2013-10-08, 15:07
Medlem
robaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Kolla mitt tidigare inlägg... är du lvl 15 så kan du hosta.
Jag är inte i level 15 ännu så kan ej hosta. Men det går väl att joina?
Citera
2013-10-08, 15:08
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
Hur funkar garagesystemet, angående tracker och insurance, när man har flera bilar? Är det säkert att använda? Ingen risk att man sumpar nån bil pga bug eller bara av misstag?
När du hoppar in i en bil och åker ut med den från ditt garage får den automatiskt en kostnadsfri tracker på sig.
Du måste dock fortfarande försäkra den själv, förutsatt att du inte har köpt fordonet då den levereras med tracker och försäkring inkluderat.
Citera
2013-10-08, 15:14
Medlem
Fooulzs avatar
Kan hosta Violent Duct om 10 minuter på Playstation 3, vilka är på?

Citera mig och skriv ditt namn och om du har skype eller inte...

Under tiden kolla på http://www.youtube.com/watch?v=AQckNip9lTI för att se hur ni ska trycka för att spela om uppdraget gång på gång.
Citera
2013-10-08, 15:18
Medlem
Nån som vet ifall det går att dyka online? Såg i trailern att det fanns ubåt men har inte hittat den. Har googlat och googlat och alla säger olika. Är det någon här som har hittat den eller vet vart man kan få tag på scuba gear?
Citera
2013-10-08, 15:18
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
När du hoppar in i en bil och åker ut med den från ditt garage får den automatiskt en kostnadsfri tracker på sig.
Du måste dock fortfarande försäkra den själv, förutsatt att du inte har köpt fordonet då den levereras med tracker och försäkring inkluderat.
Tack. Kan man ha flera bilar försäkrade samtidigt då?

En sak till, skulle repainta min bil, kollade inte priserna då jag tänkte att det skulle va som i SP, dvs, billigt. När jag senare lämnar garaget har jag sprayat om min bil för 20k... Mkt för mig som hade samlat ihop 40k på ett antal timmar.

Så varning, kolla priserna noggrant i onlineläget, allt är av nån anledning mycket dyrare.
Citera
2013-10-08, 15:24
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
Tack. Kan man ha flera bilar försäkrade samtidigt då?

En sak till, skulle repainta min bil, kollade inte priserna då jag tänkte att det skulle va som i SP, dvs, billigt. När jag senare lämnar garaget har jag sprayat om min bil för 20k... Mkt för mig som hade samlat ihop 40k på ett antal timmar.

Så varning, kolla priserna noggrant i onlineläget, allt är av nån anledning mycket dyrare.
Du kan försäkra alla fordon utan problem.
Du kan dock bara ha en tracker aktiv åt gången.
Citera
2013-10-08, 15:25
Medlem
Hawxs avatar
Hej grappar! Sitter för nuvarande med min vän och krigar oss igenom uppdraget "Death from above" som jag vill påstå är en riktig utmaning. Någon som sitter inne på tips hur vi ska kunna klara detta? Vi är bara två och alla andra är för lata för att joina. Tips mottages med öppna armar.
Citera
2013-10-08, 15:26
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:

Och den bilen du senast kör ut från garaget med blir den bilen med aktiv tracker?
Citera
2013-10-08, 15:26
Medlem
Rivals avatar
Citat:

Vad skulle hända i situationen att man kör ut en bil ur garaget och låter polaren ta den sedan hoppar in en till bil o kör iväg den?
Citera
2013-10-08, 15:38
Medlem
Okej vilket är det lättaste sättet att skaffa cash?
Jag sj hittade ett uppdrag som man fick 9k på och det var snor lätt och allt var nära så vi gjorde det jag och 2 till flera gånger om och om igen och fick ihop till 120 000 så köpte en real estate. Men det kan ju inte vara det lättaste sättet att få pengar. När kan man råna banker och skit? :0
Citera
2013-10-08, 15:43
Medlem
Finns det inget sätt att överföra mer än 5000 dollar på en dag till en kompis?
Citera
2013-10-08, 15:59
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Cloud är nere

Hoppas gubben är kvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem