2013-10-08, 16:23
Medlem
Dunderqvists avatar
Fan, hade nyss kört ett flertal uppdrag med 3 andra personer och sedan när vi gick in på freemode så fick jag spawna utanför något med en port och ivrig som jag var körde jag ju rätt in i porten som jag ville skulle öppna sig men det visade sig ju till min stora förvåning att det var vid militärbasen och jag fick 4* direkt och efterföljande flykt från polisen höll på i cirkus 20 minuter innan jag tillslut blev skjuten av en helikopter och ramla ner i vattnet!

Lite klantigt av mig kan man tycka men det är ju också ett lite underligt ställe att spawna på kan jag tycka.

Sitter just nu på 45k och är i level 10, men är det bara sälja bilar och göra uppdrag som ger pengar, isåfall finns det något specifikt uppdrag som inbringar mest cash?
Ser att flera tjänar storkovan på att köra survival men som jag förstått så blir inte det tillgängligt förrns level 17-18 så det får man väl vänta med ett tag.

Har en fråga till och det är om man i ett uppdrag eller jobb dör, blir man då av med pengar?

Tacksam för svar!
Citera
2013-10-08, 16:23
Medlem
Necrofilis avatar
Där tappade jag serveren, under Violent Duct. Fan.
Citera
2013-10-08, 16:35
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Hej grappar! Sitter för nuvarande med min vän och krigar oss igenom uppdraget "Death from above" som jag vill påstå är en riktig utmaning. Någon som sitter inne på tips hur vi ska kunna klara detta? Vi är bara två och alla andra är för lata för att joina. Tips mottages med öppna armar.
Ett tips jag läste på GTAForums är att en placerar sig med sniper rifle vid hotellet i närheten, nära golfbanan tror jag, och ger understöd medan två stycken smiter in till villan. Dock innefattar den strategin att man är tre stycken. Är upptagen för tillfället men jag joinar gärna om en timme ifall du fortfarande spelar då
Citera
2013-10-08, 16:36
Medlem
Fattar inte riktigt..
Min online gubbe har varit borta sen i lördags efter en dc. Men går man inte på rockstars hemsida står det även där att jag inte har någon gubbe online. Dock kan jag se mina stats o.s.v? Dock inte alla stats. Någon som vet om gubben kommer tillbaka eller måste jag göra en ny?
Citera
2013-10-08, 16:41
Medlem
Är det bara jag eller går det knappt att spela online? Blir "timed out" nästan varje gång jag försöker starta ett mission...
Citera
2013-10-08, 16:42
Medlem
Credzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twixxx
Är det bara jag eller går det knappt att spela online? Blir "timed out" nästan varje gång jag försöker starta ett mission...

Ja, jag tror det bara är dig det händer för... Nej men det händer många så det är bara att vänta,.
Citera
Medlem
Kickexs avatar
Förlorade några miljoner eftersom man blev kickad från servern. Inte kul.
Men har upptäckt att fallskärms race är grymt kul med speciella spelare
Citera
Medlem
WzupYos avatar
Går det att ducka när man sitter i shotgun? Går ju inte överleva när nån jävel skjuter där.
Citera
2013-10-08, 16:48
Medlem
PUSClFERs avatar
Det känns som att någon form av IRC-kanal inte skulle sitta fel med tanke på att diskussionstråden har förvandlats till en chatt-, & förfrågningstråd.
Citera
2013-10-08, 16:50
Medlem
fifafjantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razmuslarsson
Fattar inte riktigt..
Min online gubbe har varit borta sen i lördags efter en dc. Men går man inte på rockstars hemsida står det även där att jag inte har någon gubbe online. Dock kan jag se mina stats o.s.v? Dock inte alla stats. Någon som vet om gubben kommer tillbaka eller måste jag göra en ny?

Har ungefär samma problem! Ska man göra en ny eller vänta? Göra man en ny så kanske det blir svårare för R* att fixa tillbaka den gamla och sen vet man inte om den ny gubben kommer vara borta nästa gång man startar PS3. Och några säger att man ska göra nya gubben i det andra fältet men hjälper det? Fan vet inte vad jag ska göra vänta eller skapa en ny! Beslutsångest +++
Citera
2013-10-08, 16:54
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fifafjanten
Har ungefär samma problem! Ska man göra en ny eller vänta? Göra man en ny så kanske det blir svårare för R* att fixa tillbaka den gamla och sen vet man inte om den ny gubben kommer vara borta nästa gång man startar PS3. Och några säger att man ska göra nya gubben i det andra fältet men hjälper det? Fan vet inte vad jag ska göra vänta eller skapa en ny! Beslutsångest +++
Om du gör en ny karaktär i samma karaktärsfält som en försvunnen karaktär kommer du att automatiskt skriva över all tidigare data som fanns för det karaktärsfältet, och därav göra det omöjligt för Rockstar att återskapa karaktären.

EDIT: Oj, vad många "karaktär"-ord det blev i en och samma mening. Nåväl, ni får ha överseende!
Citera
2013-10-08, 16:55
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Förlorade några miljoner eftersom man blev kickad från servern. Inte kul.
Men har upptäckt att fallskärms race är grymt kul med speciella spelare
Hur förlorade du "några miljoner" av att bli kickad?
Låter som väldigt mycket pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in