-22 kl. 14:46.
Citera
2014-02-22, 16:36
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Någonstans här(se bild) ligger dom och guppar vid stranden, kommer inte ihåg riktigt, men du ser dom när du åker båt längst den sträckan.

Edit: Är nog snarare från mitten av rektangeln och neråt dom finns. Men inte helt säker, men dom ska synas.

Så fort jag blir unbannad ska jag åka till vattnet närmast staden och se om de finns där
Citera
2014-02-22, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv

Ehh okay, men det där är inte positionen 5:54 i ovan youtube video. Men kollar där med.

/J
Citera
2014-02-22, 17:53
Medlem
Citat:
Ehh okay, men det där är inte positionen 5:54 i ovan youtube video. Men kollar där med.

/J
Ne inte samma ställe. Men vid helikopter plattan mellan flygplatsen och bilar man åker till simeons finns det också en som guppar!
Citera
2014-02-22, 19:15
Medlem
Turbaas avatar
någon som vet om en penga glitch som fungerar?
Citera
2014-02-22, 20:32
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbaa
någon som vet om en penga glitch som fungerar?

Kolla YouTube
Citera
2014-02-22, 21:41
Medlem
Turbaas avatar
Citat:
Kolla YouTube

ihnte hittat någom som funkar och går ganska fort :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera