Citat:
Ursprungligen postat av
superhemlizzz
Det blev faktiskt både en köttsoppa och pepparrotskött, båda barndomsfavoriter som jag totalt glömt bort att jag gillar. Mycket uppskattat av mitt sällskap! Dillkött avstod jag pga dill är djävulens krydda.
Sedär, köttsoppa är så bortglömd. Dillkött har jag blivit erbjuden gratis på jobbet för nåt år sen av en som köpte fel i automaten och inte gillade det. Jag ratade dock erbjudandet, är inte heller vidare förtjust i just den kombinationen.
Pepparrot (sås) har jag till gädda, men det är nog mer för att dölja smaken av gäddan