2013-10-08, 14:50
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
Hur spelar man violent duct? Har inte hittat skitet
Du spelar igenom Gerald's uppdrag och när du är level 15 så kommer du dit.
Citera
2013-10-08, 14:53
Medlem
ArischManns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Går det inte att köra Violent Duct igen om man spelat det tidigare? Om inte, kommer det något likvärdigt uppdrag som man också kan tjäna mycket pengar på?
Nej du kan inte spela det igen, men nån kompis som bjuder in dig som inte gjort uppdraget då kan du köra det igen, men som sagt de flesta trycker på A istället för RT och då kan man bara köra uppdraget en gång.
Citera
2013-10-08, 14:57
Medlem
Fooulzs avatar
Herregud, någon jävla ryss kom in på min violent duct och sabba hela skiten. så jag kan inte få det igen? kul
Citera
2013-10-08, 14:57
Medlem
Vickejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArischMann
Nej du kan inte spela det igen, men nån kompis som bjuder in dig som inte gjort uppdraget då kan du köra det igen, men som sagt de flesta trycker på A istället för RT och då kan man bara köra uppdraget en gång.
Jo det går visst, hä bara att ringa Gerald några gånger
Citera
2013-10-08, 14:58
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Herregud, någon jävla ryss kom in på min violent duct och sabba hela skiten. så jag kan inte få det igen? kul
Går det ej att kicka folk om man är host?
Citera
2013-10-08, 14:59
Medlem
robaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Lägger en liten update igen då!

Jag kan hosta Violent Duch (Uppdrag som ger bra xp+pengar). Vi behöver just nu en eller två till (Playstation 3)

Eftersom att det är patchat tipsar jag er om att kolla på den HÄR videon för att veta hur man ska spela om uppdraget flera gånger om.

Skype vore ett plus i kanten men inte ett måste.
Jag är gärna med! Heter robaax både på PSN och ingame. Kommer in när som.
Citera
2013-10-08, 14:59
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robax
Jag är gärna med! Heter robaax både på PSN och ingame. Kommer in när som.

Kolla mitt tidigare inlägg... är du lvl 15 så kan du hosta.
Citera
2013-10-08, 15:01
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Går det ej att kicka folk om man är host?
Jo. Tryck på fyrkant/X för att få upp Player List, markera sedan valfri spelare och tryck på kryss/A för att öppna upp Options för markerad spelare. Där går det att välja att kicka spelaren.
Citera
2013-10-08, 15:03
Medlem
Necrofilis avatar
Ni snackar om att man ska trycka på RT för att restarta, antar att det då är krysslåda. Vilken knapp är RT på en PS3kontroll?
Citera
2013-10-08, 15:04
Medlem
charlezzz173s avatar
Hur funkar garagesystemet, angående tracker och insurance, när man har flera bilar? Är det säkert att använda? Ingen risk att man sumpar nån bil pga bug eller bara av misstag?
Citera
2013-10-08, 15:06
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Ni snackar om att man ska trycka på RT för att restarta, antar att det då är krysslåda. Vilken knapp är RT på en PS3kontroll?
R2
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
Hur funkar garagesystemet, angående tracker och insurance, när man har flera bilar? Är det säkert att använda? Ingen risk att man sumpar nån bil pga bug eller bara av misstag?
Jag har inte haft problemet att bilar försvinner. Snarare har det dykt upp dubletter av bilar jag redan har men i ett tidigare utförande. Alltså om jag tillexempel byter färg på en av mina bilar i garaget så dyker samma bil efter ett par dagar med den gamla färgen upp. Bara att sälja den eller spränga om du nu hellre vill det!

Sedan borde alla som tänker köpa lägenhet köpa en av dom med minst 10-bilars garage då det är endast dom som har Heist-rummet i sig där man kommer kunna planera dom stora kupperna sen. Det är så jag förstått det i alla fall det från flera håll. Om jag har fel så får någon rätta mig!
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2013-10-08 kl. 15:10.
Citera
2013-10-08, 15:06
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Hört att det är R2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in